Ghetto Music :
info koncertowe: [email protected]
facebook KacperHTA : facebook.com/KacperHta
instagram KacperHTA : instagram.com/kacperhta
facebook Dawidzior HTA : facebook.com/ddawidziorhta

  • 237
  • 114 826 206

Komentarze

  1. Lukasz BuLi

    Wkońcu dobra nuta w starym stylu to mi się podoba 🤜🤛

  2. Hulia23

    Ok

  3. elczupakabra

    o kurwa to sie zrobilo kolabo

  4. Arachne88

    Gdzie to kręcili? Chodzi mi o te stare ruiny.

  5. yaliso gioouy

    To jest jakieś pierdolone mistrzostwo 2k19 i jeszcze dłużej!

  6. Kalafior w zupie

    W Azji jest 48 krajów, które są uznawane przez Organizację Narodów Zjednoczonych

  7. Tomasz B.

    Kacper dobre to 👊 szacun 👊💪

  8. Karolina

    🖤

  9. Arek Arkowski

    qwwa AWIII pozdro zajebiscie nawijasz,,,, to się nazywa flow!!!!

    1. yaliso gioouy

      Avi i Kacper to ten feat, którego mi brakowało

  10. Unlimited Evolution

    dobre Pozdrawia Starszy

  11. Tich0x

    sztosiwo <3

  12. Patryk

    Piona ziomal!! 💯🔥🙋

  13. thc021 thc021

    Pojechane. Dzięki za ten kawałek. Stara szkoła jeszcze istnieje

  14. Mateusz Wójcik

    Chorus

  15. Euforyk E. Hustlovski

    Piękne... zawsze mówiłem, że raperzy to poeci naszych czasów ;P mówie o Tych prawdziwych... nie o dmuchanych lalalalach.

  16. krzysztof walczyszyn

    Kacper zajebiscie się odnajduje na takich bitach. lepszy jest od kaliego na takich bitach.

  17. krzysztof walczyszyn

    Gibbs Jak DJ Premier cała reszta też zajebiscie.

  18. DobryJoinciK Blancik

    Kali i KacperHta to bylby rozpierdol lecz to nie mozliwe...

  19. Alchemik Alchemicki

    Białas powinien sobie pluć w brodę że wyrzucił takiego gościa jak Avi, chłop co wjeżdża na numer to jest sztos konkretny. Pozdrowki panowie!

  20. PitBullZorza

    Nie słucham Kacpra, wbiłem bo Avi, ale rozpierdol obaj.

  21. Marek Szymczak

    Avi miał kiedyś wers w jakimkolwiek jego udziale?

  22. Uvvo

    Dajcie tytul oryginału z tego bitu, kompletnie wyleciał mi z glowy.

  23. R K

    Iverson The Answer #3

  24. Damian G

    Kacperkuuu czekamy 25. 12 w Grodzisku jeeeeeeee

  25. ZnS GraMIC

    Bo nie ważne jaka szkoła jak głowę masz otwartą" łoo

  26. Jaszczureuu

    Avi i Kacper to ten feat, którego mi brakowało

  27. Rafał Mrowiec

    Gdzie znaleźć tą czarno czerwoną bluzę co ma Kacper? Helppp

  28. Alan ill

    Avi za cienki ton tutaj w chuj xD

  29. adam kowal

    Masta Ace Acknowledge

  30. Sknerus666

    jaka ty krew przesłałeś? 🤔

  31. B Productions

    Aż przypomniał mi się klimat z NDW

  32. Sękuu [wKr]

    Arab proszę nagraj ze mną piosenke

  33. MotoDawca organów

    za pare dni 2020 a ja nadal słucham :D

  34. Andy Andy

    “Pierwszy mikrofon - Rexona pod pachy” ~Andy

  35. marcin swoboda

    Tylko Stara Szkoła 🎶🙏🏻👏...Pozdro od 42-latka

  36. Dawid Mazurek

    Kurwa ale dojebanee 👌

  37. rywaL

    "Los mi nie oszczędzał to też jestem tyle warty" Avi jakim ty jesteś kotem, ja pierdole.

  38. Apple Fruit

    "nie ważne jaka szkoła, kiedy masz otwartą głowę" pozdro dla twardogłowych

  39. Mateusz Cieniawa

    Kurwa dalej na głośnikach! :)

  40. P L

    To ze szpakiem byl by rozpierdol

  41. Trebor Kaisam

    Ktoś kojarzy ten sample? Kiedyś był w jakimś kawałku

  42. Michael Polak

    Krasiwy towarrr

  43. Melquu XD

    i cyk 2 miliony wbitee

  44. M. Brak

    To jest prawdziwy Hip-Hop ... 93r pamięta wersy

  45. czaro

    ten klip do nawiazanie do tego filmu co mysle czy nie?

    1. czaro

      horror w sensie

  46. Adrian Brożyna

    Jarando!

