Potężny Springtrap napastuje moich znajomych [ MAM SCREENY ] 👀

Eleven

128K wyświetleń63

    To miało być wczoraj w filmie ale zbyt długo by mi zeszło XD
    ● SpringTrap Credit: www.reddit.com/r/fivenightsatfreddys/comments/6tf3c0/springtrap_model_comming_to_sfm_soon/
    _
    ● Spotify: open.spotify.com/artist/3Yv5pkbTY3LXBv9kKmQDjo
    ● Apple Music: music.apple.com/pl/artist/eleven/1485681908?l=pl
    ● SubReddit: www.reddit.com/r/kosmiczna_flota
    ● Twitch: www.twitch.tv/ElekKartofelek
    ● Twitter: ElekKartofelek
    ● Sklep: elefelen.cupsell.pl/
    ● Facebook: Elefelen
    ● Grupa na Facebooku: groups/Elefelen
    ● Instagram: elevenleniwiec
    ● DeviantArt: elevenleniwiec.deviantart.com/
    ● SoundCloud: soundcloud.com/elefelen
    ● Sklep: elefelen.cupsell.pl/
    ● Adres E-mail: elefelen.leniwiec@gmail.com
    _
    ● Muzyka: Hyperfun - Kevin MacLeod

    Opublikowany 12 dni temu

    Komentarze

    1. Bożena Wanot

      Dawaj więcej

    2. Zuza Em

      0:03

    3. mee._. oj;-;

      Uwielbiam to

    4. Bartosz Komorek

      Zajebisty springtrap troche pjany ale spoko

    5. FireGirl Pl

      TO JEST ŚMIECHBOMBA! XD

    6. leszy pl

      Dale ją cisnęXDDD

    7. Bubble UwU

      Czekam na moment, gdy Elek dostanie Endo z modułem Baby od Chuckena, zobaczymy co zrobi :D

    8. Kacper Gawron

      Kocham ten film😂🤣😂🤣😂

    9. AsiaSt

      Eleven tutaj: Ha! *Satysfakcja* Eleven na kolejnych streamach: AH SHEET

    10. AsiaSt

      A ty jesteś kochany dla swoich znajomych.

    11. reVilPlaing

      Hello there your friends are alive what a suprise! nie martw sie dam Baby modół BB

    12. spring polak

      Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue Hue

    13. Strixken Games

      To teraz tylko zrobić kopię i wysłać elevenowi

    14. Antakent

      Ten springtrap chodzący po polu TWOJEJ BABCI (chamskie nawiązanie) mnie rozwala xDDDDDD

    15. Olek Olek

      XD ale jesto zajebiste eleven ale ten sprinkropt mnie rozwalił no kurła ten pongij z powiedzonkiem recyruje pewny medrzec ,,spriktrap z modułem BB to troche over kill dawaj wiecej,, XD . Kiedy udertale nie rzart ta seria na yt umarła jagby co musiałem to napisać by cie strigerować .

    16. Adam Mickiewicz

      Widać fotoszop is maj peszyn

    17. Jakub Rys

      ja tam myślę będzie MOCNY payback ..

    18. SIB-golden duck

      Springtrap na zakręcie i turbo z bb

    19. vg_shots

      Dawno się tak nie uśmiałem :D

    20. Dorota Matusiak

      Wszyscy do bunkra!

    21. wróbel-

      Wow 🥺

    22. Magda Zapałka

      SURWIER TWOJA MAMA

    23. afutla qian

      XDDDDDDDDD "kurwier dostarczył" kuhwa kisne PANIE Z GEOGRAFI PRZEPRAAASZAM XD

    24. Krystian Jasny

      SPRINGTRAP JEST LEPSZY NIŻ BONNE

    25. Igor Konig

      Bad time = frends

    26. doliio volay

      PANIE GAJEWSKI TO TA SAMA PACZKA 50 RAZ W TYM TYGODNIU A DZISIAJ PONIEDZIALEK

    27. opzz xsin

      PANIE GAJEWSKI TO TA SAMA PACZKA 50 RAZ W TYM TYGODNIU A DZISIAJ PONIEDZIALEK

    28. Ninja PhoenixPL

      SCP-230 Descripcion: The Gayest Man Alice [To chyba ten zając z takim genowskim dzieckiem w środku]

    29. Koleś z Gdańska

      What The FUCK?!!

      1. doliio volay

        KURWIER DOSTARCZYŁ ????????!!!!!!

    30. eioshen boboi

      PANIE GAJEWSKI TO TA SAMA PACZKA 50 RAZ W TYM TYGODNIU A DZISIAJ PONIEDZIALEK

      1. opzz xsin

        Ale te ,,YAAAAAYYY!!!" to w punk!

    31. FreDzlOK

      Wyślij mi też mi sie chce z nim zawalczyć

    32. Soinas Doyi

      PANIE GAJEWSKI TO TA SAMA PACZKA 50 RAZ W TYM TYGODNIU A DZISIAJ PONIEDZIALEK

    33. nieooj gotoy

      PANIE GAJEWSKI TO TA SAMA PACZKA 50 RAZ W TYM TYGODNIU A DZISIAJ PONIEDZIALEK

      1. eioshen boboi

        Wow

    34. Głowacz Białopłetwy

      Co na czasie elek GG

      1. Soinas Doyi

        Kurwa piękne po prostu piękne

    35. ΛVΞL

      0:41 widze mema :R

      1. nieooj gotoy

        Najlepsza była reakcja Zerona xDDD

    36. Nugget

      no.. to już wiadomo dlaczego elek tak szybko traci przyjaciół. Lmao

    37. Hanna LIPSKA

      Mlsuper więcej stdoruw potforuw 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

    38. MiLi 0 MiLi

      46 miejsce na karcie na czasie xD

    39. GTRMichael

      O jestes na trendingu!

    40. misolou fout

      XDDDDDDDDD "kurwier dostarczył" kuhwa kisne PANIE Z GEOGRAFI PRZEPRAAASZAM XD