• 68
  • 26

Komentarze

  1. Zbig Zbig

    Można można, ale nie wszyscy umieć...hehe Super, pozdrawiam

  2. DAWID SIERPIEŃSKI

    ebać PiSiorów. ...i tvPIS

  3. DAWID SIERPIEŃSKI

    Kłaku najlepszy !!!

  4. NOLICZEK :3 2PAC

    Kocham odgrywanie postaci w tym 😂🤗❤️

  5. Rynixon yt

    Super piosenka

  6. Rynixon yt

    Nie wiem nie wiem

  7. Marcin Lewandowski

    Czy Wy Panowie zawsze musicie byc najlepsi?

  8. Irmina Wróblewska

    kurde na razie najlepsze #hot16challenge................. z kabaretów, ale zawsze byli w tym Najlepsi więc nie ma zdziwka jest jak zawsze suuuuuper

  9. Tosikowa. Gacha :3

    Ja zamiast nie bać covid słysze:" Jebać covid" XD

  10. Daniel Gorzelanczyk

    Panowie mistrzostwo świata !!!!!!!

  11. leszek wachowiak

    Passat „w kombi „ musi być 😄

  12. Alvaro Morata

    nagrał Igor ??

  13. Anna Mucha

    Bomba😎👌🏻😂

  14. PRINTEVER 24

    Niebać! hahahaha

  15. Nieznajomy Ktoś

    Czy tylko mi brakowało księdza? Z telewizji trwam ?

  16. Łukasz Luk

    Brawo

  17. Ewa NN

    Świetni jesteście. :D Jeden z moich ulubionych "hotów" Nawet Krystyna i Janusz mnie tak nie rozbawili jak wy. :D Dzięki. Pozdrawiam wszystkich oglądających.

  18. Karolina Kruczek

    uwielbiam ten kabaret💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

  19. Grzegorz Sadowski

    No i mamy zwycięzcę listy Hot 16 😂😂♥️

  20. k x

    Łapka w górę i komentarz, bo nie należy. Niebać COVID

  21. Grzegorz

    Jesteście NAJLEPSI!!

  22. Thomaass Klauss

    Po prostu mega 👍💪💪💪

  23. Juluskaa a

    XDDD

  24. Kociak633

    Genialne 😂🤣💪💪💪

  25. Piotr Libner

    1:11

  26. Rafał Wilk

    Niebać Covid

  27. Rafał J

    Chłopaki rozwaliliście system. :) To co wyrabiacie na scenie to nadaje się na Nobla. Jesteście mega super w tym co robicie. Pozdrawiam

  28. Kinia Smieszka

    Puściłam to mojej mamie i się śmiała a to oznacza jedno- roznieśliście system!

  29. Paweł Karwowski

    Świetne!

  30. Piotr Mitrega

    trzeba przyznać że świetną muzykę napisali do tego rapu, niejeden profesjonalny dj by się niepowstydził

    1. Maja Łukaszewska

      :) podkład Luinz I got 5 on it

  31. Thomas P.

    Mistrzostwo swiata......

  32. asioe kiou

    "Jaka świnia taki schab " 😂😂

  33. Rafał Jakób

    1 Brodka, 2 Wy

  34. Tomek1972cn

    Brawo KSM

    1. asioe kiou

      Fajne, jak zwykle na wesoło i to im wyszło :)

  35. Matt

    WOW

  36. anne marieee92

    Cudo!!!

  37. Tomek Koziarski

    Luniz- I got 5 on it :)

    1. WLODAR999

      👌😎

  38. Monika Lipska Kowal

    Panowie Szacun

  39. Michał

    dobrze rozniebali system

  40. pjotreck1977

    Niebanemu covidovi 😁

  41. Yana36100

    Hahaha RADOM POZDRAWIAAAAA+!!! Stadion nam budują... trzeci rok🤦‍♀️🙊🤣🤣🤣🤣🤣

  42. Agnieszka Cierlik

    Brawo 😃🥰😍

  43. Artur Vitali

    Panowie rozwalili system haha 😂😂😂😂

  44. kuba Makosa

    Kocham tego pana który grał puertorico PAN jest jednym z najlepszych labareciarzycw polsce

  45. stanisłaf Fidler

    Gdyby nie napisy bym nie ogarną że jest tam nie bać zamiast jebać

  46. Szanouwer Yotube

    koxxx

  47. Marcin kuśmierczyk

    mnie rozbawil tekst"słuchaj puerto ricamco pojawia się i znika jak na liście trójki pioenka kazika"

  48. Oliwier Krukowski

    genialne!!!!!!!!!!!!!!! xd nie bać covid!!!!!!!!!!

    1. Oliwier Krukowski

      tak wogóle kocham kabaret skeczów męczących np. śruba w kinie , jadwiga paździerz i wiele innych!!!!!!!!!!!!!!!!!

