Adam Van Bendler - Charyzmatyczny, sceniczny wulkan energii z Trójmiasta. Historie Adama, oparte na własnych, życiowych błędach bawią do łez nawet największych smutasów. Relacje rodzinne, damsko-męskie, podróże czy nawet zwykła wizyta w sklepie, w przypadku Adama jest ciągiem sytuacyjnych żartów, opowiedzianych w mistrzowski sposób. Występuje na największych festiwalach i w najpopularniejszych programach telewizyjnych. Charakterystyczna stylówka oraz dobry kontakt z każdym rodzajem publiki, gwarantuje czysta rozrywkę na najwyższym poziomie.

  • 45
  • 23

Komentarze

  1. Janusz Kowalski

    Jedna z lepszych 16 ,a tu tylko tyle wyświetleń ...Chyba Jarek miesza na YT jak w trójce ..

  2. Piotr4343

    ale prymityw gratuluje tepactwa mk.

  3. Marcin Dąbrowski

    Zajefajne daj proszę linka na ten strój i soczewy w oczach szacun naprawdę...

  4. Krystian Świetlik

    Smoke już się czai w ostrym cieniu mgły!

  5. RSNPSNI

    Adam moim zdaniem najlepsza i najmocniejsza hot 16! Pozamiatałeś tym wszystko !

  6. Paw Wert

    Adam ja Cię nie poznaje ;) Adam czy to ty :)

  7. Tim Nobodyski

    17:55 Oplucie się w sklepie powinno zostać nagrodzone Oskarem lub przynajmniej złotą Maliną <3 sztos

  8. Tim Nobodyski

    11:47 tak właśnie upada Sfinks700

  9. Marcin Bielski

    Sztos :D

  10. ArcyK

    Łoo Panie ale to jest zajebiste! Od razu mi się skojarzył trailer z Mortal Kombat X, scena walki scorpiona z sub-zero. To może teraz ktoś sub-zero? :D

  11. sailor moon

    Lepiej niz polowa pl raperow

  12. Shadow_of_STLKR

    Moja babcia która mnie wychowywała też zmarła na raka płuc z przerzutami. Bo babka robiąca prześwietlenie nie zauważyła oczywistych śladów na zdjęciach. Tu nie ma żartów.

  13. Czubaty? NHcrew

    Dobreeee💪🏼💪🏼💪🏼👊🏼👊🏼

  14. Krajowa 82

    zapraszam do siebie na hot16, pozdro

  15. Toptrier

    Mega, trzeba było Sub-zero albo Reptile nominować;)

  16. Tisu Ibrahim

    Chcąc opisać ten występ chronologicznie, od pierwszej do ostatniej minuty, powiedziałbym "Bawi, rozśmiesza... do łez". Intro: "... ale Pacześ lepszy". Może tak, ale czy jego występy są takie refleksyjne? Raczej nie. Zależy co kto lubi. Dla mnie twój występ był zajebisty! Czekam na więcej 👍👌

  17. Tomasz S

    Jak Power Rengers 💪

  18. Jan Nowak

    "Żenująco"? Prymitywnie i tępo. Ale cóż, jest popyt i wysyp neandertalczyków.. czerpiących "radość" z słuchania wulgaryzmów. Smutny świat..

  19. czadi 87

    Podaj konto cipolino

  20. Dominik Jan

    Dobre Rapsy 😁😁

  21. sokalbenoit

    nie mam facebooka i go nie rozumiem - czy możesz powiedzieć wprost jak mogę wesprzeć Psia Krew? Też kocham zwierzaki i chętnie pomogę tylko nie ogarniam jak... jestem stara i nie radzę sobie, więc wez pomóż :)

  22. przemyslaw1009 ign

    Nie wiem czemu ale on trochę brzmi jak karamba hhehe

  23. Marek Raczyński

    >Widzę Van Bendler Hot16challenge >klikam w film >klikam like >odpalam rapsy

  24. Mateusz Neronowicz

    Sztos

  25. Fajowyfaja34

    Żebyś się o te brzozy nie rozjebał 😉

  26. mar art

    Nagraj płytę... Czekam... To będzie fatality dla polskiej słuchając ciebie pseudorap sceny.....

  27. Ademerlac

    Zajebisty kawałek

  28. Zohan Ride__biTches

    sztos kurła

  29. Filip Stadnicki

    Zajebiste XD

  30. Bartosz Maselko

    Brawo jebać PiS !!!!!!!

  31. serwer81

    Adam kolega pyta o insta tej dupki z tindera XD 20:37

  32. Michał Orczykowski

    No kurwa pozamiatane 💪

  33. Czarek Zdanowski

    Petarda 😉

  34. Ark 1988

    Myslałem ze będzie to coś w stylu 666 in the moon...

  35. jacek miazga

    Bravo Adasiu👍😀😀

  36. andreazo2

    Tak. Byłem tam i widziałem. Z nimfomanka, i z mamą też. Wszystko to samo. Masz siłę zrobić z tego żart ale to jest bagaż, który będziesz niósł w głowie do końca swoich dni i nic już nie zmienisz.. ehh

  37. Marcel Inwisible

    Karwa Bendler za pomysła masz 12 na 10, Lotek niestety może tylko trzymać kciuki =))) pozdro

  38. Marcin Lis

    Jest jeden minus.... za krótkie :) zajebiste

  39. Krzysztof Miedziński

    pelny profesjolizm patrzac na kolegow z branzy to pozamiatales

  40. Jakub Wędrowycz

    Skorpionem zawsze grałem chętnie, a jak już się nauczyłem to Shinnok bo mógł być każdym 🍺🙈

  41. Jakub Wędrowycz

    Najlepszy

  42. Fabi

    Szacunek mordo dla ciebie <3

  43. Patryk Schmidt

    bendler kurwa na sandacze tylko plecionka

  44. szejkmolo

    Jak na Żyda nawet nawet 🤣

  45. Adrian W

    O jebany . Leże

  46. Cieślak

    Odpaliłem to z wyciszonym głośnikiem i myślałem, że dla żartu tylko udaje że nawija. Okazało się, że jednak nie jest na tyle dobry żeby na coś takiego wpaść.

