Jestem filmowcem reportażystą, tworzę filmy o eksploracji miejsc opuszczonych i niedostępnych oraz inne w zbliżonej tematyce. Moje filmy są tworzone w sposób profesjonalny, od wysokiej jakości ujęć, przez płynnie i ciekawie prowadzoną narrację aż po zawodowy montaż i postprodukcję. Produkuję filmy nagrywane zarówno tradycyjną kamerą ręczną jak i kamerą sportową.
Zachęcam do subskrypcji i kontaktu w razie wszelkiego typu zapytań poprzez mail poniżej.

  • 171
  • 55 127 800

Komentarze

  1. JD :

    Kto po oglądnięciu tego filmiku był zobaczyć piosenkę tamagothi ? 👇🏿

  2. Budziszyn Górny

    Zmeczony i mokry jak świnia xd

  3. filip bura

    Jak wszedłeś do tej chali i zaczęła się tak piosenka to myślałem że to alarm

  4. Agnieszka Kowalska

    Brawo za odwagę 👍👍👍

  5. Wiesława Kłuś

    To ciekawe jeżeli kręcili tam Tamaghoci a nie był wtedy budynek rozwalony to dziwne

  6. Marcel Orzepowski

    17:50 minuta parzcie na drzwi jakiś kolo

  7. xLENAx

    11:00 rury jak zebra dinozaura xd

  8. ShibaPL

    17:47 i 18:36 xD

  9. Kacper Bronski

    Pozdro oglądam to o 6:58 xD

  10. Piotrekxxxl243

    Nie boisz się tak samemu chodzić, ciarki mnie przechodzą

  11. Enduro Dog

    W tych kotłach nie ma zwykłej pary tylko przegrzanej czyli suchej chyba 220 atmosfer para jest już przeźroczysta . W elektrowniach były przypadki w których ta para obcinała różne części ciała. Chyba w elektrowni turów obcięło facetowi genitalia ponieważ właśnie jakiś zaworek przepuszczał tę pare.

  12. Neti122

    BrWO TY.Moze zamiast ze tak powiem kopiowac po innych fascynatow znajdz cos sam /sreennio

  13. Michał

    Łódź wita :)

  14. Deehs

    Żądny zabierz mnie na urbex haha :D

  15. Olesław 13

    Moj dziadek tam nawet pracowal haha

  16. Olesław 13

    Kocham to miejsce bylem tam juz z 11 razy haha

  17. Haypay!

    Nie ma jak to odc żądnego w moje uro😂

  18. nawetone

    Dla graficiarzy takie miejsca do malowania to jest coś pięknego.

  19. kraju.

    Łódź ec2 się kłania

  20. Kaszi

    Co ty tak kurwa wzdychasz cały czas.

  21. Grzees Ero

    Gdzie to jest ta upożczona ta fabryka ??

  22. Orczyk

    Codziennie jak jadę na uczelnie to mijam tą elektrownie. Właśnie się ostatnio zastanawiałem, czy można tam wejść.

  23. Nicek

    To jest w Łodzi?

  24. aart

    Szkoda, że weszli tam już jacyś pierdoleni idioci którzy musieli bazgrołami wszystko zniszczyć.

  25. RT_Naymanek

    17:47 boże myślałem że w tamtych drzwiach jakiś duch a to Taco

  26. RolesLive

    Fajne miejsce

  27. Charlotte 97

    17:49 czy tylko ja to widzę ?

  28. Maciej Kazana

    Tam to grubo musiało być ;-)

  29. Maciej Kazana

    To jest dobry film ;-)

  30. Maciej Kazana

    Super miejsce i ciekawe :-)

  31. _love_Poland_&_ yt

    12:33 tam jest zblurowane czy brak ostrości?

  32. WP ME Oskar 110

    To jest robione dla beki? Bo wiem TrueMan jest de*ilem ale to jest śmieszne bo ta dziewczyna była widzką a nie członkiem ekipy. I ona mówi o profesionaliźmie a jest na kanale TrueMena.

  33. to ja! Kuba!

    Pierwszy raz cieszę się że yt mi kogoś polecił na głównej. Już rok cię oglądam

  34. koziol

    niesamowicie mi sie to podoba, naprawde widze okropny potecjal i nie wiedzac czemu, ale sie poplakalam na tej piosence. jest taka beztroska, wolna, lekka, szczera i nie wiem, w stylu taco niby, ale czuc nutke ciebie. do zobaczenia, urwisie! czekam na nastepne.