  47. Mefju 96

    Kooozak

  48. Mefju 96

    Sztoooos

  49. LOLME

    Weszła mi ta nuta w łeb i wyjść nie może :/

  50. Zbuduj sam dom

    Oldschool 🚀

  51. maciacios1

    Nosz Sztossssssss👌 AVI&KACPER IDEALNE Połączenie a,, nie wierzyli że nam wyjdzie" WYSZŁO👍

  52. majk

    Haloo niech mi ktoś powie czy ta nuta jest na spotify? Bo nie mogę znaleźć

    1. Julia aa

      majk nie ma :((

  53. Ewelina Kapuścińska

    Jejku jakie to jest dobre! :)

  54. BajSon1210

    Zderzenie dwoch dobrych styli nie mógł się inaczej skończyć. Sztos

  55. Julia aa

    Coś pięknego 🙈❤️

  56. Korneliusz Bąbacz

    Lalaal

  57. mantykaa

    Piękny muzyka. Peace

  58. Street Records

    Szarpie Serduchem!!!!!

  59. BOBENSON !!

    Kurwa *Zajebiste*

  60. Marcin dablju

    "Bo nie ważne jaka szkoła, jak głowę masz otwartą "

  61. Natasza Em

    👌👍

  62. Tańcz Dotego

    Avi kocur

  63. Salvador

    Dziwnie się słucha typa, który był w Ganja Mafia, a teraz gada o poetach xdddd Na szczęście Avi ratuje numer

  64. Dawid Martyniuk

    Jak ta nuta do mnie trafiła, to nie mam pytań ✋✋✋ sztosiwo totalne

  65. lil pump

    Refren 💣 ciary przechodzą 😍💪

  66. Andy Andy

    Kacper co wjechał !!

  67. Rafal Lipski

    Rafalek

  68. Bartek Baran

    Dobra stara szkoła,beat!

  69. thC ztp

    Jak mi odlschoolem zajebalo...uuuu na grubo!

  70. OPANUJ ZDZIWIENIE

    I od nowa i jeszcze raz i jeszcze raz ..........W nieskończoność... odwróconą ósemke.....

  71. Maciej Kowalski

    To jest jakieś pierdolone mistrzostwo 2k19 i jeszcze dłużej!

  72. NarodowoSocjalny

    Getto music hahahaha ja pierdole GETTO 😁😁😁 Jakbyście mogli to byście ojebal palę murzynowi

  73. Ajzak PL

    Odwrocona 8 to wciaz 8

  74. Przemysław Grobo

    Poeci hahaha jednostrzalowcy

  75. Norbi K

    Kurwa tyle lat a dalej w sercu ta nuta gra

  76. Kaszti gandi

    To nigdy nie zginie !! Auu

  77. #AFK#

    Japierdole to juz 7 lat

  78. piotr pyka

    Widać Bobrek Kacper odwiedził.😁

  79. Spiro Seyl

    Najgorsze z underdoga :/

  80. Modern Sounds

    Na spotify to, błagam <3

  81. The Martin

    Bytom! <3

  82. Tomasz B.

    Zajebisty szacun 👊

  83. Karolson 4

    Kozak Kacper!!!!!

  84. Kapiiozo

    Ekstra

  85. endriu19

    Co AVI nawinął <3

  86. Radosław Zwoliński

    Nie wiem dziewiczy wąs mi tu kurwa wgl nie siedzi Kacper zastanów się z kim featuring machasz 👍

  87. Małpy TV

    Martwy to niebawem będziesz ćpunie

  88. LIL O

    Pięknie Avi

  89. Barti qwe

    Kuuurwa ale siedzi 🤤

  90. Roman Skowronski

    Kozacki kawałek

  91. Łukasz Zalewski

    Kozaczek! 💣💣💣💣💣💣💣💣💣

  92. TupTuś

    Wskrzeszam umarłych poetów

  93. Borson Milczarek

    Nawijka bit skrecz rozrywa klatę i serce ... piękny kawałek. Pozdro tam.

  94. Aleksander Lis

    Klimat Bytomia w pełni oddany na teledysku :D

  95. CM Prank

    Dlaczego tego nie ma na Spotify?

  96. Kuba Karolak

    Ale Wy mi zaimponowaliscie w tej chwili! K O Z A K!

  97. Tooskacz Weedu

    Kacper to będzie mój ulubiony raper spośród niewielu. Zawsze miażdzy tą szarą rzeczywistość swoimi kawałkami i dodaje otuchy i sił tym co zwątpili... Także mega szacun za to co robisz i czekam na kolejną miazgę słuchając twoich perełek 👌🔥😏✌👍

  98. Albert Koza

    Co tu odpierdala littlefinger

  99. Damian Kleczek

    Dobry numer 👊5!!!

  100. Tooskacz Weedu

    Normalnie jakbym słuchał o swoim życiu 😏 konkrecik 👍🔥👌😀