Profesor Zwyczajny z kierunku UW Gónwologii, zwycięzca wielu konkursów z kategorii "Gówna tańczą na muszli"
- Sonia tu była :)))))))) Lajkujcie moje covery z fnafa

  • 1 497
  • 246 141 904

Komentarze

  1. Matrix M

    Kiedy odcinek z overwatcha

  2. wiktor kus

    6:54 / 28:41 tetktury?

  3. Zbieram 100K by dostać się na Masakre

    Gdzie jest Kurwa kamerka

  4. shuffle adidas

    Kiedy undertale

  5. blaxi gaming

    wchodze w film i poomyslałem no tak przeciez eleven to po angielsku 11

  6. Isesca FnaF i polski

    Te prezeny miały dawać życie ,a nie je zabierać :(

  7. Miyakki

    Eleven Kiedy kontynuacja Spooky's Jumpscare Mansion: Endless Mode? :D

  8. Anonimowy Liść

    25:25 a ja o dead cat

  9. Przemek Piłat

    The binding of i suck

  10. Adrian Rolbiecki

    Zapis filmu 10:04

  11. [GD] KoKsiak_PL

    24.27 też widziliście Mangle?

  12. MORTAL KOMBAT MOBILE

    ELEWEN NAGRAJ ICE CREAM 2

  13. BartekADM

    jest jeszcze sekretna postać zrób odcinek z expienia jej

  14. venom 231

    Dawaj brawl stars

  15. Jacek Ruszczynski

    Eleven prosze nagraj racxeth i clank i jeszcz jesteś. 2 najlepszym jutuberem na jutubie

  16. Jan Malina

    Został ci jeszcze do odblokowania golden freddy

  17. old sport

    Bakłażan

  18. Fin Razog

    Zgól ten koper😅

  19. Dave Not a murder

    kiedy dayshift at freddys 2 i 3 no weź kiedy zabijemy więcej dzieci old sport?

  20. Marceli Kowalski

    Jak zawsze WYPIERDALAM muzyka najlepsza jaką słyszałem

  21. Fin Razog

    Zaśmiejesz się Weza i Eleven rozkurwiają Ci butem okono😁

  22. ama draw

    oglądnij catona on powie o wszystkich tajemnicach undertale

  23. Kris Dreemurr

    Ej ten kucharz wygląda jak Ryszard Kotys-Paździoch

  24. Qrra

    Jak było 10% i 4am myślałam że zjebal ale udało się mu

  25. aga nowak

    Kiedy fuuuuuuuuuuuuuuck my liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiife🔯

  26. mroczny ninja1790

    Nie spajderman tylko elwenman

  27. kuba święs

    19:00 XD

  28. Mateusz -brawl stars

    Ja chcę FnaF (tylko wytłumacz wszystkie animatroniki z ucn)

  29. Kuba Kuba

    Ja stworzyłem tą gre

  30. kotek mamusi

    Eleven kiedy sie wkużasz to sie śmieje lub płacze hoć lubie udawać zwieżenta nawet jatowite i miensożerne 😀

  31. x.x.o.Olivia PL.o.x.x

    2019?

  32. liil dragon

    Mega Brain!

  33. jakub gaming

    Eleven graj w 1 poziom i wróć się na początek fajnh sekret!

  34. Mateusz -brawl stars

    Mogę kupić za 11 lat uzi xd

    1. Mateusz -brawl stars

      Żartuje za 9 lat

  35. hades god

    PLsel sadysta xd

  36. Wikturkrul

    Koksowe

  37. Sonia Serocka

    xD

  38. Salty boi

    teraz bedzie ,,ELEK ELEK KIEDY FIS 2" XD

  39. AXANIN PL

    <3

  40. _ Sus

    Divorce papers: -Tears up -You feel empty

  41. JuJu

    Poproszę jeszcze jeden taki odcinek z takiego Mc bo to jest zbyt fajne do oglądania :3

  42. Magdalena Zygmunt

    Balon boy i ten kosiaż nic nie dają ale kapkejk za sekretnego bosa w poziomie z chikom i samolot co szczela na poziomie z bonim

  43. Taczpat

    pp smol

  44. Kurczak Pieczony

    6:27 nieprawda, istnieje szansa że będzie blisko ale to rzadko, oto seed na wersje 1.14 gdzie masz wioskę i leśny dwór na spawn 960570313

  45. Mariusz Szukala

    Lubie placki

  46. Bartosz 156

    spder-man web of shadow obczaj jajna gra

    1. Bartosz 156

      sorry za błędy pisałem na szybko

  47. AXANIN PL

    <3

  48. Wojtus6ad

    Wyszedł minecraft earth na ios polecam oraz rowniez ayuwoki ten nowy ciekawe czy nagrasz

  49. mitrax

    Kto ogląda po północy łapka w górę.

  50. ICEMAN

    Ultra Greedier rzuca bombki w kierunku do którego on skacze czyli nie biegnij pod nim bo dostaniesz bomberką w twarz i jak unikasz skoku greediera to nie kieruj się do miejsca rozpoczęcia skoku

  51. 12jn00gb

    Trzeba zrobić Snow way out jeszcze w grudniu! xD

  52. Marcel Rosa

    Taskmaster to był ten typ co kopiował i uczył się ruchów przeciwnika tylko na nie patrząc??

