Heeej! Witam Cię w królestwie śmiesznych challenge, różnych filmów jedzeniowych jak i vlogów! :D Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej i zasubskrybujesz mój kanał! Miłego dnia oraz seansu haha :D

  • 101
  • 77

Komentarze

  1. Nikola to pros :3

    Witam dominika

  2. Spacy Lps

    Zamówiłam twoja książkę !

  3. Kasia Kobusinska

    I to uczucie gdy ty masz winogrona na ogrodzie Ale masz te "sklepowe" xDD

  4. Julia Kuś

    😂 8:37 Paweł najlepszy 🍏🍎

  5. Grafficiara _

    Od oglądania was zachciało mi się słodyczy ❤️

  6. adamisko 111

    Ja mam ogrodowe są dużo lepsze jak że sklepu

  7. marta paszkowska

    Filip - szklanka Paweł - szklanka Dominik - szklanka Ja - człowiek ????🤣👌🙃😉🤣

  8. Stelbud

    🍭🍬🥞🍩🍪🍫🍰🧁🥧🍦🍨🎂🍯 super film

  9. Zuzanna Ciborowska

    Kiedy nagrasz room tour??😊Pozdrawiam🤩❤️

  10. tarzanek _xd

    Sztos❤❤

  11. krzysztof duda

    Smav najlepszy 😂😂

  12. WP ME LUKI

    Tyramisu jest pyszne

  13. Nikola Piaseczna

    Ja jadłam te poki były dobre dasz serce

  14. julia roblox

    8:09 hmmmm....smav...

  15. julia krowicka

    7:47 w obecnym czasie to nie kara😊😍😂

  16. Madzia Skowrońska

    🥥🥐🥞🍡🍦🍧🍨🍩🍪🎂🍰🧁🥧🍫🍬🍭🍮🍯Ja z liva

  17. Justyna Chruszcz

    Filip: to są pocky dla psów? Myślałam że się posikam 😂😅🤣

  18. Dorota Janus

    Super film 🙂

  19. łowczyni muzyki

    Ja: siedzę odrabiam sobie lekcję Powiadomienie : Dominik + słodycze = nowy film Ja: dobra jeszcze się nadrobi trzeba film obejrzeć 😅❤️ Ps:ja też z live

  20. julia gołda

    GDY JESTEŚ NA DIECIE I OGLĄDASZ DOMINIKA

  21. Zgysia Nowak

    OMG ale sie ciesz szczególnie dla tego że KOCHAM Japonię ♡´・ᴗ・`♡

  22. Olga Kędziora

    Wydaje mi się że Aga robiła kiedyś te miśki w truskawkowej czekoladzie na japana zjadam :D

  23. Oliwia Kotarska

    2:03. Wojna Xdd

  24. oliwianeam123

    🍪🍩🍫🍬🍭🧁🍰🍦🍧🍨

  25. Natka UwU

    Gdzie wy je kupujecie?ale bym spróbowała haha😁😍🍰🧁🍭🍬🍫🍩🍪🍦

  26. Aneta Siedlecka

    dziś dzień mamy !!!

  27. Mateusz Kozłowski

    Palce lizać 🍋🥯🌮🌯🍕🍟🥨🥘🍝🥫

  28. Aleksandra Borowa

    Bym chciała to zjeść hehe🍇🍋

  29. EMILIA DADEJ

    8.37 Jaka mina😂😂😂

  30. Wiktoria Czajkowska

    19:14 Paweł powiedział twardy jak Kinga Rusin? XD

  31. Maja Zielińska

    Słodkie, chińskie ciasteczka 🍪❤🍩🍮🍦🍨🍧🎂🍰🍪🍫🍬🍭

  32. Maja Zielińska

    Ten film ma 21.29 min a ja to oglądam o 21:29 heh❤😃👻😷✌🎤🎧🎼🎵🎶🎹🎻🎺🎷🎸🎮🎯🏈🏀⚽⚾🎾🎱🏉🎳⛳🚵🚴🏁🏇🏆🎿🏂🏊🏄🎣😁😁😁😁😁😁😁❤

