chillwagon - złoty drop unboxing

chillwagon

404K wyświetleń446

    chillwagon złoty drop:
    www.chillwagonchillwagon.com
    #vertical

    Opublikowany 14 dni temu

    Komentarze

    1. chillwagon

      zamów złoty drop: www.chillwagonchillwagon.com

      1. Król Czesio

        Czy wam przyszło potwierdzenie wysłana paczki

      2. Kuba Nowak

        Raki

      3. Miłosz Grott

        Chciałem kupić za 130 ale pastrze a tu nagle 150 i huj wiem że to tylko dwie dychy ale no poprostu niewytrzymie

      4. Michał Szwagrzyk

        MICHAŁA TAK

      5. Angelika Równy

        Gratulacje borixon za zrobienie kozak biznesu na dzieciach wyprzedzanie wszystkich sztuk 2 banki prawie wleca A dzieciaki dostaną okulary z kartonu. Wielkie propsy biznes doskonały. Życzę dalszego rozwoju hajsu na debilach i dzieciach. Ruchajcie ich bez gumy oni to lubia!!!!!!!

    2. Hogaczewski

      Moglibyście wydać wersję tylko z jedną normalną płytą i niczym więcej

    3. Kuba Łuczak

      Kiedy nosa nuta

    4. Cookie Monster

      Pomożecie mojemu koledze nauczyć się rapować prosze jego kanał na YT to Lil car pierwszy piosenki ma na playliście bo reszte dał na prywante

    5. ARstarSTUDIO RAF

      Was pojebalo za przekurwaproszeniem !!! Nabijacie ludzi na hajs . Rapery bizneshujery .

    6. ChaoticStorm

      Wie ktoś jak to zwrócić by oddali mi kasę? XD

    7. Kacper Wasilewski

      I ten kot 0:35 xD

    8. Kuba!

      no to wiadomo dlaczego każda piosenka na yt ma (trailer) obok nazwy ponieważ są to tylko zapowiedzi całych piosenek znajdujących się w złotym dropie (playlista tych pełnych piosenek jest na spotify)

    9. Gabrylos PL

      Kiedy nowa nuta

    10. Abbbadon Jonson

      Tylko peja i tylko s.l.u.m.s klasyki wychodzą ze strychu

    11. Antoni Grondecki

      Kury łysy

    12. Damian Bubrowski

      Ogolnie beka zamowilem z miesiac temu to gowno i dalej nie przyszlo a po premierze juz dawno pisalem na email do nich i w dupce maja to wiec ogolnie nie polecam :)

    13. Jak zrobić

      Zamawiam płytę

    14. Jak zrobić

      Super

    15. Jacob092

      Byłem fanem tego projektu a teraz czuje się wyjebany na 140 zł.Jest to chyba najgorszy preorder jaki widziałem. Bardzo mi przykro ze oszukaliście tak swoich słuchaczy, ten projekt miał duzy potencjał

    16. Rabarbar Bojowy

      banda wieśniaków

    17. vitma

      Kupuje na święta

      1. Cichy Łowca

        ja kupilem i zwracam, wole zamowic sobie album BORCREW, 60zl, a jest tam o wiele wiecej nutek i przynajmniej plyta ma normalny rozmiar

      2. znany ekonomista

        albo bilet na koncert jak lubisz ich słuchać

      3. znany ekonomista

        naprawde kup sobie cos zajebistego na święta a nie jakies gówno

      4. znany ekonomista

        nie kupuj, nie odpalisz tej małej płyty w aucie czy tez niektórych napedach, kody qr nie dzialaja a zwrotki są na siłe dogrywane do piosenek, płacisz 150zl za pudelko

    18. LiZaCZi

      Już widziałem na insta, polecam obserwować

    19. Marcelo Football

      Czemu takie małe płyty?

    20. Igor Pl

      Oco chodzi z tym Spotify, jak skanuje kod przenosi mnie na ich ig. Pomoże ktoś?

