Oficjalny kanał RHW RECORDS i agencji REVOLUME.
www.revolume.pl
www.pro8l3m.pl

  • 167
  • 296 491 074

Komentarze

  1. erykk

    jestes podobny do tromby niewiem whyXD

  2. Kamil 6

    kurwa jak on leci po tym bicie

  3. Xaksuuu

    Zajebiste te przyspieszenia i ogólnie szybka nawijka

  4. Madhood

    Brzmi, jak męska Abra xD na plus

  5. Kamikadze 103

    Są ludzie którzy będą za tobą tu Kamikadze. Ciekawy mej twarzy? Boguś Niemiec na Fb walczę z Patointeligencja :D od srebemenemem <3 problem rządzi!!

  6. [_Lilka_]

    Ejjj on mi przypomina Trombe XDDD

  7. Melckorr

    xDD a w telefonie tyb samolot pozdaaawiam uplift w chuj jetlagz skillersy przepotężne

  8. C O N O L I T E X

    jedyna 1 piosenka rapowa nowa z 2019 2018 którą znam z pamięci innych nieznam naprawde

  9. Aman

    kurwa jak mozna taki bit i taki teledysk tak zmarnowac cos ty chłopie odpierdolił

  10. Oman AM NOT GOOD WITH COMPUTER

    brak mi tu chwiała

  11. Himouto

    Бфдэехыяф

  12. SpojlerGT

    Ten beat to taka ameryczka że jprdl, propsy Panie Magiera

  13. † Orłowski †

    Świetne, propsy

  14. Masakiera ASkier

    Ogień

  15. waterfall792

    chujowe

  16. Filozof Niczego

    Przypadkowo mi sie to odpaliło na spotifaj, myślę chuj sprawdzę, po chwili japierdole jakie to gówno, kto mu to pozwolił nagrać, chce se przywrócić wiare w ludzi, wchodzę sprawdzić jak tu się sprawa ma, i muszę zadać sobie jedno pytanie, ludzie kto wam tak bardzo skrzywdził gust muzyczny

  17. CHRISTOPHER SHOWREEL

    Podaję morfinę. Bo czuję, że ginę.

  18. sylwia

    Raczej Nowy Tormba

  19. Sebastian Wiśniewski

    gdyby nie ten zjebany auto tune...

  20. Paw

    a moze biebier justin i co teraz

  21. dziq

    w koncu

  22. Spocony Kasztan

    No,Oki to se teraz może poruchać littlemooonster96 XDDD

  23. Jakub_108

    Mógłbym mieć taką beciurke i taką blondyne

  24. Beckausik BT

    Jebany reżyser mojego życia ❤️❤️❤️ Czemu oni nie są tak wypromowani jak uznajmy Multi... Dla mnie oni są nienormalnie dobrzi mam nadzieję że będzie więcej takich ludzi ale i tak jesteście numer 1 ❤️❤️

  25. Jakiś Bambik

    Chłop to 1:1 mój sąsiad no kurwa xDD

  26. kurw esad

    discord.gg/PBf9VM i wysylamy obrazki porno oraz spamimy

  27. Oskar Kaczmarek

    xD kruk

  28. Hervus

    w 80 dni dookoła głowy

  29. Max Prz

    mocny w chujj!! Brawo WY!!!

  30. Jakub Karpiński

    Oki to przeleciał ten bit

  31. Cuaikator

    przekot

  32. Suyuke

    Siadło jak przelot w moim golfie 4

  33. RIGS LOL

    Jest dzisiaj 25.01.2020 i numer jest jeszcze bardziej trafny

  34. Dominiś Hyper

    Czy tylko ja tak uważam czy to powinno się nazywać „przelot "

  35. Exo

    Przez ten sampel *pik* myślałem że mi gre w csie znalazlo

  36. cv mil

    Próbuję zagrac na gitarze tą solówkę, ktoś jest w stanie pomóc?

  37. EMPΔ

    odpływankooooo

  38. XKBD YT

    O kur... 👌 Ale nuta mordo

  39. człowiek bez perspektyw

    A co jak wiem co to przelot?

    1. marczas

      to nie dobrze

  40. Antek Ludwik

    Słucham tej piosenki 5 raz i nadal nie wiem co to przelot

  41. KUR BERR

    Wbiłem zobaczyć co to za kiep ten oki

  42. Alicja Skolicka

    3:21 rozjebal i poszedl jakby nigdy nic

  43. KAEMKA

    Gdy słyszę tę podziekowania na końcu to sam się cieszę do siebie, bo mam taki sam cel jak ty! I wierzę w to że się uda. Pozdro! Za niedługo na moim kanale pojawią się pewnie jakieś pierwsze tracki.

  44. MaaaNiaaaK

    Sztosiwo!

  45. KaczX

    Dzięki tobie OKI muzyka wchodzi na wyższy level! zapraszam do mnie do ocenki : plsel.info/video/wideo/3mTZuoLHY4KOmqA.html

  46. Klinwer 22

    Przelot to mam w furze

  47. QZlM

    Kurwaaaaaaaaaa kozak

  48. x janicka

    2020 dalej lecimy

  49. YankessBeats & Games

    Ciekawe, nie powiem.

