Oficjalny kanał RHW RECORDS i agencji REVOLUME.
www.revolume.pl
www.pro8l3m.pl

  • 101
  • 383

Komentarze

  1. Paweł Stawicki

    PRO8L3M, ja wciąż czekam aż rozje***sz hot16 (2), klip z utworem kozak jak zawsze, zdrówka panowie👌

  2. Aleksander Gorczyk

    Nic gorszego niż "wschód słońca, a my z jednym fajkiem ejjj".

  3. to nie ja

    STEEZ KRÓL

  4. The last rebel

    Awesome✌🎧

  5. Oskar Mika

    Ryje sobie oszprejujcie dzbany.

  6. LOLO Bacck

    🔥🔥🔥🔥

  7. Call 6Me9 Pappy 69

    Także korona pozdrawia

  8. wojkoks 73

    No i bangla

  9. Tomasz Radzio

    Moim zdaniem najlepsza nuta z calej płyty.

  10. _szwagierq _

    Kozak 💪💪💪

  11. Daniel Olbryś

    bandana Mor W.A no i zapożyczony wers z Kolesia - te chwile. mistrzostwo, pozdro!

  12. Michal Golun XIII

    To byly czasy 🤛🏻

  13. Mirosław Mikołaj

    "To był grudzień 91. rok, początki to kompletny szok" no był był bo się urodziłem :D

  14. Miaas Marus

    PRO8L3M MA NAJLEPSZE KLIPY

  15. Miaas Marus

    Majstersztyk

  16. Jakub Kmin

    Molestaaaa! Nigdy w zapomnienie ! Problem zawsze spoko...

