Oficjalny kanal artysty.

  • 36
  • 114 412 256

Komentarze

  1. Kamil Maruchniak

    Paris robi nosem SkU SkU SkU

  2. wojtqs 09

    Tymek chyba się boi kamery bo chodzi do tyłu😂

  3. Mini Maks

    No panowie ,napiszę tylko i skromnie : ROZJEBALISCIE :P!!!

  4. Rabin Bronson

    ja nie gonie morliny hoc gonie jebane parowy ? typ sie nacpial za mocno chyba xd

  5. Jakub Hejduk

    Listopad 2019, czuję się tu jakiś samotny?

  6. CO CIEKAWE PL

    Borixon wymiata >*:*

  7. antman pl

    Nam się udało nie miej tego za złe A to nie to sory

  8. Franek Kimono

    Co myślicie o tym plsel.info/video/wideo/v2Kmu6OXg26LgYo.html?

  9. cнαм.

    Generalnie najlepszy utwór z wszystkich :)

  10. leno paleno

    Kto też nie rozumie co nawinął Zetha ?

  11. Kondzio MMA

    Ten jak skacze w tym futerku ja pierdole hha

  12. KamiX XBOX

    Chce lambo lllllambo za grube siano

  13. Ja i Pies Koks

    Piątka zbita na siłowni;) pozdro Patryk :)

  14. dawjdwagdwa adawda

    @Kizo Oficjalnie a może kiedyś byś wydał swoje jakieś liquidy o smaku zioła bez thc bo jak z thc to byś poszedł na kurwy lub bongo z autografem

  15. kondek swondek

    Typ ze ,,skiety klapki "

  16. Simba Pijany

    Legenda głosi że Tymek nadal idzie

  17. bombatyka`

    Wiecej takich nut Kizo jak ta!!

  18. adriano3880

    Kizo pierdol hejt, pewnie tak jest!!!! I dobrze!!!!!! Wyjebane miej i wszystko spełni Ci się! Z fartem

  19. Rak xD

    +1

  20. GoP PokuS

    Ktoś z 2019 Grudzień?

    1. TheDawidStyle

      @GoP PokuS to masz ja ci dam like xDDD

    2. GoP PokuS

      @TheDawidStyle Wiem XDDD Tak se napisałem bo myślalem że bende mieć dużo like bo tak niektórzy pisą i mają po 1k ;(((

    3. TheDawidStyle

      Mordo Ale dziś dopiero 19.11

  21. mikołaj matlok

    Pierwszy raz to słyszę

  22. LysyJumper

    1:45 best

  23. Włodar!

  24. Yeagore

    bliźniaki

  25. Marek Kowalski

    A mimo Tata ma proszę 911 i jest milionerem

  26. wojteczek63

    bedoes to moj idol dajcie lajka pls a nie sory bedoesa tylko 13 latki z autyzmem sluchaja pozdro XDDDDDDD

  27. Delfina Nowowiejska

    A i disco marek

  28. Delfina Nowowiejska

    Żyje dla gangu jebana palo

  29. Patryk Szukała

    Kizo widac ze do wszystkiego doszedles sam dlatego podziwiam twoja osobe i masz od mnie takie Proobs w chuj dlatego daje to głosniej ! :) kumplom sie to nie podoba wiec chyba przyszedł czas zeby zmienic kumpli :D :D

  30. Andrej Kowalski

    kiedyś to nie miałem joł a tera to mam, peace

  31. Bober bober lol

    MR POLSKA V2

  32. Jakub Konicki

    Pozdrawiam mamę tatę psa i biurko

  33. Aatamixxx

    Można cennik pani tancerki pdfem dostać?

  34. inzer

    "W deszczu stoję pod palmą" To weź krwa parasol

  35. Sly Skin

    cwele w klapkach 🤣🤣🤣🤣

  36. RockPls1212

    Ksander Ksander 2 miesiące temu Taki zapasowy chillwagon gdyby Borixonowi odjebalo XD 5,1 tys. Nikt Gorszy Każdy Lepszy Nikt Gorszy Każdy Lepszy 2 miesiące temu Co się odjebało nieistotne 2,4 tys.

  37. escape of player

    potwierdzam zarombista muza 100% i zarombisty bit ! 100% wbijiaj do playlisty mordo :)

  38. Skiller

    Uspokoi sie

  39. WzB TV

    Kizo twarzą Capri Sun

  40. wojtqs 09

    I ten refren 💓❤️

  41. Adrian Łajza

    Szacun Kizo, od czasów ulicznych rapsów boruta, progres zrobiłeś mega.

