elo!
Tu Wojtek, Adam i Piotrek
Na tym kanale znajdziecie wyzwania, rywalizacje i inne krzywe akcje
Miłego oglądania

  • 92
  • 16 633 421

Komentarze

  1. Kingu

    Wojtek gdzie afro? 😂

  2. Fan kwadratowej masakry

    U mnie w mieście za 10zł można kupić 1małą pizze, szynka, ser, pieczary, papryka, oliwki,

  3. Max 19315

    *Spoko odcinek **#WiP** Life :D*

  4. - cytrus

    A i jak coś ma sałnie praktycznie nie spalasz ani troche kalori bo to co ci ubedzie to poprostu woda którą po saunie wypijesz

  5. - cytrus

    Nie zmuszać sie tylko wmawiać że ty kcesz ale musisz

  6. rafu

    pozdro za koszulke narkopop

  7. Oskar Sulkowski

    Ja na 1 treningach pływania spalam więcej niż Piotrek cały dzień bo pływam w 2h 7 km

  8. Fizzi _

    tak to jest z silownią 1 raz pójdziesz myślisz ale zajebiście poł roku póżniej qrwa znowu

  9. HYDRONIX

    no to nie lubicie chyba friza pozdro dala kumatych xDDDDDDD

  10. Aleksander Znaczko

    ja na jednym treningu spalam ponad 3.200kcal przez 1.5h

    1. Weronika 11

      Niemożliwe to co ćwiczysz?

  11. Fanol

    13;50 Japie*dole ale mi smaka zrobiliście XD

  12. Zipper

    A może LOSUJEMY LITERE I MOWIMY NA NIĄ PRZEZ 24H

  13. Mati

    Nagrajcie odcinek o tym że zdrapujecie zdrapki i za tyle ile wygracie musicie przeżyć cały dzień

  14. Daga Żytkowska

    Wow wojtku jaki ty przystojny hmmm

  15. Zed kuba

    gościu mogłeś zjesc rybe

  16. Damian W.

    Pomoże ktoś? zrzutka.pl/dpxvyg

    1. Damian W.

      @pepu nietoper XD Pozwalasz mi? Dzięki

    2. pepu nietoper XD

      Weź spierdalaj

  17. bartix pro

    Dres spoko jest

  18. YT Filipox

    to teraz disco diss na disco wip boys xd

  19. Krzysiek

    Wojtek czemu poszedłeś w ślady Adama i masz taką chujową fryzurę xD Oczywiście bez obrazy :D Ten kszak na głowę ci lepiej pasował

  20. Pawlo Rupin

    Sauny nigdy nie liczy się jako jednostki treningowej :)

  21. My Name Is Pędzi

    WOJTEK ALE PRZEMOWA

  22. cieplakowy

    4:40 no mistrz xD "sportowcy go nienawidzą..."

  23. Dawid Mysiura

    Taki test trochę mało odzwierciedla tą ilość kalorii przeliczanych na godzinę/dystans, musielibyście miec pulsometr. Ciekawym pomysłem była by rywalizacja na największą liczbę dyscyplin sportowych w ciągu 24h

  24. kacudlacu

    Qurito z kfc

  25. Kacper Cynkowski

    Za 320 kcal to wojtek mial mchickena

  26. BlaazeYT

    A może odejmijcie posiłek? Bo tak szczerze u Piotrka to by z 1000 wyszło

  27. Mietru

    9:30 no to wtedy spalił byś najwięcej kalorii

  28. Pan stickman

    Ja robie takie treningi w aplikacji i normalnie robie dla początkujących a wczoraj wziąłem dla zaawansowanych I kurwa umieram wszystko mnie boli kurwa

    1. Yangmenhior

      Okej

  29. HadsuuN

    08:08 jak rafonix brzmisz

  30. Adam Banachowicz

    Wip life zróbcie 24h jedzenia slodkich rzeczy 😀😋

  31. KubiQ

    Ja też gram w squasha jest zajebisty

  32. Adam Bachanowicz

    Następne wyzwanie siłowe : 12godzin pompek , brzysiadów, brzuszków ile dacie radę 😁 Powodzenia

  33. Bronek !

    Oglądam ten filmik jedząc kebsa i popijając colą 😀😅

  34. NoSkill

    A wystarczyło oddać krew i już 4500kcal deficytu

  35. Ula Spryciula

    Takie wyzwania się chwali!

  36. Maciej Chełstowski

    Ja również pozdrawiam wszystkich biedaków

  37. Mikołaj Hałapacz

    24h bez elektroniki

    1. Drut Kolczasty

      To jak to nagraja.?

  38. niix to ziomal

    Dres spoko jes

  39. Hubert Jóźwiak

    Ja gram w tenisa i nawet nie wiesz co to jest prawdziwy sport dziwak XD

  40. Mroczna strona

    Czemu Nie było waga przed i waga po

  41. Aniełe

    Tu się skasowało, tam się skasowało.. przypadek? NIE SONDZE

  42. niix to ziomal

    Labalbal

  43. Mroczna strona

    😂

  44. dx4xd Games

    11:56 xdddd

  45. MrJanek91

    Ogólnie sport to zdrowie, ale na pewno nie ten wyczynowy, tam można się zajechać ;) Bardzo dobry, motywacyjny odcinek !!

  46. Michalek 1

    Czy wy byliście na Kaprach?

