XXIV Ryjek- Kabaret Młodych Panów - Gej na kopalni

Polsat

1M wyświetleń1 043

    www.polsat.pl/program/kabaret-na-zywo/
    kabaretnazywo
    kabaretnazywo

    Opublikowany 9 dni temu

    Komentarze

    1. vinasu maaj

      To nieźle spróbował x)

    2. Jaros69 Ja

      9:12 epicki tekst

    3. Tomasz Danczowski

      Nie jestem gejem. Ale to jest tak słabe. Żenujące. I jeszcze ta promocja "hanysowania". Może Niemców taki humor śmieszy.

    4. Przemek B

      W prawdziwym życiu gej na kopalni - nie ma szansy 2 dnówki max tam robia same 100% heteryki - oni by go zgnoili - pod brauzom w badychousie on by nie wytrzymoł

      1. vinasu maaj

        16:12 najlepszy moment

    5. Mateusz

      I to jest argument, żeby wspierać te wszystkie środowiska LPG - będzie śmieszniej w robocie.

    6. Filip M.

      Polski festyn cringu

    7. Paweł Sadowski

      Żenujący humor :(

      1. gtoss chddy

        jo je sam pojscany hahaha

    8. Paweł Paweł

      Zeflik ty mnie nie akceptujesz😂ty nie jesteś tolerancyjny😂ty jestes homofob😂...Fuj Fuj Fuj😂😂😂

      1. gtoss chddy

        O jezu, jakie to żenujące. HAHAHAH MAM TO W DUPIE. W D U P I E, BO JESTEM GEJEM. ROZUMIECIE? XDDDDDDDDDDDDDDDDD Poziom wzrus.

    9. Anna Przewodowska

      xd

      1. gtoss chddy

        jo je sam pojscany hahaha

    10. Robciu Lazanek

      Beznadzieja nie ma to jak Neonówka

    11. foopyu nooui

      To było genialne hahah

    12. Karl Riders

      Po co jo sie pytal! Po co po co jeszcze sie spytaz ile ma wejsc!?? Swinia! :(

    13. koliber

      porazka na starcie i nie mlodych i nie panow a hanysow a blondyn to chyba sosnowiec

    14. Kwaśny Szparag

      Jestem ciekaw ilu z gejów sie obraziło :D ja jestem a to mnie rozśmieszyło i to w cholere! propsy chłopaczki

      1. Kwaśny Szparag

        @neurokillbill88 brawo hehe :D dystans do siebie ponad wszystko :D

      2. neurokillbill88

        też jestem i też mnie rozśmieszyło

    15. bssni touir

      The Best of ......ja chciał spróbować 👌

      1. foopyu nooui

        A w Polsce nadal średniowiecze

    16. Milena

      Żenujące, przykre i nieśmieszne. Do tego żarty z gwałtu i przemocy domowej. Quo vadis, Polsko?

      1. Milena

        @Dominica Rozmus wartości, jakie człowiek reprezentuje

      2. Dominica Rozmus

        A co określa z których rzeczy można się śmiać, a z których nie?

    17. Olga Nazaruk

      He he he , super ,! 😂❤️

    18. Filip M.

      Ok boomer

      1. bssni touir

        Jestem Rafał, i chyba czas zmienić imię po takim występie. Nie będę robił ani za wtyczkę ani za gniazdko.

    19. Iwona Janiak

      16:12 najlepszy moment

      1. huttio srreu

        ok boomer

    20. kucfir

      wy jestescie pokurwieni ze wam sie to podoba nie pozdrawiam

      1. huttio srreu

        Patologia, nie wiem co śmiesznego w zboczeniach.

    21. Ganjaman

      Przedłużacz rozwalił wszystko

    22. Patryk Królik

      jo je sam pojscany hahaha

    23. Flowless

      O jezu, jakie to żenujące. HAHAHAH MAM TO W DUPIE. W D U P I E, BO JESTEM GEJEM. ROZUMIECIE? XDDDDDDDDDDDDDDDDD Poziom wzrus.

      1. Helena inga

        @Flowless potrzebujesz

      2. Flowless

        @Helena inga nie potrzebuję.

      3. Helena inga

        Kup słownik

      4. Kubek Herbaty

        Coś ty ćpał?

    24. Kto Wie

      Żenada.