  50. masnoo nnjiii

    #47MOVEMENT

  51. Kunegunda GoRyl

    Słyszę ten bit, myślę Cyberpunk 2077

  52. Carl Malone

    tak to bya byqa

  53. Matek Spiders

    2k20

  54. Jezus Chrystus

    "Serducho z kamienia tyle czasu szlifowane, że niechcący mamy z tego płytę uu" propsuje za tę zwrotkę

  55. Dezx

    Syf

    1. stoned kudlaty

      twoj gust muzyczny to syf

  56. AIONik

    Dostałem tę płytę na 33-cie urodziny i teraz ją katuję... a na początku cieszyłem się tylko z Molly :D

  57. Sebastiana Nankiewicz

    Dalej mnie rozwala .Mistrz 2020 01 25 klasa

  58. Artur Jaśkiewicz

    kiedy Stezz83 zjadł Borixona ;D

  59. Mateusz 123

    Alle urrwał

  60. Kstyk

    spoko

  61. sokorlx

    Ale to jest dobre!

  62. BoT_Gaming

    Najlepsze Teksty Tej Piosenki: Cała Piosenka!!!!

  63. Mykell

    wpisalem haslo w yt: -psychodeliczna podróż wyszlo cos takiego , tak samo ryje banie xD

  64. Hubert Antos

    Czemu w tytule nie jest Nowy Kaen xd

  65. Bronek

    siema

  66. Borys Antek

    Co to jest ten "przelot"?

  67. STOP Dopalaczom

    Magie tego klipu polega na tym, że nie ważne czy ogląda się w 144p czy 1080p to dalej jest idealny

  68. SmoKeReK

    Oni nadal nie wiedza co to przelot

  69. Kacper Hans

    To ja ci dziękuję za tą wspaniałą płytę

  70. Nana nan

    Chyba sama nabije milion

  71. #ZIELONY

    Kurwa jak się nazywa ten film co gadają na poczatku bo bym go obejrzał drugi raz

  72. Verfen

    Oki to przelot 😂

  73. zekuツ

    Ten kawałek jak marihuana

  74. Try Hard 8eats

    Nie słyszałem jeszcze czegoś takiego, co nie oznacza że dobre jest czy złe, nie wiem mieszane uczucia disco-hop trochę

    1. DUŻE ELO

      Synthrap

  75. grzegorz PL

    Kozak nuta tylko kurwa czemu ten beat tak piszczy xd slysze tylko to haha

  76. ツperrku

    2020 - ktoś nadał słucha lub powraca do tego? :D

  77. Piotr Gromadzki

    Ta pewnie

  78. Hozz

    Założę się, że w tym roku będziesz grać na Openerze :D

  79. crazze

    Chłop se szcza na podjazd. Szanuje

  80. P r o s t y C h ł o p a k

    Wojna i śmiech zaraz po niej

  81. prostakacha 1

    Ale klimacik aa

  82. Matt Maestro

    Brawa dla Gosi Herman, świetne video. 🙌

  83. alis C

    Dla tych co nie znają podsuwam Abra - Roses :)

    1. Filisek ☯️

      I Fruit ♥️💎

    2. Malliibuuu

      alis C Si 👆

  84. WaRiaTo

    Dlatego Jeżdze Tramwajem 😁

  85. WaRiaTo

    Ale To Jutro ..

  86. WaRiaTo

    No Halo !!

  87. makera felera

    dorime

  88. BiaŁoVski

    2020!

  89. BiaŁoVski

    2020 !

  90. Sychuś

    Moim zdaniem to powinno się nazywać przelot.

  91. Patrycja

    Widzialabym tutaj Paksona na Feacie!!!

  92. Stefan Ogien

    Pierwszy raz takie sobie 🤔 kolejne razy przechooj 👌🏻🔥🔥🔥

  93. Saiyan Goku

    Głogów pozdrawia ;)

  94. VIx A

    Kozzi Kozak!

  95. DRIWTER

    2:20 xddd

  96. Ola x

    Czy to zaginiony brat Tromby?

  97. Filip Sledziński

    matko jedyna, zero jakiegokolwiek pomyslu, wszystko po prostu chamskie kopiowanie tego co popularne i jeszcze robienie wyswietlen na cudzym nazwisku. zaluje, ze wlaczylem

    1. Filip Sledziński

      Vis iksde :D wyjmij qtas z ucha

    2. Vis

      a co on kopiuje tak dokladnie? jakies przyklady? w polsce nie ma nikogo kto leci z takim flow

  98. millie

    Jest 2020 A ja nadal tu jestem. Odwyk its what i need

  99. Bartyzka

    Ja tak nie na bieżąco z hip hopem ale to jest kawalek ktory taak mnie wiezie od bardzo dawna nic mnie tak nie jeblo ze kocham KOCHAM

  100. Patryk Opolski

    slabeeeeee