schafter - bigos (feat. Taco Hemingway)

restaurant posse

7M wyświetleń5 381

    Zamów CD "audiotele":
    restaurantposse.com
    "audiotele" na platformach cyfrowych:
    schafter.lnk.to/audiotele
    bit: Sergiusz
    mix i mastering: Rafał Smoleń
    produkcja wykonawcza i management: Jan Porębski (2020)
    schafterr/
    restaurant_posse
    tacohemingway
    tacohemingway
    label: Restaurant Posse
    dystrybucja: Universal Music Polska
    VIDEO CREDITS
    Production Company: Papaya Films
    Director / DP: Jakub Blank
    Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
    Producer, Production Manager: Maruška Dukić
    Production Coordinator: Adam Habielski
    1AD: Tymon Nogalski
    Set Designer: Ukwiał
    Costume designer: Michał Koszek
    Make Up: Asia Wojniłko
    Hair: Jarek Korniluk
    Editor: Jakub Blank
    Grading: Jacob Mckee
    Postproduction company: Expresso Post Production
    VFX: Arek Arciszewski
    Postproducer: Zuzanna Brzezińska Mich
    Camera Equipment: ATM
    Focus Puller: Dziadek
    Camera Assistant: Przemek Twardecki
    Lighting Equipment: Heliograf
    Gaffer: Blitz
    Sparks: Adam
    Stagehands: Robert Mrozik
    Stills: Kuba Bors
    MOF: Nikodem Marek

    Opublikowany 3 miesięcy temu

    Komentarze

    1. Dj Jussix

      dżast bigos ...

    2. emilka

      slucham tego i staram sie ignorowac glos z tylu mojej glowy, ktory kazdy wers konczy slowami ,,orzel bielik"

    3. Brafu

      Orzeł bielik

    4. Purzan Rap

      Bardzo mi sie pdooba ten kawalek. Fajny styl. Zaczalem niedawno tworzyć rap, oldschool/trueschool. Lubie muzyke w stylu lat 90. Co powiecie na cos takiego? Podoba wam sie taka muzyka? plsel.info/video/wideo/zJ7Tz3nfmaCZYHY.html Chetnie uslysze jakies opinie. Mam na kanale jeszcze jeden kawalek jesli ktos sie zainteresowal. Bardzo chętnie uslysze co sądzicie o mojej muzyce :)

    5. Vali Pozamiatane

      schafter Polski młody Nate Dogg

    6. BLUETOOTH CREW

      sergiusz co ty odjebales

    7. Szymon Krzysztof

      Co za buty ma Schafter w 2:34??