  17. Jakub Stachura

    Szacun dla dekoratoratorów paneli

  18. KUBA KUBA

    Siedzę sobie w kuchni, na bombie I palę sobie szlugi - Viceroye W szkiełku jakieś bzdury, o wojnie Ja oglądam dupy, na telefonie I kończy mi się browiec, to Pilsner Chwila, moment, niech pomyślę No przecież walą goude na bliskiej Mają wódki zmrożone, jak Disney [Zwrotka 1: Oskar] Kręcę się chwilę jak pliki w liczarce Sprawdzam piłki wyniki w przeglądarce Patrzę czy nie przybyło mi dziś zmarszczek Kanapkę z pasztetem popijam barszczem Biorę taryfę a w zasadzie Uber Brudno w niej jak po napadzie na burdel Driver na licencji cudzej na stówę Poproszę frytki, burgera i wódę Wchodzę po schodach, bo winda nie jedzie Jest ciemno jak w dupie za to kiepy wszędzie Leci dziewczyna bez zęba na przedzie Otwieram se drzwi cały przedpokój w ledzie Jeszcze nie wszedłem już strzeliłem gola Panna cała w dziarach jara jointa z orange Typ coś sepleni ty melanż nie molanż A dodatkowo ma fryzurę jak Solange Podbijam na szluga, na taras Typ i jakaś dupa, zapalar Ta panna jest w ciuchach, Max Mara Spoko, ale, kurwa, za stara Patrzę na to wszystko dość chłodno Nie wiem czy wyjść z nią czy osobno Wysiliłem szybko swą mądrość Wiem muszę tylko pierdolnąćRefren: Oskar & DJ Steez] Gdzie jest ta w szortach? Ty, gdzie jest Travolta? To jest abordaż (woo!) Padłeś - powstań Gdzie jest ta w szortach? Ty, gdzie jest Travolta? To jest abordaż, uh Padłeś - powstań [Zwrotka 2: Oskar] Kręcę się w miejscu jak pralka Szczęście w nieszczęściu - mam blunta Typ nie widzi już sensu - trwa walka On versus wersalka Otwieram drzwi w łazience - parodia Ona klęczy, on grzebie coś w spodniach Ona w t-shirt'cie Tom Forda Ujebana jak serkiem Ostrowia Rozgrywają się tu sceny z dramatu Na glebie LCD made in Singapur Dwie panny piszczą jak stado kastratów Biegają, ich nie dogonyat jak Tatu Jeden się debil rozebrał do nachów Zagrzał się jak spirala w nagrzewaczu Patrzy błagalnie, więc mówię mu - "brachu!" Wal go na łeb to nie jest partia szachów Kokainy wciąż szukają wampiry Ktoś chce wybić okno, uderza jak Milik Przelatuje obok butla Tequilli Gdy ja sobie na spokojnie gadam z Siri Wkurwia mnie już ta balanga jak billing Widok na poprawę jest ostry jak chilli Jak widać wszyscy są fajni i mili Na ścianę ktoś przykleił wlepę Keep Smiling Idę do kuchni - praktyka Kasetę ktoś puścił - z jamnika Odpalam dwa szlugi - z palnika Biorę typa na huki - tak kwita Kurwa to kpina, jak Seat Jem resztkę muffina - pożera Może lepiej się wstrzymać - nadzieja I spotykam rekina - i co teraz?Refren: Oskar & DJ Steez] Gdzie jest ta w szortach? Ty, gdzie jest Travolta? To jest abordaż (woo!) Padłeś - powstań Gdzie jest ta w szortach? Ty, gdzie jest Travolta? To jest abordaż, uh Padłeś - powstań [Zwrotka 3: Steez] Odwozi mnie pod blok - złotówa Wchodzę, leci porno - z RedTube'a Z bazy się goudą - podtruwam Coś leci przez okno - jest druga Co wrzucić se najpierw - dylemat Grzyby czy papier - wybieram Wita się pacjent - no siema Lać Sprite'a czy Fantę - 7 Up Nagle mi wjeżdża jak AT na kwadrat Typ pali z rury, dwie dziewczyny z wiadra Wschodni akcent, od chama z busa To chyba nie jest wymiana Erasmusa Ktoś podpala chatę, grzeje jak po dykcie Mówię - gaście to, co się, kurwa, modlicie? Z gaśnicą wybiega typ z drugim na feacie Wygląda jak Jezus, drugi jak Jan Chrzciciel Jointy czy piwka - zapalę Typ wyłapuje z liścia - za karę Patrzę na dywan - fraktale Faluje jej tribal - jak fale W szkiełku gra bajka - Disneya W kuchni gra szajka - w Hold’em'a Mam w dłoni samarę, na ręce pokera Na stole krążki - nie do hokeja[Refren: Oskar & DJ Steez] Gdzie jest ta w szortach? Ty, gdzie jest Travolta? To jest abordaż (woo!) Padłeś - powstań Gdzie jest ta w szortach? Ty, gdzie jest Travolta? To jest abordaż, uh Padłeś - powstań

  19. Alex Chest

    W porównaniu do Waszych ostatnich nagrań to niestety co najwyżej średnio Panowie...

  20. Tester

    Codziennie dla kogoś świat się kończy

  21. Wobb.

    Nostalgiaa

  22. Kurdyjski Pasterz

    Ktoś wie gdzie te grafy nabazgrali? Chcę zrobić sobie przy nich sweet focie.

  23. Kurdyjski Pasterz

    Klimat w chuj mordy.

  24. Luik81

    jak na TRIO to te wrzuty to tak średnio bym powiedział, średnio :/ choppy - jakoś nie ilość!

  25. Oskar Piątek

    DM<3

  26. xHyqn

    Dożywotni szacun za carbona.

  27. Cygan

    Wie ktoś może w jakim rejonie byli bo na te wakacje jak będzie można (covid) mam plan lecieć na kube i z chęcią odwiedził bym havane

  28. Werwolf of Perun

    Bez kitu, wszyscy kierowcy tirów to kurwy, frajery jebane.

  29. Honda 1234567

    Witam w 2k20 a to nadal się nie nudzić ogień 🔥 został

  30. Pablito J

    aDIKOO to jest streetfighter

  31. krystianbv87

    Lepiej pamieci i "hołdu" dla mamy nie mogles ubrac muzycznie/lirycznie...

  32. *_**_*

    Ale zajawka

  33. yaliso gioouy

    Koziołek Matołek has entered the chat.