  42. Jakub Muszynski

    Kizo ale z tym hujdajem to troche slabo

  43. Gikoro 96

    mazik ziomek z stg pozdrowienia i powodzenia !!!!!! :D

  44. foopyu nooui

    Lamborgini Aventador, Kizo rapu konkwistador 🗡️🔥

  45. Remixy z Hajsosników

    Legęda głosi że kizo nigdy nie umył tej audioli

  46. Dawid Dawid

    Kto 2K19🔥🔥🔥

  47. Kacper Reizerx

    Koniec piosenki: notoelo

  48. Doge_of_death5

    Ten gruby w czerwone bluzce jest lepszy.

  49. Denis Gawlik

    AMERYKA NORMALNIE

  50. Skate Pl

    I love sex in the ass

  51. LysyJumper

    gino

  52. LysyJumper

    kizo mam z tb zdj w wodzislawi w jamaican shop

  53. LysyJumper

    kur kizo najlepszyy

  54. przemoo

    1:43 start nuty :D

  55. LysyJumper

    kochom kizo

  56. yaliso gioouy

    Kizo: A niech ziomek się wykaże Komentarze:Zetha rozwalił 🔥🔥 Kizo: Nigdy więcej...

  57. Przemyslaw Gruca

    Fajnie się słucha. ELO all

  58. kamil przybylski

    Kizo dawaj na fame z zetha

    1. foopyu nooui

      Ap wariat, graczyk pedał 😂🍆🍆

  59. MasterPlay

    mlody to krol picia!!!!!

  60. Koperek

    ZetHa w tym kawałku bym pomylił z Grizzlee'm jakbym nie wiedział kto to. Niesamowicie jamajskie brzmienie

    1. yaliso gioouy

      Kizo inspiracja niemieckim rapem... Kurde Polaczek jeden swego stylu niema jak nie od Amerykanów to od Niemców ksero polaczki

  61. Górson

    1:59 trochę straszna ta mina

  62. Czarnecky

    pety

  63. Czarnecky

    dawac tekst

  64. rizla Kingg

    No I chuj ze nawija o tym samym, nuta sztos. Jebac hejterow, Sami zrobcie kawalek jak jestescie madrzy 😂

  65. Szymeq q

    bardzo fajne ^^

  66. Zgred IQ

    Kizo to chyba uwielbia Capri Sun bo teraz jest i w "Toskania" też był. XDDD

  67. Jakub Zimoch

    Koty=miau miau Psy =hau hau Idioci=2019?2019?

    1. RAGNAReq 121

      To jest takie prawdziwe haba

    2. Łucznik Tucznik

      Koty=miau miau Psy=hau hau Idioci=Koty=miau miau Psy=hau hau Idioci=2019?2019?

  68. Jedrzej

    Mega !

  69. Johny Bravo

    Chujowe!

  70. FabeQ

    Nagrane 7 miesięcy temu a ty słuchasz dalej hah

    1. Adrian Kulin

      NO, AJAKK!

  71. Cichy

    Legenda głosi że kizo dalej stoi gdzieś pod palmą

  72. # Maluch

    Kurczak rozwalił system

  73. The FNAF

    Słabe

    1. seeriu ciihy

      ZetHa to bogu

  74. Piotrek Kołodziejczyk

    glupi jestes kizo ejednak

    1. seeriu ciihy

      997 unlike Policja nie lubi tej nuty ewidentnie

  75. Piotrek Kołodziejczyk

    co to kurwa jest

  76. Julia Jakaś

    Tak wiem data hah ale RETO TO CZŁOWIEK REFREN 😂♥️♥️

  77. Ivan-cristian Iovino

    Dwie kurwiny?? A co to

  78. Zuzanna Giemza

    Tymek lepszy

  79. vbddfy euuyt

    Kizo: A niech ziomek się wykaże Komentarze:Zetha rozwalił 🔥🔥 Kizo: Nigdy więcej...

  80. wylluzowany

    Eins acht sieben! 🔫

  81. Bartosz Kras

    3:00-3:21 Kizo ft.kury

  82. Kuba 1

    Ktoś wie jaki to był model tych nike ?