    1. Marcel Rosa

      Bo z tego co wiem to to był on

  53. ICEMAN

    Sacred Heart jest odblokowane ZAWSZE

  54. shādøw flãmē

    Zwykli ytberzy: nagrali już Spider-Mana, teraz grają w jakieś nowe gry np. Sally Face Epizod 5 Eleven: *po roku wrzuca ponownie Spider-Mana* Szanuje za oryginalne planowanie filmów XD

  55. Darek Mąkosa

    18:10 Eleven:mamy życie mamy power upy i mamy ... Ja:Debila

  56. Yoonseok Taekook

    wracam do tego ponad rok później jako fanka acdc i to naprawdę brzmiało jak acdc wow ziomek

  57. BezaPlayGames

    Po tym odcinku mam ochotę na pizze 🍕🤔

  58. dzban dzbanowskyy

    Ej a to nie jest grą o historii pewnego użytkownika Twittera o jego historii w sensie ta creepy pasta z tymi smoka i czy tam demonami w lesie?

  59. Sylsan207

    KIEDY FUCK MY LIFE???

  60. Ramen Noodles

    *_FRRRRESHHH NUUUUUUTS_*

  61. BANANEKYT ,

    Elewen=wypadaj nikt cię nie lubi Animatronik = CHYBA CIEBIE😎

  62. Rafał Myma

    Eleven: nie będę używał dc na żadnym challenge. Toy freddy: *nic nie robi w jego grze bo zbyt głupi* Eleven: *triggered*

  63. SuperAdekk

    [znajoma nuta] helo darknes my frend | kurwen-maten xD

  64. Carl Johnson

    Elek jak się przyciągniesz to jak w odpowiednim momeńcie klikniesz X do się wybijesz

  65. Patryk Expert

    Nie wiem czy wiesz elek ,ale widziaem ze jest day shift at freddy 3 .Chciaubym zobaczyc te część w twoim wykonaniu :)

  66. Eikson

    Za dużo xd

  67. Aurelia Gromala

    Jeszcze golden Freddy :O

  68. herusia gacha

    Montowanie poziom: hard

  69. SuperAdekk

    41:48 ] rainbow bustle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  70. Zsuzsanna Riverhope

    Smutne ,że nie mogę tego zainstalować :c

  71. SkaRtS 666 PL

    Na każdym odcinku jak jest pluszowy foxy Tooo... No po prostu mnie rozwala... taki fajny jest.Śmieszny ale trochę wredny dla Jedenastka ;)

  72. DarkyBlack :3

    Elefenku Kartofelku masz 5 postaci z 6 brakuje Ci tylko Golden freddiego który jest tam gdzieś ukryty sprawdź sobie na yt taka mała porada 😉

  73. aMazurek 123

    W menu wybierania poziomów i wejdž na robota ( lozhaxa) tam jest lvl

  74. Filip Games

    Elek wyglądasz troche jak dziewczyna

  75. NUKS

    30:53 THE FLOOR IS LAVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  76. Goopy Le Grande

    Nie ma lepszego youtuber'a niż "Eleven,,

  77. Mine KK

    eleven critical hit to jest taki większe liczby i głośniejszy dzwięk i to jest 40-50

  78. PERTOIUS_MERCER

    35:50 Ogon scorpiona Jak hydra z PROTOTYPE

  79. Dabrotym Dabrotym

    jak ja ciebie dawno nie oglądalem XD

  80. NorbiVans99

    W walce z tą skarpetą przytrzymując przycisk ,,strzelania" czyli ten co domyślnie jest pod klawiszem ,,?" uruchamiasz zdolność, która wypuszcza małe toksyczne pociski i one właśnie fajnie jadą życie bossom Ale jak grasz Foxy'm to często to marnujesz i tego nie zauważasz, bo przytrzymujesz przycisk strzelania grając nim, co też uruchamia tą umiejętność (Prościej się tego wytłumaczyć nie dało, rly xDD)

  81. Pawelo-_-

    3:07 -KOCHANIE, SPIERDALAJ ~Elek 2019

  82. Tpoy

    Bleach to wybielacz a nie rozpuszczalnik

  83. Alan

    5:03 swietne poruwnanie i tak to u bylo specja;nie

  84. Sasza Kołakowski

    Wieś zròb znowu serię z undertale

  85. zrok mrok

    Ale faza

  86. Wiktoria Jackiewicz

    kiedy Rayman 😭

  87. lava hound

    chciałem się tylko pochwalić że ostatnio znalazłem secret bossa bez żadnego poradnika samemu i to wszystko już

  88. mlody

    Szambo wyjebało xD

  89. Mighty channel 3

    te żarciki spidermana zawsze mnie rozwalają

  90. AXANIN PL

    <3

  91. franerro

    Cos Kurwa tego bandicoota nie ma ja chceee :///

  92. Andrzej Makalski

    Oglądam to w 2019r. Ale jak usłyszałem o minecrafcie i garrysmodzie ale jak na moje oby dwie gry są dobre tak samo ale trzeba znaleźć ich plusy i minusy

  93. Commander wiko

    Hmm czy właśnie elefelek mi wysłał animatronika?

  94. Maksiałek lol

    Moja teoria jest taka że bugyman 2 to perspektywa tej dziewczynki co nam muwiała w 1 części jak myślicieli🤔 a i kto ogląda w 2019

  95. KAS 140 ORIGINAL ,

    🅵🆁🅴🅽🅳🆂

  96. KAS 140 ORIGINAL ,

  97. Poney

    Muzyka z intra do wejścia tego poziomu (living room) jest ZAYEBISTE

  98. magers 101

    Co się stało z wezą

  99. Filip Bajon

    Freddy In Space 2 w skrucie FIS2

  100. TO napewno nie JA

    28:26 wćiśnij T aby przeczekać pare godzin XD 31:35 i jeszcze potki tworzy...