10 najbardziej młodzieżowych słów 2019 roku

Planeta Faktów

Planeta Faktów

623K wyświetleń1 787

    Wydawnictwo naukowe PWN wyłoniło nowe najbardziej młodzieżowe słowo roku. Jaki przyznali jurorzy w tym roku niestety zabrakło słowa, które miałoby aż taką siłę rażenia jak zeszłoroczny „dzban”, ale i tak pojawiło się wiele ciekawych propozycji, wśród których z jakiegoś powodu dominowały określenia młodych kobiet oraz matek. Także jeśli czujecie, że wasze słownictwo trochę się zestarzało, coraz mniej rozumiecie dzisiejszych nastolatków, pora aby trochę nadrobić i obejrzeć dzisiejszy odcinek. Zapraszam was na listę 10 najbardziej młodzieżowych słów 2019 roku.
    Sklep z koszulkami: planetafaktow.selino.pl/
    Sklep Polish Sausage: polishsausage.selino.pl/
    Kanał Chiński Express: bit.ly/2KHE6yK
    Kanał z animacjami Polish Sausage: plsel.info/a/S1PMrf0eMcYvLgpPDBKQZg
    Cięty Vlog - archiwum: plsel.info/a/aolL5WD_XizQ5R_3eTDGxg
    Kup piksele!!! - www.StronaWartaMilion.pl
    Fanpage: PlanetaFaktow
    Facebook: jacek.mkr
    Instagram Planeta Faktów: planetafaktow
    Instagram Życie na Filipinach: zycienafilipinach
    Kontakt/Współpraca: cietyvlog@gmail.com
    ---
    Lektor: Jacek Makarewicz
    Montaż: Jacek Makarewicz
    Autor kanału nie rości sobie żadnych praw do zdjęć/grafik zawartych w tym filmie. Materiały wykorzystane w ramach dozwolonego użytku, w celu umożliwienia widzom lepszego zrozumienia przedstawianych informacji. W sprawach dot. praw autorskich proszę o kontakt pod adresem: cietyvlog@gmail.com
    Muzyka w tle:
    (biblioteka PLsel)
    ---
    Pozdrawiam,
    Jacek Makarewicz
    #eluwina #chillwagon #jd

    Opublikowany Miesiąc temu

    Komentarze

    1. Kacper Blonsky

      Jak to się rozkręciło

      1. Paweł Pająk

        jak słyszę twoją "piosenke" na podwórku to mi się żygać chce

      2. TheSzerkomat

        Ale mnie wkurwia ta "eluwiba" jprdl mam 14 lat ale nie zrozumiem młodzieży

      3. GIMBEK !!!

        Wszystko to z eluwiną ej

      4. wixol 1

        Eluwina

      5. nikola msp

        Dlaczego nie ma słowa eluwina

    2. IxSoNe_K

      A chulajnoga xD

    3. Exon pigi

      Gdzie jest wywaliło mi gta

    4. TheSzerkomat

      Ja mam 14 lat i nie rozumiem tych słów wgl i wkurwia mnie nie miłosiernie gdy piszę z kimś a on odpisuje coś typu "lol" "xd" "cringe" "eluwina" te słowa są pojebane

    5. GramWika

      Z tej listy znam tylko jesieniara,dymy,zadymy,eluwina,alternatywka

    6. Drember ZINTRO

      Ale mnie to wnerwia wychodzę z sali w szkole a jakaś dziewczynka za mną krzyczy ELUWINA no kurw

    7. NEXU5

      Czemu oklamujesz swoich widzów na temat disa

    8. MK_Stunterex

      BOSZZZZ jak ja nie nawidze tych 7 latkow ktorzy sie chwalą kolegą że wiedzą co to ,,JD" a nie wiedza dlaczego sie to mowi...

    9. Adam K

      Bardziej JDS

    10. MarcelinoBombel

      Kwadratowa to JD

    11. shark rider

      Nwm ale u mn w kl powrót jd zostal niezauważony bo i tak wszyscy go j***ą 24/7

    12. Amelia Grabarczyk

      Mój pies ma na imię chillwagon💞

    13. k_ride_d

      JD never Die

    14. Iverouver

      Dlaczego w najbardziej młodzieżowe słowo to (pszynajmniej w Polsce) "no i kur**a pan paweł"?

      1. Joram 10

        Mówią to tylko przyjebane dzieciaki mające po 13, 12 lat

    15. Patryk Zając

      Ja pierdzile oni dalej piszą JD. JD powstała od Nitrozyniaka gdy Dis zgłosił do do wsparcia gracza za używanie programów trzecich w grze tak postało JD- czyli Jebać Disa syna diabła , orka jebanego albo jebać Disa syna anubisa itp. JD jak to dzieci mówią nigdy nie zginie. Tym czasem Dis chcąc ukrócić to zrobił sklep w necie z koszulkami JD czyli jest dobrze.