  34. rozwierak

    Ta ta jasne, ładna historia bez backgroundu

  35. SuperMoto Rullez

    Elo Wlodi!

  36. Kris Rozz - Vinyl Records Poland

    A co to za.malowanko po nocach 😎

  37. MCmaciek 006

    akira i cowboy bebop, szanuje

  38. yerba mate

    faza w chuj, kurwa bomba

  39. DAWID DAWID

    Nie ma to jak prawilny rap

  40. Natan Gorzawski

    Fajna muza! <3

  41. Wojciech Ala

    Jak Ty to robisz że w 2020 robisz rap który słucha trzydziesto latek i czuje się tak jak by cofnąć czas!

    1. yaliso gioouy

      Oskar pierdolnij w końcu hot16

  42. Atom

    Ciekawi mnie jakby na tym bicie leciał słoń

  43. Pablo

    Kutasiarze z tym malowaniem, bazgroły gnoi i tyle. Jeszcze nie wiecie kiedy serce mocniej bije, napewno nie malując te zjebane bohomazy.

  44. Pryzmat Pryzmat

    juz nie trzeba teraz bedziecie wszyscy biedni korona wyruwnal co takei problemy beda robic rekoma hahaha

  45. Igojek

    Zajebisty klimat 🔥

  46. waju99 zwolak

    ladne suoer robota przyjemnie s ie sluchalo pozdraweiak edyta zwolernjik

  47. Patrycja Kreft

    ej ja nie ogarniam czy on obraża kolege wojtka dziada?

    1. Patrycja Kreft

      ZA 15 LAJKOW NAGRAM FILM Z TEORIAMI SPISOWYMI NA TEMAT WOJTKA

    2. mar k

      Patrycja Kreft dostalas ocene ndst bez możliwości poprawy, nie przychodź.

    3. Patrycja Kreft

      poda Pani zagadnienia?

    4. Patrycja Kreft

      @mar k przepraszam jeśnie Pani, sprawdzian jest w piątek na zoomie?

    5. mar k

      Patrycja Kreft nie jesteśmy na ty

  48. chding zuure

    Tak się zastanawiałem skąd ja znam ten flow i tempo bitu. Rapuje jak Kazik w Las Machina De La Muerte :-) Props!

  49. Fast GK

    Mam napisane w uj podobne teksty w zeszycie A4. Pozdro.

  50. Magdalena Jedrzejczyk

    plsel.info/video/wideo/wJvYwHfZqIaUjII.html

  51. B. art

    16:00⏳

  52. B. art

    ✌🏻

  53. B. art

    🦈

  54. B. art

    V

    1. B. art

      💎🐺🐇🐺💎

  55. B. art

    💎

  56. wiecioreq

    Takie ekipy psują opinie grafficiarzom w całej Polsce. No zwyczajnie po chuj na pociągu to malować? Ktoś to później będzie musiał zmazywać bo jeden głupi drugi głupszy ze sprayem sobie przyszli. Po chuj malować ten sam motyw 10 razy? Aż taki kryzys twórczy? Brak kreatywności? Imo zwyczajny wandalizm. Klimat klipu nie powiem, wyszedł zajebisty, ale taki sam klimat udałoby się zachować bez wkurwiania zwykłych normalnych ludzi którzy potem waszą kilkuminutową zabawę będą naprawiać kilka godzin.

  57. look oioi

    Kto już jebnął 5 tysi?

  58. Siwek

    A jak jest zazdrosna to w tył zwrot po spalonych mostach...

  59. Protoreeekk

    Ładnie ładnie, ale nie szanuję za tworzenie graffiti na pociągach KM, bo to jest akt wandalizmu

    1. chding zuure

      gdzie rury z 00:30? Dobry grind spot.

  60. Henio Karap

    Chusty morwy ?