  35. VeronicaVerka serca

    18:36 co to za osoba za tobą? Strasznie się wystraszłam 😭. Pozdrawiam ❤️ serdecznie

  36. Tomasz Wojtasik

    Mało kto wie ale nieco dawniej kręcono tutaj takie filmy. „Stawka większa niż życie" i „Komisarz Alex"

  37. ja wasz pan

    Taco hemingway 2015:następna stacja Żadny przygód 2019:Poprzednia stacja

  38. Puchatek 320

    Kurde tak blisko mieszkam tej elektro ciepłowni i tak niedaleko był nagrywany ten teledysk :( (dosłownie ten komin z początku odcinka widzę z okna i mam tam 10 minut pieszo)

  39. Natkuś Chan

    Kto w 2019/2020

  40. MARCFL ;

    Gdy idziesz na urbex bierzesz ze sobą nóż czy coś podobnego do obrony ?

  41. Rozpędzony Krokiet

    17:46. Pacz tam gdzie wchodził

  42. IkMk

    17:46 myślałem że w drzwiach wychyla się jakiś człowiek i po kilku razach zorientowałem się że to 🌮 Hemingway

  43. Lord

    Yt: Idealny youtuber nie istnieje Idealny youtuber: żądny przygód

  44. ALEKSANDR_TUBE YT

    MEGA!!!!

  45. Maybyyy \\ Slash

    Nie powinienes podchodzic tak blisko kotlow, kotly Sa izolowane termicznie asbestem (bardzo rako tworczy material I niszczacy pluca) pyl z asbestu unosi sie tak dlugo dopuki nie zostanie gdzies przez wiatr przeniesiony. A Co do kotlow to one Sa doprowadzane do 1300 stopni celsjusza po przez wegiel I specjalny roztwor chemisczny ktory powoduje reakcje przez ktora temperatura spalanie wynosi nawet do 2500stopni

  46. Rem st

    1:38 WOW żadny przeklął

  47. Gacha :P

    Ja bym.się bała

  48. diaksPRO YT

    SUPER FILM

  49. Adiii

    Gdzie znajduje się ten obiekt? 😯

  50. Ania Ka

    To już drugi raz na planie teledysku chyba... : plsel.info/video/wideo/nJjPx2jYeaNoqoo.html 😊

  51. wierka i amethyst Crazy

    Zmieniłeś tekst bo tak mu się wydaje ??? Żądny rapu xD

  52. Mavi Ackermann

    *żadny przygód pokazujący salę z tamagochi (sry jeśli źle napisałam)* Ja: zaraz wrócę, tylko pójdę sprawdzić jak to u nich wyglądało. W sensie kiedy nagrywali to nie było tam takiej rudery i chciałam zobaczyć to jeszcze raz Kurczę, ale namieszałam xdd

    1. Mavi Ackermann

      Dobra sprawdziłam "Tamagotchi*

  53. Piotr F

    a nie mogles przeciac pilarką tej drugiej kłódki

  54. Grizzer

    17:48 Taco wychyla się przez drzwi xd

  55. Aga Bachleda

    mógłbyś robić wycieczki szkolne - ciekawie gadasz i miejsca niezwykle

  56. 1 VROTMY

    To jest na pozostałość że ziwierzont itp

  57. Filo Zofia

    www.piotrcackowski.pl/?p=4213 Mega smutna historia. Tu jest historia właściciela, który dla mnie jest mistrzem, ze tak to wszystko sobie wymarzył i prawie zrealizował, gdyby nie chore przepisy, które mu to uniemożliwiły.... :(

  58. Priorytet Montana

    Pierwszy z twoich odcinków który jest niezbyt ciekawy 😥

  59. Podróże Niespodziewane

    Miejsce wymiata, zwłaszcza chłodnia.

  60. hybryda88

    Jest spoko Julian, dobry dobry

  61. pioteeq :3

    Mordo szacuneczek. Co myślisz wtedy kiedy rozmawiasz sam do siebie, nikogo nie ma wokół i nagle nastaje grobowa cisza, bo nie masz co powiedzieć. Ja szczerze - zesrał bym się na miejscu

  62. rutek Fishing

    👍👍

  63. Karolina Jar

    Tu pracował mój tata

  64. Aneta Nowińska

    Te samochody były chowane przed wojną i ludzie parkowali niby nimi w lesie rząd po rządzie a później po wojnie się okazało że ludzie nie zdążyli ich zabrać i są opuszczone i też jest w innych lasach takie wraki

  65. Jan Kowalski

    Gdzie to jest ????