  33. Jagoda Wrońska

    13:21 coronawiruus chek

  34. Klaudia Kozub

    🍕🍕🍟🍟🍟🍟🍟🍿🍿🍿🍿🍔🍔🍔🌭🌭🌭🍥🍥🍤🍬🍬🍬🍬🍫🍫🍫🍫🦀🍨🍨🍨🍧🍧🍧🎂🎂🎂🎂

  35. Oliwia Tromska

    Nie ma prawdziwej przyjazni😢 kto tak sądzi 👍

  36. *Yumiko*

    Paweł uwielbiam twój głos

  37. Oliwia

    Jestem fanką tych głupot, które odwala Filip, tekstów Pawła i tego, że Dominik jest taki rozsądny XDD Tworzycie idealny zespół :D

  38. Nicola Kramarz

    Kocham wyzwania z tek ksiazki💕

  39. misika mme

    Dobry pomysł!

  40. Alexi gacha

    I'M PSYCHOFANKA TURU TURU TURU! 🤦💕

  41. Wiki Wiki

    Co dzień dziecka chyba dzień mamy

  42. The Sims Life

    Ja : Ehhhhhhh... Może tata ma rację za dużo siedzę w telefonie Dominik : nagrajmy film z serii so sweet chellenge bo tam pisze japoński dzień dziecka Tata : no dobra dzień dziecka okej są rzeczy ważne i ważniejsze

  43. sarapsiara123 123

    Gdzie kupiłeś bluze?

  44. pomarańczka tv

    przepraszam

  45. Wiki M

    Zrobisz własne pocky? W sensie jak zrobić czy coś 👉👈😂

  46. Mateusz Nowak

    🍭🍬kocham cię Domiś🍬🍭 ja z live

  47. Kaja Ksiezopolska

    Ja zawsze kupuje na lotnisku te pandy 🐼mango tylko że z czekoladom 🍫i są pyszne

  48. Justyna Star

    Jadłam niektóre te same słodycze JESTEM NA BIERZĄCA mam nawet najnowszą bluze

  49. maja. xrly

    Ciekawie... może film wynagrodzi mało twojej osoby na ig smutek jak was nie ma...😥 jaka rasa pieska i kiedy będzie?!❤🔥😍

  50. pomarańczka tv

    słodziak z cebię i kochany jesteś proszę daj serduszko

  51. Klaudia Łukosz

    2.13 ,, u mnie jest szesnasta godzina'' - Paweł 2k20

  52. Monika Orkwiszewska

    Paweł jest spoko

  53. Olga Tyminska

    Dominik zrób nowy film

  54. Olga Tyminska

    hejaaaaaaa

  55. Nikola Bugaj

    To są żelki winogronowe ale o smaku winogronowym XDD

  56. Wercia :3

    Czemu nie koreańskie 🙁

  57. Julia Chałon

    Sztos film kocham serię so sweet chellenge.

    1. Dominik Rupiński

      Super 🔥💖

  58. martyna p

    Uwielbiam te chellendze ale Nie mam tej ksiażki

  59. Marcix Woźniak

    Hej ludzie xddd

  60. Ajzuz Zuz

    Haha ha przepraszam ale nie mogę z Pawła i Filipa 😂. Bardzo fajny filmik 🔥❤️

  61. Naleśnik Pl

    Gdzie montujesz filmy? I w jakim programie robisz miniaturki? Bardzo bym poprosiła o odpowiedź a ogółem to fajny film 🎬🎥

  62. Jolanta Laskowska

    Super film 😉

  63. Karolina Lewczak

    Super filmik <3 ciekawią mnie te poki hehe uwielbiam wasze filmy

  64. Julcia Chnielewska

    🍨🍧🍭🍕🍮🍦🍩🍯🍰🍪🍫🍬ja z live ps:przyjdź do mnie i zrób mi bluzę Oki??❤😏

    1. Julcia Chnielewska

      @Dominik Rupiński czekam😂

    2. Dominik Rupiński

      Oki 😂

  65. Martyna Małocha

    4:09 CZEKajcieee!!

