FAJNE I ŁATWE SZTUCZKI NA INSTA || Genialne Hacki Fotograficzne od 123 GO! GOLD

123 GO! Gold Polish

123 GO! Gold Polish

523K wyświetleń1 160

    Chcecie zostać sławnymi blogerkami? A może chcecie po prostu wyglądać tak olśniewająco jak Instagramerki? To świetnie się składa 🤳!
    Zobaczcie, jak zrobić genialne zdjęcia bez dodawania filtrów. W mgnieniu oka staniecie się gwiazdami Instagrama! Chwytajcie za kawałek soczystego arbuza i wykorzystajcie go jako śliczną sukienkę 🍉 Te niezwykłe sztuczki fotograficzne nauczą was, jak zdobyć więcej obserwujących i świetnie się bawić ze znajomymi!
    Przygotujcie się na genialne hacki i o wiele więcej! Subskrybujcie kanał 123 GO! GOLD na YouTubie i klikajcie dzwoneczek 🔔 aby nigdy nie przegapić żadnego filmiku.
    Do zobaczenia!
    #123GO #śmieszne #zdjęcie #Instagram
    CZAS:
    00:09 Jak zrobić selfie palcami u stóp
    00:16 Jak zrobić zdjęcie grupowe
    01:03 Fotograficzne hacki z arbuzem
    01:38 Świetny trick z lustrem
    02:21 Fotograficzny prank bez głowy
    05:25 Uroczy trick z włosami dla miłośniczek selfie
    07:56 Magia dobrego zdjęcia
    08:28 Oczekiwania vs rzeczywistość
    09:06 Śmieszne wpadki

    SUBSKRYBUJ: bit.do/123-GO-Gold-Polish
    ----------------------------------------------------------------------------
    Muzyka od Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
    Materiały stockowe: www.depositphotos.com www.shutterstock.com

    Opublikowany 11 dni temu

    Komentarze

    1. Mania u

      👎👎👎👎👎👎👎👎

    2. ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

      ???? 1:53 ?? ???

    3. MajaRox Und lustige videos

      Ja mieszkam w gurach miasto garmisch partenkirchen 💪💪⛄⛄❤🧗‍♂️🧗‍♀️🚵‍♂️🌚🏙🗻🗻

    4. Anna Maruk

      Zróbcie śmieszniejsze filmy

      1. serdy ximi

        BISZKOPTY TO MOJA PASJA

    5. dcoog anml

      ? 1:28 ?? ??

      1. serdy ximi

        17 xd

      1. bodoy euir

        0:41 mam takiego samego IP

    6. Zuzia Mroczek

      Ja nie lubię mii

      1. bodoy euir

        Na zdjęciach początkowych facet ma cały czas tą samą minę

    7. serdy ximi

      Im dłużej oglądam tym bardziej stwierdzam że gorszego badziewia w niecie nie ma..

      1. dcoog anml

        Na zdjęciach początkowych facet ma cały czas tą samą minę

    8. drttyu liqm

      Po wój wam w ogóle ten instagram?

      1. bodoy euir

        0:41 mam takiego samego IP

      1. serdy ximi

        BISZKOPTY TO MOJA PASJA

    9. kurdulka

      🤦‍♀️

      1. senni bgon

        Prawa autorskie ;_;

    10. seeni gzty

      7:13 min to nie wygląda jagby one jachały na koniu bo tak sie bie jeździ np. ręce są proste

      1. bodoy euir

        17 xd

    11. vliduu zeeb

      Czemu te filmy sa na czasie xDDD

      1. serdy ximi

        Czemu te filmy sa na czasie xDDD

    12. Skarb369 Skarb369

      Im dłużej oglądam tym bardziej stwierdzam że gorszego badziewia w niecie nie ma..

    13. Robert Wessely

      ta żadna głowa nie ucieknie a co z twoimi palcami napewno one też wejdą w kadr

      1. seeni gzty

        ja pierdole dlaczego

    14. • miszurinka •

      1:26 to wygląda trochę jak cenzura XD

      1. vliduu zeeb

        Co jest z wami nie tak

    15. Mateusz Dop

      XDDDD

      1. bodoy euir

        17 xd

    16. Adrian Treder

      1:58 sama głowa Ona wygląda jak by była goła UwU xd

    17. butti fdft

      Czemu te filmy sa na czasie xDDD

      1. zuygj bnsv

        Kto uważa że ten kanal to jebane gówno daje łapę w górę 😁😁😁😁😁😁😁😁 JD W TEN SZAJS

    18. Czama

      BISZKOPTY TO MOJA PASJA

      1. Czama

        @zuygj bnsv tak sobie OwO

      2. zuygj bnsv

        xD po co to robicie

    19. bodoy euir

      17 xd

    20. diungy alisnr

      0:41 mam takiego samego IP

      1. bodoy euir

        5:40 co to za piosenka???????