  47. 15021951bb

    Rozjebane

  48. fotofeil photo & video

    dobre to

  49. Tomasz Wilk

    otworzyli lasy i mu odjebalo XD

  50. Budda

    O panie, ale żeś to wymasterzył :D

  51. Jakub Ryć

    Łogiyń !! :D Zajebiste to masz !

  52. Paweł Ciupa

    Mega!

  53. Basia Radzikowska

    Adaś trzymaj się tam mordo. Mama na pewno wie, że ją kochasz, bez słów bo to tak nie po męsku wyrażać uczuć. Zaziomkój się z Januszem żeby wam było łatwiej sobie poradzić. I co no wszystkiego dobrego ci życzę, super z ciebie facet chociaż skrzydłowy pod przedszkolem tez nie najgorszy. Elo ziomeczku

  54. Crumbly Tops

    Jak Fazi 🙈😁

  55. 81kopka

    Ooo koleś poleciałeś po bandzie! I to jest to na co czekałem! Tak powinna wyglądać hot16challenge 👍👍👍

  56. Marcin asdasdasd

    Kur... Kilka razy słuchałem bo nie wierzę w to co słyszę. Łeb roz*****y Adam przebił wszystko

  57. Artur Małpa

    Nie wiem czemu ale jakbym karambe słyszał

  58. Paweł

    Poproszę jeszcze 2 zwrotki do tego kawałka bo pozamiatał 💪

  59. Klaudia Knez

    Adam Chapeau bas, nie mam pytań

  60. melkam karbiak

    Kocur 💪💪💪💪

  61. boogusz b

    Zajebiscie 👍💪

  62. wilk wilk

    Rozjebane. ^^

  63. Macka_dajesz

    Spox KDS

  64. gru ha

    Koronca Szesnastka fajnie wyszło

  65. Łukasz Witkowski

    Wuchta wiary jest z tym z tobą! Narodowa siła! Jest moc!

  66. Ibara No Kaminari Rex

    Oj Adam aleś dojebał. Epicki bicik

    1. Flez Beats

      Dzięki :)

  67. Admmm Wiśniowy

    Finish him!!!

  68. ZIUPELEK28

    Szpitale są puste 😠

  69. Paweł Kruczek

    😲

  70. J. S.

    SCORPION WINS

  71. Piotr Łotr

    Haha to je dobre kurła

  72. Eliza Lizka Szymczak

    Ciekawe kiedy to usuną jak Kazika . Pozdro Adam

  73. krzemien1989

    Sztos

  74. marzycielka

    Najlepszy we wszystkim xd

  75. Daniel Grzegorczyn

    Bendler rozjebał 😂😂

  76. Samuel Królak

    Zajebiste!

  77. Wendy Relmayer

    Piękne, po prostu piękne.

  78. Puchała

    Ale instrumental dojebany

    1. Flez Beats

      Dziękuje :)

  79. Tomek Stasiek

    garaż rozpierdala:):):)

  80. Kajloo

    o kurwa

  81. CroMsky

    ale to jest dobre :XD

  82. Roksana Grząś

    Jakie zajebiste 😱🤩🤩

  83. Łukasz Witkowski

    Ogień!!!

    1. Łukasz Witkowski

      Serce rośnie słysząc prawdę przedstawioną w tak doskonały smaczny hip hop. Yeah! Jesteśmy wszyscy z tej samej krwi! Brawo!

  84. Proston

    😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮

  85. Lord Lordon

    Mega sztos Zniszczyłeś system nie jeden z Polskiej Rap sceny nawinął słabiej

  86. Rekin

    Osz kurwa

  87. zolinek 97

    Żal xd

  88. Michał Żaruk

    Sztos! Jak dla mnie najlepsze hot16 😉👍 Propsy za Scorpiona.

  89. miskofy

    Legancko 👌

  90. Nanine

    o kurła kozak :)

  91. Veenq™

    Jak to najlepsza szesnastka całej rapgry

  92. surviwal

    zajebiste

  93. Konrad Hara

    I chuj pozamiatane coś pięknego 🤣😂😅😄

  94. Daniel Blachnierek

    Kozacko zaj.... iśce wyszło jeszcze z tym Mortal Kombat ogień dokładnie jak to któryś kolega powiedział połowa polskiej rap sceny pozamiatana 💪💪 jeśli chodzi o głos i styl bardzo podobny do Liroya pozdrawiam 👍👍

  95. Michael

    niesamowity klimat Mortal Kombat rodem z 1995r. Straszny Scorpion będzie mi się śnił w nocy 👋 👋 👋 dziękuję 👌

  96. soulfulfool

    udalo ci sie to ziomuś

  97. Krisi Li

    Nie wiedziałem że jest lepszym raperem niż standuperem super sztos i w każdym klipie możesz w takiej charakteryzacji występować .I dodam jeszcze że póki co najlepsza hot16challange mam kilku faworytów ale to wymiata pozdro

  98. Damian

    Ludzie podbijać to, żeby było na głównej...Bendler rozjebałeś praktycznie całą scenę tą 16stką...bo w końcu ktoś "gada z sensem"!!!

  99. Mateusz Wojdyła

    OOOOOO kolejny Standup'er co niszczy system... Adam propsy !!!

  100. Tomekemgeoka drabka

    Zajebiste. Łapsko w górę i pozdrawiam psychodelicznystolarz pl