SPRAWDZAM NAJGORSZE SZTUCZKI z INTERNETU!

DisStream

DisStream

2,5M wyświetleń12 499

    💰 SKLEP Z GRAMI, KOD "DIS" ►www.g2a.com/r/disstream
    👉ZOSTAW SUBA ►plsel.info
    📷 MÓJ INSTA
    DisStream
    ⭐FANPAGE
    DisStream
    👨‍👩‍👧‍👦 GRUPA
    groups/BestieDisa/
    W dzisiejszym odcinku sprawdzamy Lifehacki, czyli sztuczki z internetu. Czy porady i sposoby które nam pokazują działają...? Sprawdźcie sami!

    Opublikowany 11 miesięcy temu

    Komentarze

    1. DisStream

      Część z Was pisze że niektóre lifehacki wykonałem w nieprawidłowy i w sumie to da się je zrobić. Mam w związku z tym ogromną prośbę, napiszcie: -Które z nich są według Was wykonalne a zrobiłem je źle. -Co według Was robiłem nie tak. -Jak wykonać je poprawnie. Przyjrzę się Waszym komentarzom, a następnie dogram do kolejnego odcinka, albo na FB, albo na YT Stories poprawione wersje. Konstruktywne uwagi zawsze w cenie

      1. Hacker YT

        123456677brecht

      2. Patryk Dobosz

        Wszystkie rzeczy które robi dis działają

      3. Konrad Cięciel

        ile to pisałeś?

      4. Flashed RokiPL

        Do jednego lifehacka źle zrobiłeš bo aluminium nie przewodzi prądu .Idito. Był to lifehack z watą!

      5. Aleksander Kosmala

        DisStream cincn

    2. Maja Potoczny

      5:16 To chyba musi być papier taki jak jest w kasach

    3. Lexys xxx

      XDD

    4. Befit Gaming

      Gnuj z ciebie

    5. Filip Sieniek

      Te serduszka działają są pyszne

    6. Inga Gabryel

      Fajna tapeta😄😄

    7. SHOT EREk

      Ogłądałeś swoje lifehacki

    8. Joanna Szczepanek

      Lubię Cię Dis Stream

    9. Miloszpol

      Najlepszy moment 15:00

    10. Amelka 3

      Mają mama robi takie serduszka

    11. Krzys Kurzyński

      #poprawka rurkę trzeba skrócić i trzeba kupić szerszy dozownik

    12. Miłosz Magnuszewski

      Jesteś głupkiem na wszystko nie

      1. Człowiek

        Bo to są *najgorsze* lifechacki

    13. Miłosz Magnuszewski

      Ty muge

    14. MineJula

      Kto z 2020 r. Ja tak

    15. szymon załęski

      Debik

    16. lena kwiecien

      Jak ja robiłam etui na Telefon z balona moim zdaniem sukces bo możesz odciąć to miejsce co zasłania Telefon .....📺

    17. Shakall 33

      Mmm jaka fajna tapeta na telefon

    18. Atomix

      Ahhhhh od tego sie zaczeło

    19. Nargana i Darco

      002 Tak stracisz na tym zęby

    20. Patryk Dobosz

      I co z okularami?

    21. Mery

      Lifehack 1 : cojeżeli będe miała niebieskom skarpetke

    22. Iga Kiper

      Jesteś głupi

    23. Kapi SWAT

      Ale w 1 lifechaku zależność jest od markera

    24. Arek L

      Ej dis ty to powinieneś godzić na zawody na laifhaki

    25. Zimny Kaczor

      9:35 Asuna w staniku 😏😏😏

    26. przy dupas Nietyksza

      Siema DisStream

    27. Eskk F

      To że szchowkiem w pepsi to był sukces tylko to źle zrobiłeś

    28. Eskk F

      Sukces

    29. Eskk F

      Sukces

    30. Eskk F

      Fail

    31. Eskk F

      Sukces

    32. Eskk F

      Fail

    33. Eskk F

      Fail

    34. Eskk F

      Sukces

    35. Eskk F

      Fail

    36. TunczykBunczyk

      Słabe 😓😓🙃🙃

    37. Jan Bujnowski

      8 udany

    38. MR 22

      Według mnie 4 sukces

    39. Alan Olszewski

      Wybuchowe pepsi

    40. Alan Olszewski

      Mydlana pasta

    41. seruś serosław

      według mnie 4 lifehack się udał

    42. Marta Mońko

      9:36 fajna tapeta XDD

    43. Psycho Girl

      Serdecznie nie polecam lifehacki z balonem jako etui 😞

    44. FoRtY-5

      9:00 mi się kurwa udało co tu dużo mówić

    45. • Miyumi ØwØ •

      lubisz anime ???

    46. artur kazu

      Ja zrobiłam te serduszka i cała rodzina zjadła i się pisze dobre dobre jakieś jakieś 5 mega Dobre to było tak zaliczył

    47. Anna Bartman Słupska

      Ale działa

    48. ewelina b

      🖕😠

      1. el xodymeiro va nachos italiano parafita

        ewelina b xd?

    49. Cloyster

      A co jeśli to but i to niebieski? xD

    50. MeRFeR

      norbert dobrze z zębami

    51. jerzolot

      1.masz za jasny marker

    52. Panda

      Bardzo dużo wyświetleń. Daj serce❤️❤️❤️❤️❤️

    53. nanami chan

      1fejl

    54. zuzia zuzia

      4. Fail

    55. ReViu

      Szysko fejl

    56. Hsbs Sjxuxn

      1 nie 2tak

    57. Agnieszka _

      Lifechack w których chodziło o podpalenie waty przy pomocy baterii i folii aluminiowej to folia po środku gdzie na się pojawić ogień musi być bardzo wąska

    58. Piotr Skretkowski

      nawet jak sztuczki się udały to dajesz fail.

    59. Piotr Skretkowski

      a co jeśli mam naprzykład 8 kolorowom skarpetke albo nie mam kolorowego markera

    60. robert dec

      Twoie filmy są faine