    21. mala czarna12323

      CZEMU KODY Z KART PRZENOSZĄ NA INSTAGRAMA A NIE NA SPOTIFY?

    22. Arek Sienkiewicz

      Ktoś naprawdę to kupił ? Żartujecie sobie ? To jest prosta selekcja, kto jest głupi, a kto nie xd

    23. Gabrylos PL

      Kiedy nowa nuta

    24. el kacperos

      Polecam zamówić płyte nalepsze piosenki to wowowo flaga i chillwagon a pozostałe niestety fatalne a kwit to już wogule żabsona tam nie powinno być tak zjebał tą piosenke...

      1. Zjebusc

        bzdura

    25. Bar Tek

      szkoda ze olszy nie ma

    26. JUGENMUJUGEN GOKONOSURIKE

      serio? tylko po to daliście wszystkiemu trailer?

    27. mr.terniś xd

      BĘDĄ JESZCZE NUTKI OD WAS NA KANALE ???? SWOJĄ DROGĄ POZDRO CHŁOPAKI ZROBILIŚCIE MEGA PROGRES

    28. Magdalena Bernacka

      ja jusz mam zloty drop

    29. Antoni

      Czy tylko jak ja chce wbić kod QR to mi nie wchodzi

    30. Szymon Dziura

      Legenda głosi że ilość zwrotów tego produktu będzie mniejsza niż połowa

    31. Awangardowa Koszula Flanelowa

      Ee mordy. Gdzie są przesyłki się pytam

    32. Mary Jane

      Karty odsyłają do profili na instagramie a nie na spotify ...

    33. Mario

      Kody QR przerzucają na instagramy a nie na spotify utwory które wydawało by się że dodatkowe zwrotki można usłyszeć tylko na płycie a oni wrzucają na spotify Żenada

    34. WIKI PEDIA

      Przyszlo, rozpakowalem, wowowo, obejrzałem filmik w vr, lipa, karty do insta nie na spotify.. zamiast tych kart i okularow vr to podpisy od wszysykich lepsze by byly...nastepnym razem to oprocz edycji limitowanej to najlepiej plyte za 50 zyko...

    35. triniec

      Z całym szacunkiem do artystów na płycie bo muzycznie wszystko fajnie itp ale gdybym wiedział wcześniej o MiniCD to za ch*j bym tego nie zamówił nawet jakby było w skafander astronauty spakowane. W aucie nie posłucham, 130zł wyrzucone w błoto.

    36. ChaoticStorm

      Żałuje że to kupiłem, płyty których nie odpalę w aucie, okulary vr w których nie mieści się mój telefon, a kody z tabliczek przenoszą tylko na Instagrama, totalne dno.

      1. Draft `

        I cholerstwo drogie

      2. Hubert Gardulski

        Ja się cieszę że kupiłem. Chcieli zrobić coś czego nie było w polskiej muzyce i to zrobili. Za kilka lat jak spojrze na półkę z płytami na której jest też Chillwagon będę mógł przypomnieć sobie jak dobrze się bawiłem przy ich piosenkach.

      3. Anonim Anonimowski

        @Jakub Wojdak DOBRE

      4. Jakub Wojdak

        idealne XD

      5. Anonim Anonimowski

        Racja a oprócz tego do piosenek na siłę dodano wzrotki do piosenek,które były idealne

    37. Mateusz Kopera

      0:30 jak skanuje to wyskakują mi ich instagramy jak to wbić na Spotify?? Pomoże ktoś

    38. Mruffka94

      Przszedl dropik i jest elegancki, pozdro

    39. Woggly

      Duża płyta i jakaś czapka zimowa z logo i byłoby kozak, a nie jakieś płyty mini, które w samochodzie mi nie działają i jakieś vrki i karty, zawiodłem się trochę. Plusem są nutki, pzdr