BAYERA - Ma Królewno (Official Trailer) 2019

BayeraMUSIC

92K wyświetleń45

    Premiera 12.12.2019 g.16:00 Bądźcie punktualnie! #bayera #zapowiedź #nowość

    Opublikowany Miesiąc temu

    Komentarze

    1. BayeraMUSIC

      Komentarz obowiązkowy! co sądzicie? czekacie? ;)

      1. Nick Fury

        Radek, to przecież juz dzisiaj!! :)

      2. Lukasz Agnieszka

        Bayera haha no i będzie hit radek

      3. Bardox V2 2002

        Superrrr Utwór Kolejny

      4. Emila Trajer

        Będzie zajebista musi być zajebista heh😂

      5. Krzysztof Kędra

        Waina

    2. Dawid Dawid

      To juz za 7 h!

    3. TriFle & LOOP

      To już jutro 🙌🙌

    4. Karolina Stepien

      Czekam

    5. Emila Trajer

      Będzie zajebista👍 musi być zajebista heh😂 bayera musi zrobić muzę zarąbista. Kawał dobrej roboty będzie uwielbiam twoje wszystkie piosenki są cudowne.😉

    6. fajny anonim

      zapraszam na grupę na fb facebook.com/groups/289996995235498/

    7. Paula Paula

      Ja Cię Przepraszam ❤ Megaśne❤

    8. Rudy Borsuk

      Przestaniesz kiedys robić hity ?😏

    9. Michael

      Kto chce szybciej premiere łapka w górę!!

    10. ktoś inny

      Moment

    11. ktoś inny

      Najlepszy momęt

    12. Elcik elcik

      Oj czekam czekam , będzie hicior 😍

    13. Sławek

      Będzie HIT nie mogę się doczekać premiery

    14. Porzuć Ateizm

      przecież to jest jakaś bezwartościowa techniawka na 1 sezon

    15. madlen 0000

      Jak zawsze petarda ❤🤩

    16. Nicola D

      Oooooo! Kolejny hit nadciąga! Przypomnienie w telefonie ustawione na premierę. Oczekuję z niecierpliwością! ❤️💃

    17. jadwiga dobrowolska

      Dziekuje serdecznie 💜💜czekamy.z..niecierpliwoscia..😘😘..pozdrawiam. wieczorowo pieknego wieczorka Usciski serdecznie 🔴 🔴 LOVE 💔 💔 Ciao. 😘😘🎵🎵

    18. Y M

      Czemu to jest na karcie na czasie

    19. No Witam No Witam

      Jakby nie mogła z 5 sekund dłużej trwać ,siedzę jak na szpilkach czekając na tą premierę :D

    20. Magdalena Sinek Hair Style

      Czekam z niecierpliwością 😁

    21. Przemyslaw Jesiotr

      Bayera już od jakiegoś czasu zaczyna rządzić 👍👍👍 oby dalej więcej i więcej takiej muzy

    22. Edyta Gajdus

      Czekam z niecierpliwością 🥰🥰🥰 Już mi się podoba 😍

    23. Patrycja Et

      Hit sylwestra, czekamy! 🥳🥂

    24. Ma Ku

      Radziu będzie hit wiadomo🙂🙂

    25. Adrianna Tkacz

      Ja chce juuuuz! 😍😍

    26. JarasPL

      Ogień jak zwykle 🔥🔥🔥

    27. Monika Siarkowska

      Fajna piosenka i w ogóle ale kurczę trochę krótka. Co nie?

    28. Bartolomeo Bartolomeo

      Będzie kozak słychać;)))

    29. Paulina Konicka

      Wszystko na ta samą melodię

      1. paweł szczepanik

        kazdy taki robi

    30. Brygida Jeżyszek

      Czekam na całą piosenkę

    31. Partia WIKI NIE DO KOŃCA

      Ekstra mój ulubieny niezastąpiony wokalista 😃😍😍

    32. DJ Olszu

      Tonacja wyżej.. Bayerka Ty wiesz co zrobić by nadać cudowności piosence 🥰 NA KAŻDEJ IMPREZIE BĘDZIE GRANE! DLA WSZYSTKICH KOBIET 😍

    33. Patrycja Pietrzak

      Deczekać się tego cuda nie mogę 💚

    34. Kamil Siewier

      Kolejny HIT 😁

    35. Błażej Żybko

      Szykuje się mocne zakończenie roku✌️✌️Na pewnie utwór będzie latał na nie jednej imprezie 👌 👌

    36. Reciu v2

      Ja na każdy teledysk czekam z nie cierpliwością

    37. Małgorzata Grzyb

      Czekam z niecierpliwością na ten utwór 👌👌👌

    38. LanaL

      Ja juz nie moge sie DOCZEKAĆ

    39. henryk kaczanowski

      Bayera. Szykujecie kolejną bayerancką petardę. KOZACZEK JAK TA LALA. Na Sylwestra będzie,zabawa. Pozdrawiam was serdecznie.Dj.Romano. TAK TRZYMAJCIE CHŁOPAKI.

    40. Michał Winiecki

      🥁🎸🎹🎶👍

    41. Eliza Kawnik

      Extra czekam na całość👍👌😘

    42. wuspo

      Hit za hitem. Ale Kozak

    43. Paulina Strzelecka

      Peeeeetrada! Czekam na całość ❤

    44. lolka creyzolka

      Ja mogę poczekać, na tę potupajke😁chyba,że wleci szybciej niż w planie,bo dosyć długie to czekanie😁,to jak księciuniu wleci szybciej czy nie ma szans?oby to nie był szajs...

    45. Anna Maria

      Brawo ❤❤❤

    46. Patrycja Wójcik

      Wow❤️

    47. Anna Magdalena

      Zajebista jak wszystkie zespołu Bayera ❤️❤️❤️❤️❤️

    48. Don Mateo

      Urwało teledysk w najlepszym momencie jak reklama w polsacie

    49. Pati

      Zobaczymy co to będzie. Na razie nic nie mogę powiedzieć ale cel marketingowy osiągnięty!! Ucięte w najlepszym momencie! 😁😁💪🏼

    50. Robert rolnik

      Już nie moge sie doczekać.Pozdrawiam.

    51. kamil buratowski

      Zapowiada się zajebiście Radek mam nadzieję że to będzie hicior pozdrawiam serdecznie i czekam na premierę pozdrawiam serdecznie Kamil 😎🎶🎷🍾

    52. Mati Król Parkietu

      Podjeżdża pod Power Play - Karma

      1. Mati Król Parkietu

        @lolka creyzolka no widocznie tak, współczuję

      2. lolka creyzolka

        A z której strony, pod Power Play podjeżdża 🤔?ktoś cię musiał mocno w głowę trzepnąć ,chyba😁

    53. Sylwia Stolarska

      Czekamy z niecierpliwością. 🙂 Tak u cięte w najlepszym momencie. Myślę że będzie coś mega fajnego.

    54. Karolina Xd33

      Super :) Czekam z niecierpliwością kiedy zobaczę cały teledysk 😊😊

    55. dsfasdsadgfadg

      Mega

    56. Lukasz Agnieszka

      Vno będzie hit

    57. SZYMII OFFICIAL

      Ło Cię Panie !!! Szykuje się kolejny SZTOS !!! 🔥🔥🔥

    58. Sylwia Anna Trela

      Ma królewno jest świetna piękna

    59. Karol Wsafvd

      W chyba najlepszym momencie uciete :D

    60. Justyna Lewandowska

      Piekna melodja taniec cudnie zawsze nas tym zaskoczysz!!!!!!!!!