National Geographic skłania widzów, by dowiedzieli się więcej. Poprzez pasjonujące dokumenty i reportaże oraz programy rozrywkowe wzbogaca naszą wiedzę o otaczającym świecie. National Geographic angażuje i stawia wyzwania, by poznać głębiej, na nowo. Dzięki współpracy z Towarzystwem National Geographic, znanymi na całym świecie badaczami oraz fotografowani, nasze programy są interesujące, wiarygodne, pokazują zapierające dech w piersiach ujęcia i pozostają na długo w pamięci.
Kanał National Geographic oferuje dostęp do unikalnych ludzi, miejsc i zdarzeń na całym świecie. Pokazuje i przybliża świat poprzez programy dotyczące różnych dziedzin naszego życia: naukę i technikę, historię oraz psychologię. Programy na antenie National Geographic to mądra, oparta na faktach rozrywka. Pokazujemy prawdziwe historie, wielkie przedsięwzięcia i wyjątkowe odkrycia.

  • 1 937
  • 88 802 747

Komentarze

  1. magnat ,

    jak sie nazywa angielski oryginal koszmarnej wyprawy

  2. Alicja Bortko

    To szczekanie jej nie wyszło xd

  3. Piotr Walaszek

    Ciekawe czy w tej torbie serio koka czy odżywkę wrzucili pod nagranie, bo jednak to serial i pokazują jakie sytuację mają miejsce na codzien

  4. Pulsi79

    Jedyna zasługa Juzka wytłuk więcej Rosjan jak Niemcy w czasie wojny smutne i prawdziwe,

  5. Dom W

    Chyba święta idą, że cały odcinek 😱

  6. Dorota Wojtczak

    Szkoda mi tego cieloczka😭😭😭Ale niestety natura jest pięķna jak i brutalna

  7. TrancerGTR

    I pomyśleć, że mamy XXI wiek, kur*a DRAMAT...szkoda tylko tych biednych dzieci...:((

  8. Mariusz Daniluk

    Banda francuskich frajerow

  9. Robert Mika

    Tego mi brakowało

  10. VOSTEZ

    paliwo rakietowe

  11. Prof. Iwan Niczypuruk Yebiewdenko

    Bardziej 90mm jak już chcecie zaokrąglać;-)

  12. Janusz P

    Może wreszcie zasłoni to paskudztwo zwane "słoniem w koronkowych majtkach", czyli PKiN, z którego możnaby było usunąć te koronki.

  13. Wojtek Rzepka

    Ciekawa robota

  14. Kserkses89

    3064

  15. Adam Izdebski

    W końcu się doczekałem na cały film. Pozdrawiam z Krakowa.

  16. Feberix

    Największa beka z tych ludzi co na niego głosowali, a teraz ich zapiekło dupsko przez swój debilizm - owieczki demokracji zagłosowały na wilka :D

  17. hogan20p

    Cały film? Mogę umierać spokojnie

  18. Szponcjusz Piłat

    Wystarczy kopa za**erdolić 2 razy i grzeczny pies.

  19. Edek Edek

    Po paczce na pas premia wypłacona 😂

  20. MarY X

    I co nie tylko Polaki wiesniak klaszczą w samolocie

  21. Ant0ix 90

    Nareszcie cały film! Poproszę jeszcze cały film.[katastrofa w przestworzach]

  22. Paweł Bin

    5 min o niczym

  23. F-22 Raptor

    Co jak co, ale National Geographic ma najlepszy i najciekawszy content wśród całego polskiego PLsel

  24. Mark Anthony

    Narkami zabijaja Narkomamow i Dilerow Narkotykowych masakra co za ustawka zreszta NG to od dawiem dawna znana tv i wiadomo kto nia dyryguje !!! Ustawka !!! Wszyscy to aktorzy !!! W tym programie !!! Program skranie anty Prezydentowi Filipin !!! Ustawka !!!

  25. Drooksy JB

    Te Kimy wyglądają każdy tak samo

  26. kerih Anon

    Cały odc. i to przedpremierowo :D.

  27. Mark Anthony

    Tak powinno być też w Polsce !!!