  83. ADAM KOŹBIAŁ PAKS

    Real Rap Gangs 👿🤘! plsel.info/video/wideo/03yS0XfEmn5pin4.html

  84. Anna Kowalska

    Siema Kizior Ładne te a8 na wwl ,,,,, widziałem cię na starówce Patryk Małecki

  85. Cielak33

    robimy hałas tu w lambo wróżyli przyszłość marną w deszczu stoję pod palmą nie moknę tato już robimy hałas tu w lambo bo nic nigdy nie było za darmo w deszczu stoję pod palmą nie moknę mamo już byłem tak zmoknięty i spłukany jedyne co odłożone było to plany lepsze życie maja albo dilerzy albo banany tak w tym mieście nie sądziłem, ze kiedyś będę tak znany tak tu wszędzie nie szukam już dla siebie miejsca tylko te ulice, ja pierd** ten wszechświat Lamborghini robi hałas, więc nie jara mnie tesla jak daję prawdę na stół nie potrzebuję krzesła bo nie siadam z kur* do stołu gadam tylko czasem z demonami kiedy widzę jej piękne nagie ciało to chciałbym z nią jointa zapalić i pale kur** znowu bo ludzie mieć myslówy dziś jedyne co gonię to me własne albumy nie rozumieją tłumy, lecz rozumie koleżka co miał podobnie w życiu, wszystko to jakoś przetrwał robimy hałas tu w lambo wróżyli przyszłość marną w deszczu stoję pod palmą nie moknę tato już robimy hałas tu w lambo bo nic nigdy nie było za darmo w deszczu stoję pod palmą nie moknę mamo już nie miałem nic a wejść chciałem srogo chciałem mi sie pić z żalu nie z nudów małolat wiem jak jest, gdy co dzień budzisz sie w kur** i zmartwiony a odłożonych spraw masz więcej, niż załatwionych moje życie to nie bajka choć wygląda tak z boku stoję jak najbliżej majka jak najdalej od wyroku pozdrówki śle chłopakom co czekają na bloku jeszcze będzie sielanka jeszcze nadejdzie spokój dziękuje dobrym wujkom bo nie wisiał im mój los gdy tonąłem to rzucali mi ratunkowe koło oddawali swój sos, oddawali swój głos a oprócz wiary w ludzkość, dal wiarę w lepsze jutro zaraz z moich długów nie zostanie nic oddam wszystko z zawiązką nawet nie chce mi się pic chce mi sie ćwiczyć dalej ważniejsze od sosu jest z kim go będę liczyć robimy hałas tu w lambo wróżyli przyszłość marną w deszczu stoję pod palmą nie moknę tato już robimy hałas tu w lambo bo nic nigdy nie było za darmo w deszczu stoję pod palmą nie moknę mamo już

    1. vbddfy euuyt

      W deszczu stoję pod palmą, bo mam w leasingu lambo👍

  86. Patrycja Stępień

    Czy tylko jak dla mnie z twarzy tymek jest podobny do reziego?

  87. Teresa Razna

    Jakie to jest fajne. Co nie

  88. Abdul Ryhaezz

    Kozak

  89. Lipo Junior

    Sapi tha king =najgorsze gowno w polskiej muzyce

  90. ziom michu

    Kizo i Paris jak Oslo i Helsinki z lacasa de papel pzdr dla kumatych 😂

  91. Tytus Czyżewski

    Ap wariat, graczyk pedał 😂🍆🍆

  92. Bartek Marcinkowski

    kozak!

  93. Maksik 24

    Becz00nia

  94. MK MK

    15.11.2019

  95. TSR

    Japierdole, mam tylko jedno marzenie, że kiedyś będę miał przyjemność nagrać coś z tobą chociaż tylko i wyłącznie dla siebie .

  96. Maciej PE

    Jak najbardziej na + tylko wkurwia mnie to ze pozorujecie się na bandytów, gowno wiecie o tym świecie, hajs od małolatów ciągniecie lepiej niż kurwy z roksy, a chcecie zrobić z siebie niewiadomo kogo, może myślicie że dzisiaj bandyta to ktoś fajny ? Pewnie tak skoro na siłę idziecie tą drogą

  97. Vfb Hg

    Wracaj do klatki to Będziesz widział gwiazdę ha :) szczurku ten twój wokal w ref to gorzej niż disco polo gangsterze ha

  98. Vfb Hg

    Kizo inspiracja niemieckim rapem... Kurde Polaczek jeden swego stylu niema jak nie od Amerykanów to od Niemców ksero polaczki

  99. THE Ma3ias

    Jak on to robimy ze każda piosenka jest zajebista ale są też bardzo podobne. Jak to robi ze to się nie nudzi?🤷‍♂️

    1. sehhi vooty

      Ta muza to jest może nie kopia ale podobne do Bonez MC Honda Civic

  100. Marta Borzym

    Zajebiste tymuś