  66. Jad Lang-Ku

    4:42 ok, wszystko jasne ;) Obadam, pofotografuję,... porównam :/

  67. Nazgul

    17:53 ale żem sie przestraszył tego typka w dzwiach XD

  68. Nina Marchewka

    8:55 myślałam że to jakiś alarm

  69. PV Poland

    Przed fabrykami powinny być takie parkingi globenergia.pl/marka-bentley-wybudowala-najwieksza-w-wielkiej-brytanii-fotowoltaiczna-wiate-parkingowa/?fbclid=IwAR2bq5f6hZVanyxsPd94MvRejdgE_uKHd9G8TEgiJxjCudlIQL5anr1nxdI

  70. 1965kdj

    Ta sama elektrocieplownia przedstawiona w filmie Urbex

  71. DJ Lesiu

    Jak mówiłeś o tamagoczi to z drzwi ktoś się wychylał

  72. Hūžūkï Sempai

    Szkoda że mieszkam w Niemczech ale jadę na zimę do Polski

  73. Marek Woźniczks

    eluwina

  74. Matrix 248

    .

  75. Barbara Karsińska

    Pić jeść spać

  76. CzarnaaRap •.•

    Jak ja uwielbiam ten Twój styl w stylu Janka-Rapowanie to po prostu jest genialne! I idealnie do Ciebie pasuje ❤️

  77. Rpach3

    Dlatego przydaje się duży kamień którym można cisnąć w psa, a pies skuli ogon i spierdoli.

  78. Oliwier Bielas

    7:52 asystent google się włączał, bo słyszał "okey"

  79. Józef Stalin ZSRR

    Ile on ma lat???

  80. Sony Xpera

    Niech mi ktoś powie czemu ci kretyni wszystko dewastują? Czy nie może to zostać tak jak to zostawił ostatni właściciel? Każdy opuszczony szpital, dom, pałac umiera najpierw przez człowieka, który go rozkarada, nastanie czas powoduje że się zawala

  81. Kasias K

    8:50 ale się wystraszyłem xd ale fajny ptaszek 9:05

  82. Kasias K

    brawo że odważyłeś opublikować ten film w piątek 13

  83. Magda Ogorzałek

    Może mi ktoś podać lokalizacje tego zamku na początku❤️

  84. Krzysztof Engler

    Byłem tam na wycieczce ze szkoły,jak jeszcze działała ;)

    1. Explore Time

      Oo musi mieć Pan ciekawe spojrzenie jak to wyglądało kiedyś a teraz...

  85. Remek

    Ja mieszkam w Bytomiu xd

  86. Wiltoria Kunda

    Dobze ze nic ci sie nie stalo w tym budynku w piątek 13.

    1. Explore Time

      @Wiltoria Kunda O :/ to zdrowia życzę! A jeśli lubisz eksploracje, zapraszam w wolnej chwili także na kanał, może coś się spodoba 😁 np. materiał o Czarnobylu ☢️, czy opuszczone sanatorium nad morzem 🌊🏚️. Pozdrawiam!

    2. Wiltoria Kunda

      Możliwe,no ale mi naprzyklad wczoraj taki ktus na ulicy przewrocil i rozcielam reke

    3. Explore Time

      Myślę, że nagrywał to zdecydowanie wcześniej a wczoraj tylko opublikował film 😉

  87. Hubert Litwiński

    Super film oby więcej takich

  88. Dominika K

    Czy tylko ja dostałam zawału jak taco wysunął się zza drzwi?

    1. Explore Time

      😅

  89. Keyila Msp

    Jesteś super. Wiem że się nie boisz żeby odwiedzać takie wspaniałe miejsca jak to. Po prostu Kc 💖 łapka w góre leci i subskrypcja 💖

  90. Dariusz Osojca

    A kolega sam tam łaził ja bym się zesrał że strachu przepraszam za wyrazenia

  91. Herbata a

    17.47 ale się wystraszyłem

  92. Kat Meouw

    Mam identyczna maszynę do szycia w domu!

  93. BO GU

    Robisz super przejścia 💪

  94. sebeqsebe

    Urbex był tam dwa odcinki temu ....

  95. koteczki sweet

    🤘🤘🤘🤘😁🍿🍿🍿😀🙃🙃👤

  96. Nawi

    8:51 Już myślałem że to alarm 🚨 xD

  97. SC00TER YT

    17:47 , czy tylko ja sie przestraszyłem jak zobaczyłem kogoś w dzwiach?

  98. KRZYSZTOF Ż.

    17:23... Monitor 😉

  99. Srednio naJeza

    Dzięki za pokazanie mojej chałupy w 7:00. ")

  100. Żądni przygód

    Cześć,ja też zajmuje aie urbexem na moim kanale nie ma jeszce filmow ale niedlugo beda bardzo cie pozdrawiam bo dzieki tobie mam inspiracje do moje nowej ;)