Oficjalny kanał Takie Rzeczy Label
KęKę - Trzecie Rzeczy

  • 91
  • 372 832 558

Komentarze

  1. szwecyja

    nie chcą widzieć a idą ciężkie czasy. pycha, facebook i instagram ogłupiły ludzi

  2. Paweł Malcowsky

    Muzyka dla dzisiejszych nastolatków bez mózgu :D

  3. An ja

    Od paru dni nabijamy views z moim 5 miesiecznym synem. Za kazdym razem jak widzi to sie niezle hiha :)

  4. KNF enzuu

    "pompek to nawet nie robię chyba się znowu położe"

  5. KAprAN

    0:33 wie ktoś gdzie można kupić taki komplet dresowy ?

  6. _szaduu

    Kto 2019

  7. Kilian3D

    Prokurator jak zawsze spierdolił

  8. LMB

    Piękne panie tancerki :)

  9. Hubert Płóciennik

    Dzięki Tobie nadal mam ochotę być patriotą mimo tego co się czasami dzieje w tym pięknym kraju! 🇵🇱

  10. Jacek Wałasiewicz

    fajną muze robisz Kękę a jestem wybredny jeśli chodzi o rap :)

  11. Igor Igor

    Lece do empiku po płyte do auta.Zajebiste

  12. inwestor 21

    "Keke"-skromny rozpierdol!

  13. Mariusz Drab

    Nie można tego człowieka nie lubić. No zajebisty tekściarz

  14. Mariusz Drab

    Kęka i kęka ale jest the best

  15. Qukuryk

    Co jeśli to wszytko to miraz 📢

  16. Adamiacz3k

    Jedyny prawdziwy cesarz to ten od Aviego;)

  17. gtoss chddy

    Zajebiście! Kękę, Jarek Jey Type Beat, Bedoes, mega premiery ostatnich dni!

  18. Filip Chmielewski

    2019?

  19. skillorno

    wszyscy na reheb !

  20. wujekyahoo

    2:15 Laguna 😍

  21. Piotr Bajszczak

    I znów namieszał chłopaczek z radomia:))

  22. OlaF cygan

    kozak

  23. Quaiet Quaiet

    Z płyty na płytę level up!! Respekt.

    1. roouit patan

      Nadal jest mistrzem pokoleń 😋😋😍😍

  24. Mateusz Mitas

    Wstawałem tyle razy, raz po raz! Czy to smutne czy to wesołe, sam chyba wiem... Chociaż myślę że wiem co spotka mnie, cały czas mylę się... Tworze z dnia na dzień swoje! ciekawa duszyczka... pozdrawiam :)

    1. gtoss chddy

      Te uczucie kiedy przeszedłeś grę zwaną życiem stoisz jako boss wygladajac z okna najwyzszego budynku w domu czeka urocza żona i twoje tosty z czekolada, masz depresje

  25. Justyna Dybowzma

    Kocur

    1. Justyna Dybowzma

      No jo

  26. Wojskowe Siły Specjalne

    teledysk opowiada moje zycie

  27. Wojskowe Siły Specjalne

    Keke ddziekuje za atograf :) mistru

  28. Eryk Małecki

    Kocham Cię Tato słyszysz wiem że tak chociaż Cię teraz tu nie ma świeci Panie nad jego duszą. Panowie 👏 👏 👏 Za ten utwór

  29. beedsj roiue

    robię? czy to ma sens? Nie widzę celu, a czuję, że muszę dalej biec

  30. Gazik1H Label

    No z Wesołowską to wątpię że by tak było XD

  31. Oli ver

    Hit każdego jego koncertu 🥰 I jeszcze te lampy w telefonach 😍😍

  32. KN KN

    Teledysk z Chorzowa???

