FIFA 20 - Jak szybko i bez wysiłku wyciskać hajs ze Squad Battles?

Kartomania

Kartomania

127K wyświetleń70

    FP Kartomanii ► kartomaniafut
    Instagram ► kartomaniacy
    FP DoMManU ► DoMManUHD
    Snap ► dommanu
    Grupa budowania składów ► bit.ly/2mAxBDl
    Rzeźnicy Kartomanii ► bit.ly/2wqOB1n
    Music Provided by NoCopyrightSounds

    Opublikowany Miesiąc temu

    Komentarze

    1. Szymon Pruszkowski

      Co ty pajacu pieprzysz za głupoty??! Gra na bota na klasie światowej to już wyzwanie, przez ten spieprzony system komputer wie że jak masz stracić bramkę to ją stracisz. Wszystkie sporne piłki na strone bota, wpada w pole karne i nic nie da się zrobić. Takie filmiki mozesz sobie nagrywać znajomkom co całe życie przepierzyli na fifę. Nie pozdrawiam

    2. Grzegorz Adamczyk

      ktoś mi napisze jak zrobić ten drugi zwód tylko na xboxie???

    3. Mateusz Krotoszyński

      3:29 jak sobie tak cofać piłkę lub zrobic zwod podobny do tego każdy to robi a ja nwm jak xd

    4. Dominik Mąka

      Czy żeby wbić elitę 2 trzeba grać ze składami lepszymi niż np 70 oceny? Zagrałem ze składem 64 na legendarnym, wygrałem 5:1 i zaliczyło mi 0 pkt. A tak miałbym około 2300 i awans do Elita 3. Oczywiście chodzi o SB

    5. Hubert Hubert Czak

      ile meczy mozna grac w tygodniu w battels

    6. papros 777

      potrzebuje takiego poradnika bo ps+ dostane dopiero na święta wiec jestem zmuszony do gry w squad battles. Dziekuje

    7. WORLD GAMES

      Ile trzeba mieć punktów aby miec elite 1

    8. Konrad Szajgin

      Jak się nazywa poprawnie trick powrót z monopolowego żeby znaleźć na innej stronie ? Ja nie mogę go zrobić, help

    9. Michał Stanasiuk

      ja dostaje na pizde nawet od botow

    10. HajTu

      Czy tylko ja od ostatniej aktualizacji mam problem z botem na poz. leg? Przed aktualizacja wygrywałem wszystkie mecze na tym poziomie teraz mam problem... Wiem że było coś poprawianie z botem na poz legnd. ale czy czasem nie przesadzili?

    11. El Matador

      Wystarczy na ultimate poziomie rozpierdalac sklady po 64 overalla, zwlaszcza ze codziennie jeden sie taki pojawia. 5 meczow - 13-15k punktów sie nabije.

    12. szanowne Państwo

      Jeśli pokonasz wszystkie składy masz odświeżanie składów za darmo.

    13. SpirytuSolo

      Jak zarobić łatwy szmal za gówno?Wcisnąć dzieciakom Fifę

    14. vNexiak

      Oglądam to 10raz I nadal se z zawodowcem nie radzę

    15. Mikołaj

      Gram na legendarnym pierwszymi dwoma drużynami branżowymi i srebrnymi a te ostatnie dwie to na zawodowiec i zawsze w elite 1. Ostatnio Bale znalazłem 160k :)

    16. Quave20

      halo jak zmienic nazwe klubu jak juz sie raz zmienilo po czym usunelo klub xd help

    17. LORD BEOGR

      najlepsze że ja mam 50 meczy wygranych w tym już około A właśnie Domanu kto leszy Muller czy Haverdz Bo to jest dziwne ale muller strzelił mi więcej goli nisz on a gra tylko od 4 meczy a mam wszystkie najlepsze śpo z Bundesligi

    18. Piotr Myśliwy

      Ostatnio w squat battles zarobiłem 40 k a zagrałem 3 mecze

    19. XenoX

      Czy tylko co ja co tydzień walczę o Elitę 1 w squad battles xd?

    20. boss bossowy

      A wiesz że jest w Rosji rzeka o nazwie DON

    21. Maciej Grelus

      Miałeś rację łatwo dorobić się za złoto 3 pogba;)

    22. Klemek

      6:25 Achempong!