    8. Masno mi

      Przeróbka “Diaxy„ Jest Lepsza

    9. WINDYKATOR

      taco tu pasuje jak pięść do nosa

    10. S06

      kom nr.5400

    11. GD Qwenta

      Składniki: 0,5kg świeżej, białej kapusty 0,5kg kiszonej kapusty 300g mięsa wieprzowego 40g suszonych grzybów 200g kiełbasy 150g boczku 1 cebula 100g suszonych, wędzonych śliwek 1 szklanka wytrawnego, czerwonego wina 2 ziarna ziela angielskiego 5 ziaren pieprzu czarnego 2 liście laurowe 2 nasiona jałowca 2 goździki sól olej do smażenia Przygotowanie: Grzyby wsypać do niedużego garnka i zalać 500ml zimnej wody. Pozostawić na parę godzin, a najlepiej na całą noc. Namoczone grzyby ugotować w tej samej wodzie, w której się moczyły, aż będą miękkie. (Czas gotowania wynosi ok. 30 minut). Grzyby osączyć i pokroić w paski. Wywar z grzybów należy zachować! Kapustę kiszoną wypłukać ( ale tylko, jeśli jest bardzo kwaśna), osączyć, pokroić drobno i przełożyć do garnka. Zalać małą ilością wrzącej wody (tyle, aby woda pokryła kapustę) i gotować do miękkości pod przykryciem (ok. 1 godziny). Kapustę białą oczyścić z zewnętrznych liści, poszatkować, zalać małą ilością wrzącej wody (tyle, aby woda pokryła kapustę). Posolić 1 łyżeczką soli i gotować do miękkości (ok. 30 minut). Ugotowane kapusty odcedzić i połączyć w jednym garnku. Dodać pokrojone grzyby i wywar grzybny oraz przyprawy: ziele angielskie, pieprz, liście laurowe, nasiona jałowca i goździki. Mięso pokroić w kostkę i podsmażyć na oleju na złoty kolor. Posolić. Osobno usmażyć pokrojoną w kostkę cebulę z pokrojonym w kostkę boczkiem i kiełbasą. (Kiełbasę obrać ze skóry). Dodać do kapusty razem z mięsem. Dodać pokrojone w paski śliwki. Podlać winem. Garnek przykryć, pozostawiając małą szczelinę i gotować co najmniej 1 godzinę. Bigos po ugotowaniu przyprawić ewentualnie do smaku solą i pieprzem, pozostawić do ostygnięcia, a następnie odstawić w chłodne miejsce. Przez kolejne 2- 3 dni bigos należy zagotować, pogotować przez parę minut, jeśli byłoby za dużo płynu to go odparować i ponownie schłodzić. Bigos z czasem przechodzi smakiem i nabiera aromatu. Na trzeci dzień bigos jest gotowy do spożycia. Można go również zamrozić lub gorący przełożyć do słoików, zakręcić, pozostawić do ostygnięcia, wstawić do lodówki i spożyć do 2 tygodni.

      1. Umbereq

        Aha i po co to

    12. Karollo Fan star wars

      Kto usłyszał że taco na samym końcu (ostatnie słowo 3:35) powiedział bigos a nie bikos i to było specjalnie mistrz

      1. Chandler Bing

        XD!

      2. Karollo Fan star wars

        Sorry 3:31

    13. Dawid

      Siema ja z maka

    14. Karolina Nowak

      Mama : Co kupiłaś? Ja : Just Bigos

    15. AmaRRo100

      Ten bigos to bankowo zimny :-D

    16. ŁAMANA ZAMKNIĘTA

      Orzeł Bielik, pozdro dla kumatych

      1. Jakub W.

        pozdro

    17. Furaiya

      2:30 Nawiązanie do piosenki Franka Oceana - Chanel, gdzie Frank śpiewa, że tak jak Coco Chanel, jest biseksualny ("I see both sides like Chanel"), zatem Wojtek najpewniej dokonał tu coming outu i prawie nikt się nie skapnął xd

    18. Specu

      Najlepsze jest to że w albumie Wojtka (który totalnie rozjebał) zawarte jest 17 tracków , które można przesłuchać w 45 min .Czyli jedna lekcja szkolna zleci ^^

    19. Pan Necro

      Taco zgolił wąsa żeby schafterowi nie było przykro, że jeszcze mu tam nic jeszcze nie rośnie. przynajmniej tako przestał wyglądać jak swój stary...

    20. B-rajan skrrra

      Własnie jem se bigos i słuchm i wam powiem jest smaczniejszy XDD

    21. Jaster

      Ta 1 zwrotka Taco rozwaliła

    22. Wyjebane

      ciekawe kto komu zaplacil za feat

    23. Mizugi

      Zjadłabym se bigos

    24. ThoeCS

      kocham cie

    25. szopaj

      2020

    26. Reaktor1

      czy to jest Double D's 2 ? zobaczcie poczatki obu :O

    27. xane

      bigos

    28. Beastq

      Bigos

    29. Snaker

      bigos

    30. MateuszPolska

      Just bigos

    31. Rozalia Szala

      Tacfter

    32. aluus

      kozak

    33. sit on my face

      na chuj te anglicyzmy?

    34. Joanna Świderek

      Ten posąg na końcu to Gargamel, kojarzycie?