  33. Shenyee 10

    Mój ojciec to alkoholik.... Dzięki za ten utwór, szkoda, że mój ojciec nie może się podnieść :(

    1. gemmeix

      Trzymaj się:(

  34. Marta Nowak

    Teraz każda by chciała mieć na imię Marta 😬

  35. I Kł

    Po raz kolejny nawiązanie do rolnika. Dożywotni props Kę.

  36. fire seven

    Nadal piękne...

  37. Ania Nowak

    plsel.info/video/wideo/v5GSwoa-f2qGjKQ.html Odpowiedź na to czego szukasz Kękę 💪

    1. roouit patan

      Weź nie pytaj to nie moja bajka, ale za to respect

  38. Szacunekludziulicy

    Był normalny chlopak, tera jaki kozak...

  39. vinasu maaj

    "..widzą to co proste a nie widzą tego co się rodzi w trudach.." 🙂☝️

  40. Sebix

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    1. beedsj roiue

      Ktoś przed milionem? 👇💪

  41. Веніамін Погорений

    Але ахуєнно не в своїм стилю АХУЄнНННОО

  42. joanna kuska

    Ci najlepsi to straceńcy od małego .. kct

  43. Sila & Adixx

    zepsuty jestem

  44. Sila & Adixx

    lubie poplynac

  45. Damian Dobrakowski

    5 years ago

  46. Krzysztof Chodecki

    Mistrzu nigdy nie mów nara.... i dobrze, że zostawiłeś ten kawałek. To majstersztyk!!!

  47. Kazor333

    Ale patola ;-)

  48. Kamil Piskorz

    Płyta z Kęki + Domagała aż się sama prosi do nagrania 💪🙋 . Więcej utworów w tym klimacie .

  49. Pablo Minetti

    2019 pozdrawiam wszystkich! 💥❤️

  50. dorocia233

    Kękę nagraj filmik z bartkem "syn"plis

    1. vinasu maaj

      Byłam święcie przekonana, ze refren śpiewa Grzegorz Markowski. Ogromny potencjał, a nigdy nie lubiłam glosu Pawła

  51. iMareGG

    Tekst: Wstaję z trudem, spora zmiana od ostatniej płyty Wszystko ciężej, ale chyba to po zdjęciach widzisz Ktoś mnie pyta jak tam leci, wiesz co, robię, działam Ale szczerze jakoś tak bez przekonania Chociaż pewnie myślisz, że się przekomarzam Każdy dzień to wojna, założenia duże, ciężko sobie sprostać Tyle lat szarpania, teraz bez znaczenia, gotów wszystko oddać Nie rozumie nikt mnie, nie rozumie ona A mieliśmy być jak głaz solidnie, zawsze, wszędzie ponad Co jest? Powiedz mi czemu ja wszystko to robię? czy to ma sens? Nie widzę celu, a czuję, że muszę dalej biec Nie wiem co jest gorsze, to że sam nie wierzę czy że nikt nie kuma Widzą to co proste, a nie widzą tego co się rodzi w trudach Tak było zawsze, kiedyś mi to było łatwiej znosić Każdy chce proroka, a ja nie mam recept i nie umiem głosić Nie chcę fanów, chcę słuchaczy, zrozumienia a nie egzaltacji Mocnych więzi z wzajemnością, a nie szybkich jak ten świat relacji Co mi powiesz? że mam jakieś obowiązki? Przestań Bóg, historia, młodzi mnie rozliczą, bez znaczenia będzie jak to widzi reszta (tak, tak) Powiedz mi czemu ja wszystko to robię? czy to ma sens? Nie widzę celu, a czuję, że muszę dalej biec Powiedz mi czemu ja wszystko to robię? czy to ma sens? Nie widzę celu, a czuję, że muszę dalej biec Wstaję znowu, chociaż chyba coraz mniej to czuję Wstaję znowu, chociaż chyba coraz mniej rozumiem Wstaję znowu, chociaż chyba coraz mnie to lubię Wstaję, się uśmiecham chociaż są wokoło sami obcy ludzie Jestem nad przepaścią, zastanawiam się w którą stronę mam krok dać Mam coś na piętnastą, jeszcze to załatwię, bo nie może tak zostać Znów o dzień przesunie, to decyzję czy do końca się poddać Nic już nie rozumiem, cały świat wiruje, a ja trochę chcę postać Może to jest to i nic więcej nie ma Może trzeba kupić cel, żyć z przyzwyczajenia Może przyjdzie znowu sens, miłość po cierpieniach Może lepiej właśnie jest, świat już więcej nie da Powiedz mi czemu ja wszystko to robię? czy to ma sens? Nie widzę celu, a czuję, że muszę dalej biec Powiedz mi czemu ja wszystko to robię? czy to ma sens? Nie widzę celu, a czuję, że muszę dalej biec