    23. Sebastian Kowalik

      jak zarobić i się nie narobić? Ustawiasz na początkujący, strzelasz bramkę, odbierasz piłkę i idziesz zrobić sobie herbatę, w drugiej połowie odbierasz tylko piłkę i idziesz oglądać serial XD Bot nie atakuje (raz na "n" ilość meczy będzie odbierał piłkę) po tygodniu kończysz na goldzie i za nic masz kilka paczek i coinsów.

    24. zadymairz2013

      Zastanawia mnie twój herb Leeds. Wydawało mi się że United kibicujesz XD

    25. Michał Mirończuk

      A co jak jestem totalnym kupskiem w fife

    26. good games

      Gdybyś robił kolego materiał na temat gry na poziomie ultimate, koniecznie wrzuć dodatkowo cały meczyk do analizy. Naturalnie nie z brązowym składem. Overall powyżej 80.

    27. good games

      Po łatce asysta podań jak była, tak jest w dalszym ciągu beznadziejna! Mówiłeś, że nie ma się na to gdzie poskarżyć. A przecież pod każdą łatką są podziękowania od EA za uwagi graczy i link do forum. No więc jak to jest, da się z tym coś w końcu zrobić czy nie? Bo na legendarnym na przykład, gdzie przeciętny gracz ma tych okazji do strzelenia bramki o wiele mniej, taki błąd w grze to wielbłąd i kpina z graczy. No więc skoro wy youtuberzy macie u EA większy posłuch, to spamujcie kuźwa na tym forum aż do bólu, bo przez takie kretyńskie błędy jak ten (przed 19 go nie było) grać się odechciewa.

    28. maksimus001

      L2 co robi? bo gram na swoim ustawieniu i nw co daje w podstawie? i ile gwiazdek trzeba mieć zeby wykonać ten trik?

    29. Czarek Ozda

      Witam. Znalazłem powazny błąd gry. W karierze zawodnika jezeli masz juz 5 gwiazdek sztuczek i otrzymasz nastepną to z automatu kasuje ci wszystkie i masz zero

    30. piec zloty

      Słops pozostałości gwary z Sosnowca

    31. Szymon11_PL

      Czemu w grze mam wyłączona asystę przy strzałach i nie mogę tego zmienić? W każdym meczu online.

    32. Max 19315

      *Spoko odcinek **#Kartomania** :D*

    33. Mati Eagle

      To ja mam lepszy sposób - odpalam mecz na najniższym poziomie, strzelam 2 gole i odkładam pada a w tym czasie robię sobie coś innego ;) tez zawsze jakiś Goldzik wpada

      1. TezetOfficial

        Na semi zawodowcu ładuje 5 bram i robię to samo

    34. CHARLES JM*

      Ciekawe czy teraz pad nie wyleci przez okno xD

    35. Blacha

      2:02 co to znaczy ? w sensie trzeba jakiś przycisków użyć ale jakich (pad od xboxa)

      1. Igor Brzęczek

        Po prostu LT trzymaj w obronie

    36. Varosso

      A ja sobie wbijam co tydzień Elite 1/2 na SB. W zasadzie wolę tak wbić i trochę zarobić niz dostawać oklepy w LW z przeciętnym składem i niepotrzebnie się denerwować. Co do składów to niekoniecznie trafiają się słabe, czasami w odświeżeniu trafia się 4 powyżej 80ovr w tym np 85 ovr czy 87. Nie zawsze jest to 75 lub mniej :)

    37. grzegor bonek

      Fajnie, fajnie Jestem pizda roku kurwa ! Ni chuua nie umiem w to grać. Jestem graczem fify od 98 roku a kurwa od 17 jest dramat... z roku na rok gorzej. Chuj ze byłem w 09 na mistrzostwach polski w top 50😤.

    38. Sinedd

      A co jeśli rozgrywka w fifa 20 jest na tyle chujowa ze nie da się grać? xd czy tylko ja zauważyłem ze faule w tej fife są juz za nic a co dopiero dostawa nie żółtych kartek.. bo nie widzę żadnego filmu o tym

    39. TezetOfficial

      Ja jakoś na legendarnym ograć moge tylko skład brązowy z 56 chem. Jak zyc

    40. Daniel

      Dziendobry mam pytanie takie że jak mamy wyzwania o ikonę i zrobimy wszystkie odswiezenia w squad battles to czy wyzwanie np z liga holenderska nam się zaliczy?:D