    35. Nell Janiak

      japierdole kozak nuta

    36. uwuCeKK_

      bigos, a je jabłko

    37. Alicja Płonka

      ale mi te początkowe klatki przypominaja "Dzien swira" moj boze

    38. Dejwid

      Kiedy nutka z Adiszem ? ^^

    39. JohnZIII 24

      Słowa rapowych legend to są legendy ❤❤

    40. Social Introverts Club

      *W szkole na obiad jest bigos* Wszyscy szkolni fani rapu:PYTA MNIE CZEMU TO ROBIE,JUST BIGOS

    41. ziomek uwaga

      Mnie sama piosenka troche wku... ale teledysk-genialny

    42. TOMASZ :D

      Zajebista nuta ale nie potrafię tego słuchać odkąd ktoś napisał że beat brzmi jak stara skrzypiąca huśtawka

    43. Kazimierz Wielki

      2:25 Tak naprawdę w budapesztyńskim metrze nie ma maszynistów. Wszystkie pociągi są kontrolowane z centrali.

    44. Ironiczny91

      Fifi zapuszczaj wasa, bo tragedia

    45. Wojtek Szczęsny

      W ogóle bym się nie pogniewał za taką pomyłkę, no Panowie!

    46. Wacik Cukrowy

      Ale chujowe

    47. KORNHOLIUS k

      fajne

    48. Fabian Kępa

      Taco wygląda jak ten bogaty typ z titanica

    49. Lego_Vlog PL

      0:33

    50. Lego_Vlog PL

      0:32

    51. Lego_Vlog PL

      Orzeł Bielik

    52. Nitro Piomez

      1:25 smacznego

    53. ZiemniaczekXD

      CZAST A czramp

    54. Kyho

      Przepis na bigos SKŁADNIKI: 2 kg kapusty 0,5 kg boczku świeżego 0,5 kg karkówki lub łopatki 0,5 kg kiełbasy głogowskiej(śląskiej) 20 dkg kiełbasy jałowcowej 30 dkg pieczarek lub grzybów suszonych 4 sztuki śliwek suszonych(bez pestek) ziele angielskie,liście laurowe,pieprz,sól 2 cebule 1 słoiczek koncentratu pomidorowego PRZYGOTOWANIE: Kapustę zalać wodą, dodać ziele angielskie, liście laurowe. Mięso podsmażyć na tłuszczu, pokroić w kostkę, dodać do kapusty. Kiełbasę pokroić w kostkę podsmażyć razem z cebulką na tłuszczu, dodać do kapusty. Dodać pieczarki pokrojone lub grzybki suszone wcześniej namoczone i obgotowane w wodzie, w której się moczyły, oraz śliwki. Gotować bigos na wolnym ogniu, pod koniec gotowania dodać koncentrat pomidorowy, dobrze wymieszać, doprawić do smaku solą i pieprzem.

      1. Karollo Fan star wars

        Kyho a gdzie w składnikach taco i shafter

      2. 07.11 1918

        ze dwie myndyrynki by sie przydały i rodzynki

      3. Kaktus

        Nikt nie prosił ale każdy potrzebował

      4. Orda

        To co ty kurwa gościu całą Afrykę tym bigosem będziesz karmił? Że tyle kilo tego (kapusta i inne)

      5. ziomek uwaga

        @maswix TV dobra nie czepiaj sie nie trzeba pisac nie wiadomo jakich okreslen w komentarzu do g**** filmiku

    55. Oliwka

      Totalnie nie rozumiem teledysku

      1. Oliwka

        Może i tak niewiem xd

      2. Bitsch Glw

        bo nie masz go rozumiec

    56. Masuj Dzika

      Filip jakie chcesz efekty? - Tak

    57. Pre_ziu

      Orzel Bielik xD

    58. Sin

      ten bigos jeszcze się nie przejadł.. mniam

    59. Zielony ludzik

      Fajne oksy

    60. LifLaf

      Im the English comment you were looking for

      1. Ty no ja Yoda jestem

        szat ap ju gej