  28. HVAR

    No teraz, to mnie zaskoczyliście 🔥

  29. Anna Kaczynska

    Straszne... Zła nie wykorzeni się złem.. Zło można zniszczyć tylko czyniąc dobro, trzeba zlikwidować przyczynę zła i dopiero wtedy nie będzie problemu... Nie byłam w stanie zobaczyć filmu do końca, bo żadna przemoc nie jest tego warta... Mogę tylko płakać, że ludzie są tacy okrutni i działają zupełnie bez serca i empatii...

  30. Moto Drive

    Dla bnt

  31. Lusia 12

    Woooow

  32. Kriss 2018

    To będzie tylko 5 najwyższy budynek w Europie.Miejsca 1-4 dla Rosji.

  33. 洪楷翔

    復興航空235

  34. Mateusz Woźniak

    Mam szczęście, bo mieszkam w innym kraju !!! Translate: I have lucky, because I live in another country!!!

  35. Danuta Bryk

    Kim😠😩💣

  36. Pan DH

    Trojkat bermucki

  37. Kacper Widera

    COCAINA COCAINA COCAINA COCAINA COCAINA COCAINA

  38. Dieesel101

    Mhm... i pali jak czołg 100/100 xD

  39. Hubert Tomczyk

    Zobaczcie jak Amerykanie się motają w tym wszystkim. Niby Neil Alden Armstrong jako pierwszy stanął stopą na księżycu, a kto ustawił kamerę, aby nagrać jego moment wyjścia z modułu. Przecież statek nie miał wysięgnika ani żadnego łazika, aby można było ustawić obiektyw kamery.

    1. VO TE

      Hubert Tomczyk jesteś idiota czy ten komentarz to prowokacja?

  40. Sicario

    Przy ważeniu nie odjęli wagi saszetki (fotki).

  41. The Marcin

    Człowiek człowiekowi wilkiem 😪😢

  42. gala_fighter

    szalejecie

  43. Łukasz Kilichowski

    Cały odcinek! ❤

  44. Robert D.

    Kim IR sen jest strasznie podobny do wnuka

  45. Piotr Ciosmak

    Dzięki za cały film:D

  46. SkijZ z

    Dzięki za cały film A reklamy nie przeszkadzają

  47. Bocian

    Mam nadzieje, że zmienicie politykę i będziecie już wrzucać większość całych filmów. Mało kto w dzisiejszych czasach z młodych osób ogląda telewizje...

    1. kerih Anon

      @Shrek ? ale nie ma full..chyba,ze oglądasz na innej stronie

    2. Shrek ?

      ppss..... pssss..... na ich stronce też masz ich filmy.....

  48. proxylan 3

    Co tu się odwaliło , cały film dali.

  49. DZAKOB TV

    Cały film i to z oficjalnego źródła, Sprawa nie prosta może i trudna, Ale warta zachodu i rozgłosu, Gdyż uwielbiam słuchać lektora głosu. National Geographic świetna praca, Czekam na wiecej, jak w górach baca :)) Pozdrawiam serdecznie :)

  50. Maciej W

    Trochę tak po nazistowsku lecą

  51. Telefon Samsung S9

    Dzięki National

  52. WiktorWilicki

    Dziękuję za ten film!

  53. Chubo Chubo

    Właśnie to dobry pomysł aby prowadzić kanał na Youtubie, w formie oglądanie pełnych odcinków za reklamy. Widzowie zadowoleni, a stacja zarobi. Bez zmuszania do płacenia za telewizję.

  54. Happy Man

    2:05 na tym sygnecie jest symbol Masonerii?

    1. Drooksy JB

      Tak

  55. Jakub Kulik

    I koks dobrze że ich zabijają, tylko powinni do tego dołożyć przestępców i zabójców...

  56. Iwo Smura

    DZIĘKI WAM, na boże Narodzenie do mikołaja napisałem, że prosze o cały film od National Geographic

  57. adaś x

    Gratuluję 200k subuw

  58. Sebastian Stolarz

    Super dzięki za cały film mam co oglądać

  59. Pieseł Collie

    Chcieliście cały film, macie caly film <3

  60. TOMASZ tomasz

    KRÓTKO

  61. SIERSC

    Aż z zaciekawieniem się ogląda

  62. CityOfUrbex

    Wiecej takich odcinków po 10 minut!