  66. paulina czaplicka

    Juhu lubię takie odcinki

  67. Kinga 2947

    jestem z live

  68. Dominika Ptaś

    Ja z live💗💗

  69. Landrynkax3 Minecraft

    UwU lovkam cię <3 Ps: książkę już mam od dawna, bo siostrzyczka mi kupiła na imieninki <3

    1. Dominik Rupiński

      Super 🔥🔥💖

  70. Madzia Siuzdak

    Ja z live

  71. Bianka Ko

    Fajne intro

  72. Zofia Michalak

    kolejny film i jak zwykle ekstra.

  73. Karolina Kowalczyk

    Mega.❤️❤️❤️❤️❤️😃😃😄😄👍👍😘😘😻😻😃😄😀

  74. Wiktoria Wojtkowiak

    Smiechlam na to "ogarnijcie sie dzieci pójdziecie zaraz do szkoły" XDDD

  75. jacky brawl

    Super chelenge♡

  76. Katarzyna Flisińska

    Szkoła nieeeeeeeeeeeeeeee

  77. Kinga Kinga

    Te winogrona testowała Aga

  78. Sandra Lisowska

    Ooooo to ta bluza z tamtego odc. z domestosem!!!🥰😍😘 2:00 Paweł i Filip jak zwykle!! ciągła kłótnia😂🤣 2 rzecz I LOVE THIS uwielbiam!!!💗💖 Ale wolę i tak pizze🍕 5 rzecz po waszych minach widać jakie to było kwaśne....Aż mnie zaczęło krzywić 😣😄

    1. Dominik Rupiński

      Oj było mega kwaśne 🥴😂

    2. Sandra Lisowska

      I pozdrowionka dla ciebie i Pawła i Filipa😋

  79. po_ prostu_laura2

    Nie zapomniałeś tego picia z butelki spróbować?? Bo mam mindfacka (nwm jak się to pisze xd) A ogólnie film fajnie się oglądało 😄

    1. po_ prostu_laura2

      @Dominik Rupiński okey wszystko jasne😂 bo już myślałam że to coś ze mną nie tak😂

    2. Dominik Rupiński

      Nie mogliśmy otworzyć 😂

  80. Ola Boros

    Więcej filmów z książką Dominik bo są faine kto się zgadza niech zostawi 👍 a kto się nie zgadza to kom

  81. Emilia Kaminska

    Kocham wasze filmy ❤️

  82. Zuzia Z

    Jak sweet ale tych trzech chłopaków jest jeszcze bardziej sweet❤❤🍦🍭🍬

    1. Zuzia Z

      @Dominik Rupiński O boże odpowiedziałeś moje marzenia się spełniają dzięki tobie❤❤🍬❤

    2. Dominik Rupiński

      💖!

  83. Zuzia Jachimczak

    jacie jak słodko kocham was !!!!!!!!! :)

  84. m k

    Ja z live 📽️🎥📹

  85. Wiktoria Moneta

    Ja z live 🍬🍬

  86. alan games2

    Fajny odcinek

  87. Julia Obuchiewicz

    Super film uwielbiam ciebie pozdrów Pawła Filipa i Kasie😷😷😷❤️❤️❤️❤️💝💝💝

    1. Dominik Rupiński

      💖💖💖

  88. Kiti_ka 23

    12:45 😂😂😂 Śmiech Dominika....

  89. Sandra Malinowska

    Fajnie❤️

  90. Zosia M

    10:05 dostępne jest to normalnie w Polsce i kosztuje to max 5 zł

  91. Lisa Karwańska Wawrzyniak

    Jejkuuu mega słodki film hah❤ Wiem że i tak nie odpiszesz mi na kom hihi😂😂😞

    1. Lisa Karwańska Wawrzyniak

      Nwm bo zazwyczaj nie odpowiadasz na kom ku**a uciekam

    2. Lisa Karwańska Wawrzyniak

      O maj Gat😱

    3. Dominik Rupiński

      Czemu ? 🧐😅

  92. Jarek Ziober

    🤩

  93. Jarek Ziober

    Ja z live uwielbiam cię

  94. 애정클라우디아

    moze chowany po ciemku z tymi efektami?