    1. dueeh nyyu

      Wyświetlilam to chyba sama z 20tys razy strzał w dziesiątkę 🔥🔥uwielbiam

  52. Krystian Kowalski

    wloncz se polskie wstendupy! '

    1. szymon wys

      Zajebista gramatyka.

  53. G.K

    Tęsknię za moim Tatą ❤ Tatusiu kocham Cię, do zobaczenia po drugiej stronie ❤

  54. krycha 515

    ZOBA ZOBA ZOBA JAKI ZE MNIE K OZZKAK

  55. Radosław Zając

    Dzięki za muzykę i całą drogę, którą przeszedłeś. Dobrze, że jestes Kękę ;)

    1. Radosław Zając

      @dueeh nyyu to jakiś scam mający wyłudzić subskrypcje. Uprzejmie proszę o zgłaszanie.

    2. dueeh nyyu

      Byłam święcie przekonana, ze refren śpiewa Grzegorz Markowski. Ogromny potencjał, a nigdy nie lubiłam glosu Pawła

  56. Dawid Dziórzyński

    Współczuję słynnym ludzią ponieważ podchodzą nieraz takie kurwy i nie rozumieją że jak nie to kurwa nie. Dystans Pozdro

  57. roouit patan

    Bardzo podoba mi się teledysk. Fajnie w nim wyszedł Wojtek Zieliński... No i pan Paweł ;)

  58. Doctor

    2k19, a ten utwór nadal jest totalnym sztosem <3

  59. Łukasz Zet

    Kękę szacun w ch.... Yyyy duży szacunek, na prawdę jesteś życiowy człowiek! Szanujesz i doceniasz to co masz, wielu by tego nie potrafiło idąc Twoją drogą. Jeszcze raz szacunek 👍🏻💪🏻👏🏻🤝🙏🏻

  60. maks 08

    Dobra muza

  61. Jan Padewski

    loveee nadal

  62. Woj Chuko

    zajebista nuta jak zwykle

  63. PrzemaL

    Jeden z tych pakerów na siłowni to chyba wnuczek tego starszego pana pakiera, taki podobny

  64. jolbrz

    PANI : RECYTUJ WIERSZ JA : 4:25

  65. Dzik Dzik

    Nie fajnie

  66. Dzik Dzik

    Gupie

  67. Tomasz Wydronek

    👍👍👍👍👍

  68. bartek ostry

    Mistrz normalnie Mistrz KingRap👑

  69. Tajemniczy

    Spoko zajebista nuta. Robię coś podobnego ale w innych dziedzinach, trwa to lata, ale widać zmiany, jeszcze parę lat i będzie zrobiłeś to chłopie!:). Pozdro pozdro chłopie:)

  70. Savastano

    Keke potwierdza, ze na serio bardzo chcialby nauczyc sie rapowac :) powiedz mi czemu Keke robi taki regres... az przypomniałem sobie Rahima z pierwszych kawałków Paktofoniki :) I dissa na takie rapsy od WWO, krawaty wiąże, usuwam ciążę, ale gdzie Kekiemu do takiego stylu j flow jakie mialo WWO. Ten kawalek to brzmi jak autodiss skillow Kekiego.