    16. Wbijam 1000 subów na Yt bez filmów

      Dis się wybił na LIFEHACKACH

    17. matek 19899

      JD to też znaczy:je**ć disa. Taki mój kolega bez przerwy to mówi

    18. oolvka

      Boomer XD

    19. Oliwier Pl

      Najbardziej młodzieżowe słowo roku 2020 wywaliło mi GTA

    20. Skrajden

      cholibka

    21. Amelia Porycka

      Ja sie pytam gdzie jest "BaRaChŁo" 🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯

    22. Indykowy

      Młodzieżowe słowo roku 2020 1.indykowy 2.koprolity 3.planeta faktow

    23. Bartolerty

      Powinno być Elo benc xd

    24. Smocza YT

      Ile osób zasubowało Kacpra Blonskiego tylko przez ten film?

    25. Smocza YT

      Alternatywka, wersja męska: Alternator, nie Alternatyw czy Alternatywek

    26. Vermach

      zje.ane czasy to zje.ane słowa wymyślone przez jakiegoś zje.anego wybryka natury

    27. Kanał o grach

      A gdzie Sans granie?

    28. Nyahere TV

      Powinno być jeszcze essketit

    29. oliwia ząbek

      Chillwagon i eluwina są najpopularniejsze

    30. xWiciaa

      o co chodzi z JD

    31. StempA1910 LO 1916

      dobrze ze powiedziales podpadl

    32. Rafał Kuropatnicki

      Ej ej ej teraz się nie muwi smakówa tylko zaje**ste lub kozackie

    33. Prosty Kanał

      Film sie nie zacza a juz wiem ze prowadzacy bedzie szydzil i wysmiewal rozne grupy spoleczne*

    34. Shadow gaming

      Czemu ja słysze te słowa tylko u 3 i 4 klasistów ?

    35. Anoniimovy

      Bommer powinno wygrac xD

    36. Nexxy

      3:15 Jak najbardziej

    37. シSmilee

      Wedlug mnie skrot JD oznacza JDobrowsky

    38. piohar games

      Eluwina jest głupia!!

    39. TOT ProKiller

      Zony używa czesto jd

    40. Michał Krzyżanowski

      Że co?...

    41. królowa życiaN

      dlaczego JD ,,jebać disa'' disstream jest spoko😕😕

      1. teletubiś_BS

        Ty go poznałaś od miłej strony

    42. Zuza Kędzia

      Brakowało jeszcze "brokaty przecież nigdy nie za wiele" 😉

      1. Oliwia Dzikowicz

        Zuza Kędzia słowo dziecko a nie zdanie xdd

    43. Aneta Lg90

      Only Eluwina

    44. wiczxx. ka

      JD JD JD

    45. c0smo

      Top 10 najgorszych kanałów Numer 10 Planeta Faktów

    46. Jula _

      *CRINGE*

    47. PabloYT63

      2 19 jd to jdabrowsky

    48. paweł Olejniczak

      Zielony Pudzian z minecrafta Jebłem.

    49. Ala MaKota

      Ja znam tylko chillwagon, eluwina, jesieniara, alternatywka i boomer

    50. Dripki Pixele

      A Eluwina nie była na drugim miejscu?

    51. marta rogala

      a męski odpowiednik jesieniary to jesienniarz . Hymn ciekawe jak mogą zmieć odpowiedniki tyczance się innych pór roku. Może wiosenka z wiosennym odnośnie wiosny.

    52. Macin. Reviews

      Dlaczego ja nie znam żadnego z tych słów :-D?

    53. Leleq Nest

      Bo cheatował w lolu

    54. Jakub Kołataj

      ale jest 2020

    55. Piotr Robaszewski

      Wesołego nowego roku wszystkim!:-)

    56. Wiktoria Świerczewska

      Do JD: Disoluszek zaczął się rozkręcać na lifehackach i diy z internetu co przyniosło mu skok i ogromne wyświetlenia, tym bardziej że często bywał w na czasie. Niektóre z nich nie były do końca bezpieczne o czym powiedział już Lakarnum w jego filmiku gdzie za przykład wziął podpalanie markera który wydziela toksyczną substancję nie tylko dla osoby poszkodowanej ale i tej co jej pomaga. W skrócie przeszedł z patusa do family friendly (z pozoru) contentu.

    57. Sebuś Chlebuś

      *Rozwinięcie słowa JD to:Jebać dissa.*

    58. Savitar

      Zdaje mi się że jedyen z tych słów które zdarza mi się słyszeć sporadycznie to alternatywka, rzadko jeszcze jesieniara lub eluwina. Kto używa tych innych? Słyszał ktoś?

    59. Majaksa *

      Cooo??? Żadne z tych słów nie jest używane wśród młodzieży. A gdzie xd, lol, siema, ??????

      1. Majaksa *

        No co nie używacie takich słów??

    60. księżyc 0,07

      Z tym disem to go nienawidzą bo chyba komuś ukradł dziewczynę ale nie wiem