  63. xWhite

    Ciekawe, uwielbiam ten mini-serial fajnie sie to oglada. Uwielbiam tego typu klimaty. Oby tak dalej!

  64. Marvo XD

    Skąd w macie takie stare materiały (klipy) ?

    1. Drooksy JB

      Z biedronki ;D

    2. K4PucYn

      Wszystko jest w aktach

  65. Szymon Biesek

    Jakim trzeba byc debilem żeby iść na lotnisko z narkotykami

  66. Tomek93

    No i to jest szkodliwa praca. Ciekawe jaka wypłata za nią była

  67. Wojtek Iwanicki

    Duzo się dowiedziałam o samolotach jak to oglądam

  68. Wojtek Iwanicki

    Te filmy są mega róbcie więcej takich proszę :)

  69. batoyn

    Szkoda, że taki krótki materiał. :(

  70. batoyn

    Wołoszański z mniejszym budżetem robił to lepiej. Dodatkowo nie jestem pewien czy zdjęcia płonącego Londynu są z Londynu.

  71. Mateusz Cielas

    U 20 mial karabin na powierzchni? on potem dzialal? czy strzelano pod woda? tyle odpowiedzi od osby nie znajocej sie na broni ani historii

  72. KR 5

    Tragedia odbyła się chyba w 2017r

  73. Andrzej Łakoma

    🖕🖕🖕

  74. ALPHONSINE Aguillon

    The USA is now the world’s greatest dictator because she dictates to the whole world. The NSA has everyone on earth under its radar. So this program is BS.

  75. Maciekthevoive Song

    Ale mnie Wkurwiaja ci dyktatorzy... Masakra

  76. Nikt Tkin

    3:04 żeczywiście rozszarpana łydka co nie?

  77. Olga Macuk

    Współczuję wszystkim rodzinom tych ludzi 😥😭

  78. Jack De.

    Made in Germany ludziska. 👌😁❤️🇩🇪❤️👍🏻💪💪

  79. Malwinka Kutek

    Ja sie nie dziewie ze pies sie denerwuje nie powinno mu sie zabierac jedzenia tak samo jak czlowiek jest glodny a ktos mu by zabral jedzenie

  80. Łukasz Słodki

    Gruby farmazon z tym lądowaniem,Ci z TV dalej kłąmią a pelikany to łykają

  81. Jehu794

    Nie rozumiem dlaczego polacy pomagali anglikom skoro ci ich wykiwali we wrzzesniu a i tak po wszystkim nie zdobyli sie na podziekowanie no chyba ze w Jałcie

  82. Digidongus

    Coś zdumiewającego

  83. Tomasz Wieloch

    Najlepsze

  84. Basia O

    Hitrer to gupeg

  85. Ant0ix 90

    Super National Geographic

  86. Schedzik Gamer

    W końcu coś o historii

  87. Kuchnia Piotrixa

    111

  88. Karol Hausman

    Space x best

  89. matrix 567

    2

  90. taki ja

    1

    1. Dom W

      1 i ???

    2. taki ja

      @Mateusz Wilkto ty się wypowiedz na temat filmu Bk według mnie był bardzo pełny satysfakcji.

    3. Mateusz Wilk

      Pisz na temat filmu A nie...

    4. Mateusz Wilk

      1 jestem ja ale nie pisałem komentarza

  91. The Moon m00d

    te takie powtórzenia typu jak mówią „kokaina” xD

  92. Wyrwamate

    te take echo przerazajace

  93. AdRi4N6

    Dokładnie w tej fabryce pracuje mój ojciec a razem mieszkamy w Braunschweigu ;)

  94. Duck1337

    Zajebiście jak by było mnie na jakiś stać xd

  95. Marcin Mar

    Bylo w tv dajcie coś nowego

  96. Olimpia Chabros

    Szanuję 👊🏾 powinni mu dziękować

  97. Justyna Kubas Kaszuba

    Łeeeeee

  98. Justyna Kubas Kaszuba

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    1. Justyna Kubas Kaszuba

      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙇😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  99. Twój_ Pan

    Dziękujcie adolfowi

  100. Gowol

    człowiek jest odpowiedzialny za to co wychował gadają o uśpieniu pieska bo co bo sobie go nie wychowali? ich wina