  49. Kamil

    533osoby które dały unlike nie wie nie wie nie wie nie wie nie wie nie pomoże 😂

  50. Cinek

    Fajne, jak zwykle na wesoło i to im wyszło :)

  51. Stefano Branski

    ten gosc ktory zaczyna ma glos jak gonciarz ??

  52. Rafał Śliwka

    Najlepsza 16 ever, gratuluje 😀😀😀

  53. Panna W

    Mistrzostwo! Nie moge przestać ani oglądać, ani słuchać :D

  54. Garrison

    Po miniaturze sądziłem, że to jakiś cover System of a Down.

  55. Pawlik 0802

    Najlepsza 16 na yt ❤️

  56. LG Skipper

    Co za debile dają łapę w dół

  57. Michal Konwerski

    Podpowie ktos co to za nuta? W glowie mi siedzi ale tytulu nie pamietam

  58. Mat SonXd

    kto szłyszy jebać covid? XD

  59. Olimpia

    Sztos!

  60. zygmunt maciejko

    Brawo

  61. Marzena Misia

    Jedno z najlepszych 😍

  62. blackouts - kanał gamingowo memowy

    Ah nawiązanie do peji slums attack wyłapane

  63. Heronicle

    Ciekawe zjawisko, bo zamiast ,,niebać covid" słyszę ,,jebać covid". :D

  64. Chorąży Brzęczyszykiewicz

    U Mnie na Razie Macie ZŁOTY STRZAŁ.

  65. tomasz kowalski

    Kłaku, ogól sie!

  66. Anonek

    Sory nie ale jak nic jest tam jebac covid

  67. Tommy_ZPO

    Bangla!

  68. Beti W

    😀👍

  69. kalafior

    Petarda 👍😉

  70. Beata Wiaderna

    Weź mnie dotknij,spróbuj,sprawdź,doprowadź.. Nie jestem pandemia,wiem kiedy szczytować😂😂😂 ...Mega😃😎 No to co..."niebać"Covid ❗❗❗

  71. HumorowoPL

    Zarąbiste :D

  72. Pawel Domurad

    plsel.info/video/wideo/tJyyxoDYhXqfhn4.html

  73. Kamil Gadżet

    Japiernicze No zajebista robota

  74. bleeesya

    co to za podkład/bit czy jak to się zwie?

  75. Krajowa 82

    zapraszam do siebie na hot16 myślę że warto, pozdro

  76. oczytejmalej20

    Najlepsze! :D ale ten tekst o świni, to mi ukradliście! :*

  77. Maciej Głodowski

    mgaaaaa

  78. Itachi Uchiha

    Bomba chłopaki ! Szacunek za Luniz.

  79. Patryk Olchowy

    Czy tylko ja słyszę " Jeb*ć COVID " ? :D

  80. Tomasz Pawlik

    Czekam na występ na Kabaretach z wykonaniem.100 % klasa.

  81. Samantha Chamberlain

    Szczerze, gdyby nie było napisów, to nawet bym się nie zorientowała, że śpiewają "niebać" a nie "jebać"

  82. Janusz Parówka

    Radom rozjebał. No cóż.

  83. Gwiazda Kamil

    Eugeniusze :-)

  84. HEJ_ LBEANM

    najlepsze na tempie 1.25

  85. Ewa Sadowska

    Do jutra kochani z Bogiem

  86. Człowiek

    KSM Kielce niebac covid

  87. Kryśka Kanapki

    ...jak piosenka na trójce piosenka Kazika.. 👏👏👏świetne

  88. Natta Lia

    Hahhahah super 👍🏻

  89. fan nexona xd

    Niebać coVid

  90. Szymon Subocz

    Super

  91. Paulina Krawczyk

    I kuwa jest zeje super fajnie 😊 kocham szanuję uwielbiam ❤️

  92. Piotr Bryś

    Super wykonanie

  93. Kuba Holeksa

    śpiewają niebać COVID a słychać jebać COVID

  94. Sylwia Wojciechowska

    Jak zawsze najlepsi!!

  95. Marek G

    Adam Mega wymiata nagrajcie jakąś płytę

  96. Jarek Rak

    To nieźle

  97. mała Cytryna

    Chłopaki sztos... i Niebać COVID :D

  98. call_me_ala

    Sztos Panowie! 😂😂😂

  99. Bartosz Wesołowski

    Mistrzowie 👍💪✌️😃

  100. SVIERKHU

    Siemanko ✋ Wiem że już chce sie rzygać tymi szesnastkami ale... 🤢 🥴 Pozdrawiam i miłego wieczoru ✋🌦️ plsel.info/video/wideo/r6bayqi7dalodKA.html