  61. rafikx

    Men in black III

  62. sotuur aeei

    Bandana Mor W.A. w klipie! :) Miło widzieć

  63. DanielKL3 KL3

    Ten klip ten bit i tekst, kurwa mac nie spodziewałem się że ktoś jeszcze wypuści tak klimatyczny kawałek jak ten

  64. Tycu

    2019 a słuchają tego w 2051

  65. ERYK MASZYNA

    pozdro dla wszystkich mordek skejtow i graficiarzy

  66. bssni touir

    Bandana Mor W.A. w klipie! :) Miło widzieć

  67. Kurillo Taktwierdze

    Jak można w ogóle coś takiego napisać? GENIUSZ!!!

  68. Michał bolen

    Zmieniły mnie pieniądze ¡!!!!!!!!!

  69. Michał bolen

    Nie pamiętam jak. ¡!!!!!!!!!!!!!! Lufa za lufa

  70. sim1 82

    Łapy w dół pewnie dali ci urodzeni po 2005.

  71. Pawel Gotter

    Trzeba mieć coś z głową żeby nowe pociągi malować. Kawałek średni

  72. B. art

    💎

  73. Kuba Kreciproch

    Też tak mieliscie że pod koniec nuty słyszeliście "dobry chłopak I miał audi"?

  74. hg kopter

    Jak to mają być takie teledyski to proszę o więcej.

    1. sotuur aeei

      szkoda ze macie w chuju hot 16

  75. białe zło

    Znów nuta z narracją o własnych przeżyciach. Gdzie ten rap z przed 10 lat

  76. Andrzej Duda

    Oskar pierdolnij w końcu hot16

  77. elo kelo

    Ktoś wie jak skomentował to Kazik?

  78. beedsj roiue

    Morwowe bandany 🔥🔥🔥 Jeszcze tylko przez kilka dni do zdobycia przy okazji preorderu Wigora Mor W. A. 1978 🥰😍🥰

    1. bssni touir

      "Unofficial" i nie ma przypału :D

  79. Robert TORUNianin

    Pozdro z miasta gdzie gangsterzy bujaja sie Majbachami.

  80. Przemysław Gulcz

    Mor Wa bandana 💪

  81. unc

    kozakk byq

  82. teztaclipoca

    Osk, "Dobry Towar" w przenośni i dosłownie...(...)"W domach z betonu, nie ma wolnej miłości."

  83. Proximo

    Pociągów nie tagujcie debile bo za to straż kolei może odpowiedzieć ogniem palnym !

  84. Jakser 31

    w końcu na yt!

    1. beedsj roiue

      Muszę Oskarku muszę;))

  85. dueeh nyyu

    Twarze sprayem bym takim pomalował, prfu..

    1. zenon ziemowit

      to maluj,w czym problem?

  86. Andrzej Wasilczuk

    Wbijam dziś tutaj posłuchać Problemu a tu reklama antywirusa TOTAL AV, przypadek??

  87. Polish_Dude23

    To ziomek krzyczący z okna , czas jako rzecz nie istotna ..

  88. Adam Grzejdak

    Uwielbiam jego numery, ale mazanie wszędzie "ART BRUT" jest przykre

  89. C O N V E N i E N T E

    gdzie rury z 00:30? Dobry grind spot.

  90. Adam FIjałkowski

    I sampel z kapeli z mojego miasta😈 zawsze z niecierpliwoscia czekam na wasz nowy kawalek😎

    1. dueeh nyyu

      Może i nadesłane anonimowo, ale promowanie takiego gówna to bez kitu idiotyzm :) Zawsze gdy patrze na te pociągi tak obrzydliwie pomazane to aż mnie skręca, czaicie, że t

  91. Domek_1337

    Wieeceej

  92. PaTroS

    Sztosik

  93. Marcel Korab Lakowski

    jaki to kraj?

  94. Nexi 09

    Prawie to jak się dzieje w 2020

  95. Aa Pa

    Twarze sprayem bym takim pomalował, prfu..

  96. Mateusz Zimowski

    a "4 Strings - Take Me Away" kto podpisze? :P

  97. dezinte

    HC ziomki for life!

  98. dezinte

    dobre srebra

  99. Sandra Nowak

    fajne, walilam kiedys pigule

  100. sasater

    na wasze hot16 jeszcze nie jest za pozno, nagrajcie prosze