    1. roouit patan

      Duet z Radomia zrobił dobrą robotę 👊

  71. Pawel Wlos

    Siemanko nuta na wypasie dobrze słucha się POZDRO

  72. psi kutas

    Sztossssssssssssssss

  73. cheetah

    Weź nie pytaj to nie moja bajka, ale za to respect

  74. Jon Rambo

    Kocham mojego ojca obydwaj mamy cieżki charakter parę lat nie rozmawialiśmy od jakiegoś czasu wszystko się zaczyna dobrze układać między nami. Kocham go bardzo ale nie potrafię mu tego powiedzieć

  75. Gienos Pros

    KKęki😎😎😎😎

  76. Gienos Pros

    Nadal jest mistrzem pokoleń 😋😋😍😍

  77. Poszukiwania ciszy - czyli Outdoor z Serem

    Dlaczego tutaj jest tylko 2 mln wyświetleń? 😮

  78. Gorloj

    Te uczucie kiedy przeszedłeś grę zwaną życiem stoisz jako boss wygladajac z okna najwyzszego budynku w domu czeka urocza żona i twoje tosty z czekolada, masz depresje i nie chce ci sie nawet zaczynac przechodzic misji pobocznych...

  79. Artur Drobniak

    Keki mam27 lat i jestes wraz z twoim przekazem autorytetem dziekuje. Chcialbym kiedys Cie spotlac i ymienic zdania

  80. Manie K

    Skądś kojarze tego kolesia w okularach...?

  81. Super Nick

    Kozak ni mniej nie więcej !!!

  82. Tajemniczy

    Thx!

  83. Ewelina Zwolińska

    Mistrz!!! 💞

  84. sotuur aeei

    Ktoś przed milionem? 👇💪

  85. Michal Jurek

    Zajebiste !! Życiowe 😍

  86. Dominik Kmiecik

    Pięknie, miło się słucha i ogląda, bo "to dobre" roczniki :) Bardzo znakomity projekt :)

  87. Parano Vegi

    Byłam święcie przekonana, ze refren śpiewa Grzegorz Markowski. Ogromny potencjał, a nigdy nie lubiłam glosu Pawła

  88. MakaveliChannel

    💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

  89. Marza Zuranska

    Wyświetlilam to chyba sama z 20tys razy strzał w dziesiątkę 🔥🔥uwielbiam

    1. sotuur aeei

      Zaiste super tekst 🙂

  90. giovaniDziadzia

    Znałem z imion, dziś nie wiem czy żyją...takie to wszystko życiowe...