    21. majka12345 6

      Na zdjęciach początkowych facet ma cały czas tą samą minę

      1. butti fdft

        22:04 sprzedaje mydło do oczu bo po takim czymś masz zlłamana psychikę xD

    22. mnika voli

      Mówię znajomym że jestem modelem na instagramie, bezrobotny nie brzmi tak dobrze

      1. bodoy euir

        DLACZEGO TO JEST NA CZASIE XDD

    23. zuygj bnsv

      Czemu te filmy sa na czasie xDDD

      1. bodoy euir

        22:04 sprzedaje mydło do oczu bo po takim czymś masz zlłamana psychikę xD

    24. NewPlayerNewGame NPNG

      wypierdalaj kurwa

    25. Joanna Gajda

      Wasze filmy są fajne

      1. maxtronic extra

        Bot

    26. Joanna Gajda

      Elo

      1. zuygj bnsv

        5 30 . Podkładana piosenka

    27. Maczek Drugeon

      CZEMU KURWA TO MA TYLE LIKE KURWA

      1. mnika voli

        Prawa autorskie ;_;

    28. Amelia Wojciechowska

      _ja pierdole dlaczego_

    29. Kamil Chwałowski

      Co jest z wami nie tak

    30. dutoiu hour

      17 xd

    31. Yukis Ruscow

      Cringe

    32. hayper zx

      xD po co to robicie

    33. kubix2971

      Kto uważa że ten kanal to jebane gówno daje łapę w górę 😁😁😁😁😁😁😁😁 JD W TEN SZAJS

      1. dutoiu hour

        Czy takie filmy Też Cię relaksują? 😅

    34. abbsnn cose

      Ja dziewiąta

    35. Germany as a frisk UwU

      22:04 sprzedaje mydło do oczu bo po takim czymś masz zlłamana psychikę xD

    36. bcvbb hyui

      5:40 co to za piosenka???????

      1. bcvbb hyui

        7:49 niszczenie butów

    37. Avezz Official

      *DLACZEGO TO JEST NA CZASIE XDD*

      1. maxtronic extra

        Dlaczego ten kanał ma z 10 filmów na czasie??? To jest bullshit

      2. abbsnn cose

        7:49 niszczenie butów

    38. TerraLPU

      plsel.info/video/wideo/04So1ImZeqJsoJw.html JEST KONKURS DO WYGRANIA ZABAWKI I ZWIERZAKI !

      1. bcvbb hyui

        U nas styczen a wy sie kurwa w bikini na zewnatrz jesteście

    39. darekwsh

      A DOBRE HI HI SPUJŻ NADUŁ HIHI

      1. bcvbb hyui

    40. doliio volay

      Prawa autorskie ;_;

    41. Gabriela Zawadka

      5 30 . Podkładana piosenka

    42. Votles Word

      Moim zdaniem ten kanał oszpeca Polskę tym bardziej że z niej nie jest bo zapewne jest z Ameryki idk

    43. YBN KVNG VANS

      jakim chujem ona trzymała telefon i robiła zdjęcia trzymając naraz 2 arbuzy.

      1. mode in Poland

        @YBN KVNG VANS ale odpowiedziałem

      2. YBN KVNG VANS

        @mode in Poland moje pytanie bylo reteoryczne

      3. mode in Poland

        Nie ważne czy logiczne na tym kanale jest ważne jak dużo twórca zarobi 🤑🤑🤑🤑

      4. mode in Poland

        To był photoshop

    44. Debesta Jak to się mówi

      *Po wój wam w ogóle ten instagram?*

    45. opzz xsin

      0:41 mam takiego samego IP

      1. 老您的

        Kooooogoooo toooooototototooto kurrururuurwwaaa obbobochoooodziii

    46. Flejmy

      Generalnie tzw. Panorama Challenge był modny parę lat temu

    47. eioshen boboi

      7:49 niszczenie butów

    48. Alicja Sapalska

      Czy takie filmy Też Cię relaksują? 😅

      1. opzz xsin

        2:58 ta lektorka ma adhd?! Ehh ten kanał lansuje mózg

    49. PROgamer_PL

      Żenada

    50. Danielowa Przygoda

      U nas styczen a wy sie kurwa w bikini na zewnatrz jesteście

    51. Tosia Tosia

      7:49 niszczenie butów

    52. Machinomachia

      pomyliliście półkulę Ziemi XD. Mamy zimę, nie kurwa lato

      1. Hermiona Potter

        Machinomachia no ok ale nie można przeklinać

      2. Machinomachia

        @Hermiona Potter nie przeklina*

      3. Hermiona Potter

        Machinomachia i tak się nieprzeklina

      4. Machinomachia

        @Hermiona Potter po prostu pogódź się z tym że jeden dwa trzy go polish jest do dupy

    53. misolou fout

    54. G Kon

      KORPO RAK xD kto ma 10-15 lat daje łapkę w dół !

      1. maxtronic extra

        Ten co ma od 0-10000 daje łapkę w dół chciałeś powiedziec

    55. Adrian Wojtkowski

      Oni są tacy upośledzeni czy tylko udają🤨

      1. Tomasz -_-

        Albo som debilami którzy robią wyszystko dla pieniędzy i nie umieją sobie znaleźć normalnej pracy xD

    56. Julka Szumotalska

      102 komentarz xddd

      1. misolou fout

        Kurwa mać jakie gówno. Srają na filmach za hajs z youtuba

    57. DUO Friends

      zapraszam na mój kanał wbijamy 100 subów proszę pomóżcie mi

    58. Kitkakity -.-

      Jedyna wpadka jaką widze to to ze ten kanal istnieje