  47. Joanna Niemcewicz

    16:20 oglada was dziewczyna która 1/2 swojego życia spędziła na korcie

  48. Dominik Hebda

    Wojtek więcej gada niż spala

  49. DZIADEK RADEK

    Na miniaturce jest błąd ponieważ na głowie Adama jest litera L choć ma literę R a Piotrek ma na głowie R choć wylosował L

  50. DziKovskY

    1:41 zawsze tak mam!!!! :(

  51. DziKovskY

    Adam zgól włosa

  52. Krystian Matłosz

    Chopaki i dzieczyny dziś nie chcąc spalać jakoś dużo kcal ( mam opaskę Xiaomi 4) naliczyło mi 1931 kcal a nawet się nie starałem podejmę się tego i ciekawe co wyjdzie

  53. SzaryCzłowiek '

    WOW Wojtas zajebiście się uczesałeś

  54. PolaK_ SzpaQ

    „Ćwiczymy do odcinki” hmmmm ( miniaturka)

    1. SMAJLO

      Tylko ze tu nie chodzi ze ćwiczymy do odcinka tylko do odcinki, odcinka to określenie do omdlenia

  55. Ks Jzj

    Wpadać na ułomowić

  56. Ku Buś

    Wojtek! Wróć do loków

    1. Wojtek Żukowski

      Przeciez ma tylko spiete

    2. Wojtek Żukowski

      Przeciez ma tylko spiete

  57. Irosław

    15:53 To niezłe 102%

  58. Patii 16

    Jak to oglądałam to zgłodniałam 😆

  59. Joanna Kowalczyk

    Ale zakwasy musicie mieć XDD

  60. jorgi

    Wow... podziwiam, mi by się nie chciało xD

  61. D N

    mimo dzwoneczka brak powiadomienia, nawet po przejściu w subskrybcje nie wyświetliło mi tego filmu ;/ UKRYWAJĄ WAS ;p

    1. Szymek Tupta

      @D N u mnie tez nic

    2. Aldo Anims

      To samo

    3. Ania

      Mi też na instagramie zobaczyłam

    4. Szymon Mucha

      Potwierdzam.... też brak powiadomienia

    5. Olgierd Wasniewski

      Mi też się nie wyświetliło xD

  62. Wiktoroo _

    11

  63. haq haq

    Adam i Wojtek 10 rano 700 kalorii spalonych Piotrek sniadanko 1000 kalorii XDD

    1. -MASTERSNAJPER-

      No tak ale chodziło o to ile się spało czyli samo spalenie a nie ile zjesz

  64. _Sasukeee _

    3:39 no to jest czarne kanibalu śmierdzący rasisto czarnoskóry się mówi

  65. Szaman Parol

    Ogarnąłem, że wy to Wip Bros których nie oglądm xd

  66. pan bartek

    8 komentarz

  67. Jakub Bruszewski

    Zapowiada się niezły seans

  68. Sveep Muscle

    Oni spalają kalorie a Piotrek wpierdala kalorię

    1. Z Kanałem

      No tylko fajnie że wygrał

    2. SugarFree

      Uzupełniają się ;P

  69. Patryk Puffi

    Siema

  70. Maja Kwasek

    Jeszce nie ogladnelam ale napewno będzie kozak❤️

  71. PitqPL

    Dobre :D

  72. Pablo Pablo

    2 komentarZ

  73. OleQ

    1 xD

    1. Pablo Pablo

      Xd

  74. Kamień 545

    L jak Lipton

    1. Kamień 545

      Ja mam tak jak pije wode gazowaną i leże na brzuchu gdy oglądam wip brosuw

  75. Maja Konczak

    Oszczędzamy światło i doborze Woitek

  76. Przemysław Praszczyk

    Fajnie się was ogląda, leci sub :)

  77. X D

    Patrz na tą ciote

  78. Vectoreqq Brawl Stars

    Mam pomysł na Challenge!!! Wytrzymaj jak najdłużej bez snu

  79. lama julia

    Według mnie Wojtek ładniej wygląda bez brody

  80. Patoinfluencerka DrugaLinkiewicz

    Ale Piotrek ma wielkiego <3

  81. Asia Olejniczak

    Co to za kawałek z 11:50?

  82. Damian Charkot

    Qurito....

  83. sitep pe

    Mini bije czy kropek

  84. FENDT POWER

    Co Boys macie coś do nich jakie chamstwo oni robią bo co bo disco polo sipiewają bo ta muzyka jest najlepsza chamstwo to jest jak ktoś sipiewa rap rap to takie gówno że się słuchać nieda tylko disco polo 💪💪💪

  85. Julia Stefaniak

    Może teraz przez 24h jemy chipsy

  86. QubaQ Yt

    Kojarzę zegarek😉

  87. dilofozaur zielony

    L jak Lamon

  88. Pasi

    Gryzek

  89. Patryk Stepien

    Wojtek mógłby zjeść swoje włosy xd

  90. ph_ Arbuzik

    3:39 to jest zle

  91. Max 19315

    *Spoko odcinek **#WiP** Life :D*

  92. Michal Grabiec

    Hehe ale zupa ręką to jest bardzo proste chwytasz za całą miskę

  93. Twój Stary

    ,,oszczędzajmy światło" to nieźe

  94. Tomasz Gruchacz

    I teraz wszyscy piszą ,,oszczędzamy światło''

  95. SayaJiN

    Biedny Xavier

  96. menmoko

    to patrzycie na produkt czy firmę bo jak na produkt to Lody tak ale Lubisie i Laysy nie bo to nazwy firm

  97. PoD TEAM

    XD

  98. Julia Gładka

    Dres spoko jest

  99. Silent line98

    ,, koza robi sobie teraz fiku mika" 😂 - 8:15

  100. menmoko

    2 banany mają 200kcal?