  91. Anna

    fajny duet

  92. Adam Karadas

    Kor..a ziomek masakra po prostu

  93. MrRicoPL

    Babciu, ten track jest zajebisty

  94. Maarek S

    Super!xd

  95. Hefryczek TV

    Każdy nawija o hajsie, zakupach i życiu w luksusie W sumie to nawet jest spoko, że tyle dałeś za furę Ziomek to jest naturalne, pcha gospodarkę, dla mnie jest fajne Zarabiasz, potem wydajesz, to jest kapitalizm i jest kapitalne Z tym, że ja myślę o synach, lecę z tym odpowiedzialnie Musze mieć pewność, że jak mnie zabraknie, to chłopakom nic nie zabraknie Będą się mieli gdzie podziać, a nie, że kąt u babuni Albo że Jasiu masz torbę od Louis, a Bartek saszetkę od Gucci Chociaż nie powiem też kusi, jak jadę Nissanem Ktoś mija mnie Mercem, jakimś GLC'em w AMG Kiedy podjeżdżam pod Biedrę Z czasem też pewnie zamienię samochód jak ten już przestanie być sprawny Choć nie mam czasu wybierać, bo robię serię na barki Do celu w swoim tempie idę człap, człap człap Powoli, konsekwentnie, tak buduję swój świat I mi się nie śpieszy, bo mnie cieszy, co mam Nigdy ponad stan, TRL TRL TRL [x2] Może tak myślę dlatego, że kiedyś robiłem na poczcie W normalnej robocie, za nienormalne pieniądze Wiedząc, że farcik jest kruchszy, niż by się mogło wydawać Wolałem Rzeczy wydawać, a nie na rzeczy wydawać Zmienić sytuację przez pracę, swoją pozycję poprawiać Dziś jedna sztabka pan prezes i jedna sztabka pan Siara A mimo to raczej ciągle normalnie, nie żyję w błyskotkach Nie żyję ponad stan, bo wolę żyć constans Dla mądrych chłopaków, co działają coś tam Rozważnych dziewuszyn w bloku i w domkach Chociaż do końca to nie wiem, bo każdy ma przecież swój lot Życie oceni kto kot, życie pokaże kto swag, a kto S.W.A.T. Nie kiety na szyi a klucze od chaty! [x5] Do celu w swoim tempie idę człap, człap człap Powoli, konsekwentnie, tak buduję swój świat I mi się nie śpieszy, bo mnie cieszy, co mam Nigdy ponad stan, TRL TRL TRL

  96. Hefryczek TV

    Jestem młody, niegłupi, obrotny i zdolny Czego mam niby żałować? Stoję przed lustrem, trzymam głowę do góry Myślę: "Zrobiłeś to chłopak" Nie chcę za to nikogo już dłużej przepraszać Że jestem dowodem, że można Wiem, że świeci nam wszystkim słońce na ziemi Wierzę, że możesz się ogrzać Pamiętam jak debiut mi wybuchł nad Polską Każdy się pytał: "Co to za kolo?" Gość ma trzy dychy, gadkę radomską Gębę tak swojską, do tego to były listonosz Wszedłem na ostro, trafiłem mocno do typów, no homo KęKi - prawdy apostoł, nadal ją głoszę, z tym, że radosną jak lololol Typy - znałem ich z kaset, teraz byliśmy na "mordo" Bez przymilanek, nie jestem klakier, wiesz jak jechałem, solo to solo, raczej Dostałem za pasję swą papier, wtedy myślałem, że sporo Dzisiaj jak liczę, czasem lepszy mam weekend niż hajs za tę płytę, jest spoko Pozdrawiam PROSTO, z nimi zawsze w porządku, chociaż już działam pod sobą Drogi się czasem rozchodzą, inni różnie to znoszą Nie myślę o tym, bo po co? Jestem młody, niegłupi, obrotny i zdolny Czego mam niby żałować? Stoję przed lustrem, trzymam głowę do góry Myślę: "Zrobiłeś to chłopak" Nie chcę za to nikogo już dłużej przepraszać Że jestem dowodem, że można Wiem, że świeci nam wszystkim słońce na ziemi Wierzę, że możesz się ogrzać Jest drugi krążek, on miał wyjaśnić sytuację Zawsze ten drugi jest testem (testem tu) Wszedłem tak mocno w tę branżę, choć wszędzie wiraże, to jestem (jestem tu) Zaczął się wtedy odzywać każdy festiwal od rapu Nie gram już pierwszy, a później, uśmiech na buźce, witamy w czołówce w tym kraju Dzisiaj to śmieszy, bo często sam proszę "Ty ziomek, jak możesz, to ustaw mnie wcześniej" Wiem, że robię robotę i zawsze jest ogień, nieważne o której jest wejście Platyny cieszą, nawet je chwilę zbierałem, później oddałem je wszystkie Wolę momenty z publiką, przez 4 lata - 403 razy na Kempie Ja jestem KęKę i how you doin? Życie mam dobre i słodkie jak budyń Tupac mi mówił "People be jealous" Lecz "Keep ya head up", tam dzieciak i luzik, bababa Jestem młody, niegłupi, obrotny i zdolny Czego mam niby żałować? Stoję przed lustrem, trzymam głowę do góry Myślę: "Zrobiłeś to chłopak" Nie chcę za to nikogo już dłużej przepraszać Że jestem dowodem, że można Wiem, że świeci nam wszystkim słońce na ziemi Wierzę, że możesz się ogrzać Budzę się rano, nie zerkam już nawet za okno Jaka dziś będę pogoda Wiem, co mam robić i działam dopóki jest chęć i zdrowia Patrzę spokojnie i widzę - dobrze zrobiona robota Ładnie namieszał na scenie ten zwykły chłopaczek z Radomia Co, co, co Co, co, co Co, co, co Co, co, co Jestem młody, niegłupi, obrotny i zdolny Czego mam niby żałować? Stoję przed lustrem, trzymam głowę do góry Myślę: "Zrobiłeś to chłopak" Nie chcę za to nikogo już dłużej przepraszać Że jestem dowodem, że można Wiem, że świeci nam wszystkim słońce na ziemi Wierzę, że możesz się ogrzać