    25. SearDark

      Jest 2019 a Polsat ciągle w 1019 :(

      1. Seawolf9314

        O, jaki postępowy tęczowiec się odezwał.

    26. Iwona Janiak

      Najlepszy kabaret

    27. nicku1

      - Zeflik, ale po co ty go pytosz? Chopie, jo mom wyobraźnie, jo to później widza! - uchachałem się do łez. Też mam wyobraźnię :D

      1. Halina Malec

        XD zajefajne padam ze śmiechu 😅😂😅😂🙋👍👍👍

    28. huttio srreu

      Erwin :33 Tylko fani snk zrozumieja :PP

    29. Pumpkin

      A w Polsce nadal średniowiecze

      1. Iwona Janiak

        @Pumpkin a pierwsze uniwersytety to niby kiedy powstawały? W średniowieczu i to przy tych zacofanych według Ciebie kościołach. Żaden z uniwersytetów, które powstawały później nie dorówna tym typu Oxford, które właśnie w tych zacofanych czasach były tworzone. To średniowieczne czasy zaczęły wykształcać profesorów, którzy stopniowo rozwijali cywilizację. Ale stopniowo.... A dzisiejszy świat to niby same plusy ma? Wszystko umiemy? No nie. Niektórzy nawet nie wiedza kiedy tak naprawdę życie się zaczyna (czyli cofnięcie się w rozwoju), nie potrafimy dbać o środowisko, nie potrafimy zniszczyć problemy głodu np. w Afryce, niektórym marzyłoby się mieć po kilka żon i żyć jak np. małpy człekokształtne w tym zakresie. Najgorsze wynalazki w dziejach to np. bomby atomowe, które wiadomo jak działają - niestety zostały utworzone stosunkowo niedawno jeśli chodzi o dzieje człowieka przez wybitnych naukowców. Tak więc każda epoka ma + i -

      2. Iwona Janiak

        @Pumpkin trochę szacunku do historii. Szkoła to także wymysł średniowiecza, którym tak gardzisz. Patrzysz na średniowiecze przez pryzmat tego co mamy dzisiaj i przez pryzmat (chyba) dynamizmu zmieniającego się świata

      3. Pumpkin

        Oblało się historię w szkole co? Średniowiecze najdłuższa epoka tylko i wyłącznie dlatego że były to czasy największej ciemnoty umysłowej w dziejach ludzkości, wyrzeczenia się rozwoju na rzecz religii i codziennego życia. My dosłownie tkwiliśmy w miejscu jak nie cofaliśmy się w rozwoju przez 10 dobrych wieków. Twój komentarz pokazuje jaki typ ludzi kabarety.

      4. Iwona Janiak

        Średniowiecze to był czas rozwoju o czy już dziś nie pamiętamy

    30. No Nickname

      can u just shut up boomers?

    31. yoozwa

      o sqrwesyny :P

      1. huttio srreu

        Nie podobało mi się żartowanie z przemocy wobec mężczyzn, rozumiem, że chodziło o przedstawienie rozumienia typowego Janusza, ale jednak, później jakiś mężczyzna mo

    32. MarQ

      cringe

    33. rafka30

      Jestem Rafał, i chyba czas zmienić imię po takim występie. Nie będę robił ani za wtyczkę ani za gniazdko.

    34. Filip D. Bednarek

      Patologia, nie wiem co śmiesznego w zboczeniach.

      1. Filip D. Bednarek

        @Jan Świdziński Patologią są zboczenia i traktowanie tych zboczeń jako pretekst do żartów. W tym nie ma nic śmiesznego, to tragedia.

      2. Koshi206

        @Jan ŚwidzińskiNo właśnie

      3. Jan Świdziński

        Filip D. Bednarek co jest patologią?

    35. Szymon Wn

      ok boomer

    36. Magnat Stylowy

      Rafał je gorszy jak baba☻🎅👬👬👬

    37. A G

      Polskie kabarety powinny zostać zdelegalizowane

      1. Kubek Herbaty

        Co, tęczowa duma została urażona?

    38. Jakub Kruszyna

      I wisz gdzie sie chowo ogon

    39. Milosz

      Lepszych kabareciarzy nima :D

    40. Eleganthealer psi

      Piękne jest to że nawet w kabarecie propaguje się gwarę Śląską, jest jednym z najlepiej rozumianych dialektów, zaraz potem są podlaskie rusycyzmy ze śledzikowaniem