  97. Hefryczek TV

    Jest 95, 96 ( Aha ) Nie liczę tu nawet że znasz to ( Znasz to ) Ulice są szare jak z kronik Każdy się zbroi Pełno jest skinów i punków Młody chłopak bez paktów ( A a ) Trochę chłopak bez szans tu ( Aha ) Mimo to lecę swoje W ciuchach z lumpeksu I trampkach najtańszych z targu Inny bardziej niż bardzo ( Inny ) W długich włosach jak Samson ( Samson ) Paru chciało mi dokuczać Ścinaj to dzieciak ( He he ) Dobrze wiesz gdzie ja mam to Inny świat w mojej głowie ( Głowie ) Bo na co dzień nie łatwo ( Nie nie ) W domu bywało... ( Hhe he ) Dzisiaj jest dobrze ( Dobrze ) Wtedy było za ciasno Ref. Znowu lecę przez miasto ( Miasto ) W długich włosach jak Samson ( Samson ) Znowu czuję się silny Czuję się wolny Znowu nie dbam czy patrzą I nie stoję na baczność ( Nie nie ) I nie stoję jak większość ( Nie nie ) Idę znowu po swoje Znowu spokojnie Trochę naiwnie jak dziecko //x2 Potem chciałem być dokładnie taki jak ci których miałem tutaj tylko mijać I nie rzucać się w oczy, nic nie odstawać to była moja Dalila Błędnie czułem, że jest w grupie siła Dzisiaj widzę że ( A a a ) Siła jest tam gdzie i ja Długo chciałem żyć tak jak inni Zmarnowałem na to tyle młodych lat Teraz już słucham się tego co w środku A inni chcą żyć jak ja I dlatego życzę Tobie Żebyś wiedział to, że innych życiem wcale żyć nie warto Nawet jak mają wytykać Cie palcem Jak mnie kiedy idę we włosach jak Samson Ref. Znowu lecę przez miasto ( Miasto ) W długich włosach jak Samson ( Samson ) Znowu czuję się silny Czuję się wolny Znowu nie dbam czy patrzą I nie stoję na baczność ( Nie nie ) I nie stoję jak większość ( Nie nie ) Idę znowu po swoje Znowu spokojnie Trochę naiwnie jak dziecko //x2 Nie ma nic poza tym, co masz w sobie dzieciak Nie ma nic poza tym, nie!

  98. Matczyny Drwal

    Bit i refren rozjebany. Szkoda że kiki wersy pisał i śpiewał. Nie ma to jak wspominka Radomia w klipie kręconym w Warszawie. Pasuje jak kurwie majtki.

  99. MARSZAL JD

    Sztos

  100. Tomek Krupinski

    Rewelacja kawal dobrej roboty😋😊😚🙂😘😍😙